mitenkä estää sammumisen?
mulla on kysymys!
18
273
Vastaukset
- SammuD
Miksi et halua sammua?
- KT-
Poliisi vei noin 50-60 kertaa putkaan selviämään.
Aina kun otin alkoholia jouduin vaikeuksiin.Humalassa loukkasin polveni.Sitten murtui ranne.Seuraavaksi olkapää leikkaus kuntoon.Turpaan tuli tappelussa.Useasti annoin myös turpaan muille.Alkoholista aiheutunut lievä aivovaurio.3 kertaa yhteiskuntapalvelua.Kerran pantavalvonta.Sitten törkeä rattijuopumus.Siitä tulikin sitten lyhyt linnareissu.Sitten aloin tajuta että alkoholi ei sovi minulle.Lopetin käytön kokonaan.Nyt monta vuottailman alkoholia.Uusi raitis elämä.- ympäripäissään
Taidat olla lyhytjänteinen ihminen, kun et pysynyt valitsemassasi elämäntavassa.
- Kylmis__
Siirtymällä ykkösolueen.
- ffggtt
Lopettamalla humalahakuisen juomisen, ja kaikkein varmimmin lopettamalla viinan juomisen kokonaan.
Sammuillessasi aivot vaurioituvat joka kerta lisää, ja vanhemmalla iällä tulet olemaan kasvin tyyppinen huollettava. Kokeile "vasemmistolaista aamupalaa" eli piriä http://mvlehti.net/2016/02/22/yle-toimittaja-jessikka-aro-on-tuomittu-huumerikollinen/
- smirnoff123
kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
ap smirnoff123 kirjoitti:
kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
apTuliko suvaitsevainen olo?
- pojupillu
Tissu on pirilutka.
- 766544
Vain itsetuhoiset idiootit juovat itsensä sammumiseen asti
- kokenut.homostelija
Rakastan sinua! Tulisitko luokseni ja polvistuisit eteeni jotta voisin työntää muhkean siittimeni tiukkaan anaaliisi?
Eräs ylen antava pirihuora varmaan suosittelee omaa konstiaan mutta en kyllä suosittele sen metodia kun harhoja näkee (trolleja) ja jossain psykoosissa ilmeisesti kuten eräs Marjaanakin,,, tosin Marjaana ei ilmeisesti pirihuora se vaan muuten sekaisin,,,
Jos pitäisit vähän taukoa ja yleensäkään ei kannata liikaa ottaa,,,
'smirnoff123' Kelpasiko vastaus?
Pitääpäs muuten ihan laittaa profaan tämä viesti,,, :)- NahkaIakki
Laita profaaasi myös, että olet sontaasi kaupitteleva sontahomo.
- smirnoff123
Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.
smirnoff123 kirjoitti:
Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.
Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,- Siitäkö
EX-TISSU112 kirjoitti:
Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?
Siitäkö kirjoitti:
Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?
Niinkun mä en sammuile se tosi typerää,,,
- Björneborgs_pilsner
Pysymällä hereillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230