Varokaa Yksityisten lääkäri firmojen Huijareita ?

HUIJAUSYRITYS

Tilasin Kajaaniin 2016 yksityislääkäriin ajan Netistä ja myöhemmin peruin ajan . Kas kummaa 29.6,2017 tuli aika klo 22.00 alypuhelimen Nettiin . Viesti : Lääkäriaika 30.6 .2017 ja olin mökillä . Poistin heti viestin ja luulin ,että oli virhe . Sama toistui eilen 3.7 .Viesti: aika 5.7.2017 klo 10.10 .Molemmilla kerroilla oli paikka Nokialla oleva ulkomaisten rahamiesten sairaala. Poliisi selvitti asian ja on vain puhelin näppäily virhe .Jouduin itse antamaan puhelimessa henkilö tiedot ja lupasivat poistaa ko.puhelin numeron. Miten näppäily virhe voi toistua ? Selvä huijaus. Varokaa yksityisiä LÄÄKÄRIFIRMOJA .

11

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ne yritti sinulta huijata?

      • OLIHYVÄPOLIISI

        Tietusti euroja ! Kyllä se on huijaus ja kotirauhan rikkominen jos lähettää yöllä klo 22.00 lähettää nettiviestejä . Paljastui nimittäin että Nokialla- Kauppakatu 1-3 ollut mitään vastaaottoaikoja varattuna . Lisäksi Firma Lääkäritalo on toimii myös Suomussalmella.Tosin eri nimellä .En syytä ko. firmmaa ja olen käyttänyt 3-v. sitten täällä lääkäri palvelua . Lääkäritalon ajanvarauksen hoitaa eri toimija . Kuka ? Oli puhelinnumero joka ei ollut käytössä . Tuliko puhelut ilmeisesti avaruudesta .En syytä ketään huijauksesesta mutta minun kotirauhaa on rikottu törkeästi .


      • ???????


    • mitäsattuunäppäimiä

      Ite oot painellu vääriä näppäimiä ja vääriin kohtiin kun et osaa käyttää tietokonetta. Sitten kehtaat tulla meuhkaamaan ja syyttelemään muita.

    • DrHulluwuud

      Aloittajan viesteistä päätellen lääkäriin olisi kyllä mentävä.

    • Djdlsö

      Olipa harvinaisen sekavasti kirjoitettu, kannattikohan perua lääkäriaikaa....

    • Kaikkisovittu

      Siis toistan lyhesti selvällä kirjoitus kielellä : En ole tilannut2016 v.jälkeen lääkäritalolta aikoja .Kuka lähtisi Nokialle lääkäriin,koska asun Suomussalmella ja Kainuun sote toimii hyvin .Kirjoitusta enää kommentoi myöhemmin asiaa . LOPPU ?

      • oppiiiänkanssa

        Ei kannata tilailla yksityisiltä mitään!


    • DrHulluwuud

      Käy kuitenkin lekurissa omalla kotipaikkakunnallasi.

    • Jos ne yritti sinulta euroja huiputtaa, niin onko sinulla niitä paljonkin?

    • Turhaa--vaahtoamista

      Voi hyvänen aika!
      Aloittaja oletko miettinyt, että kenties joku muu on varannut ajan itsellen ja näppäillyt oman puhelinnumeronsa vahingossa väärin asiakastietoihin tai olet hankkinut uuden puhelinliittymän, jonka numero on ollut aiemmin käytössä varauksen tehneellä henkilöllä. (Aiemmin käytössä ollut puhelinnumero voidaan antaa toiselle muistaakseni puolen vuoden kuluttua.) Puhelinnumero on voinut olla liittymän edellisen omistajan tiedoissa ja sitä ei ole korjattu oikeaksi. Tuon seurauksena olet saanut lääkäriasemalta muistutuksen ajan varaamisesta. Nuo saamasi viestit johtuvat 90%:n varmuudella jostakin edellä kuvatun tapaisesta syystä.

      Ei siitä muistutuksesta peritä maksua, vaan aika olisi pitänyt varata sinun nimellä ja osoitteella ja niin edelleen. Lopeta hyvä ihminen tuo turha vaahtoaminen asiasta, jossa ei oikeasti ole tapahtunut mitään ihmeellistä, vaan todennäköisesti jokin inhimillinen erehdys. Ei suurilla lääkärifirmoilla tarvitse sinua huijata, sillä ne saa ihan riittävät tuotot hoitamalla potilaita ja perimällä maksun tehdystä työstä.

      Itse en ole millään tavalla kytköksissä lääkärifirmoihin, mutta käytän heidän palvelujaan ja puhelinmuistutukset ajanvarauksesta ovat tuttuja ja todella hyvää palvelua asiakkaan kannalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe