mulla on kysymys!

mitenkä estää sammumisen?
18294
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Miksi et halua sammua?

Äänestä

Poliisi vei noin 50-60 kertaa putkaan selviämään.
Aina kun otin alkoholia jouduin vaikeuksiin.Humalassa loukkasin polveni.Sitten murtui ranne.Seuraavaksi olkapää leikkaus kuntoon.Turpaan tuli tappelussa.Useasti annoin myös turpaan muille.Alkoholista aiheutunut lievä aivovaurio.3 kertaa yhteiskuntapalvelua.Kerran pantavalvonta.Sitten törkeä rattijuopumus.Siitä tulikin sitten lyhyt linnareissu.Sitten aloin tajuta että alkoholi ei sovi minulle.Lopetin käytön kokonaan.Nyt monta vuottailman alkoholia.Uusi raitis elämä.

Äänestä
  • Taidat olla lyhytjänteinen ihminen, kun et pysynyt valitsemassasi elämäntavassa.

Äänestä

Siirtymällä ykkösolueen.

Äänestä

Lopettamalla humalahakuisen juomisen, ja kaikkein varmimmin lopettamalla viinan juomisen kokonaan.
Sammuillessasi aivot vaurioituvat joka kerta lisää, ja vanhemmalla iällä tulet olemaan kasvin tyyppinen huollettava.

Äänestä
  • kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
    ap

Äänestä

• smirnoff123 kirjoitti:

kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
    ap

Tuliko suvaitsevainen olo?

Äänestä

• Tissu on pirilutka.

Äänestä

Vain itsetuhoiset idiootit juovat itsensä sammumiseen asti

Äänestä
  • Rakastan sinua! Tulisitko luokseni ja polvistuisit eteeni jotta voisin työntää muhkean siittimeni tiukkaan anaaliisi?

Äänestä

Eräs ylen antava pirihuora varmaan suosittelee omaa konstiaan mutta en kyllä suosittele sen metodia kun harhoja näkee (trolleja) ja jossain psykoosissa ilmeisesti kuten eräs Marjaanakin,,, tosin Marjaana ei ilmeisesti pirihuora se vaan muuten sekaisin,,,
Jos pitäisit vähän taukoa ja yleensäkään ei kannata liikaa ottaa,,,
'smirnoff123' Kelpasiko vastaus?
Pitääpäs muuten ihan laittaa profaan tämä viesti,,, :)

Äänestä
  • Laita profaaasi myös, että olet sontaasi kaupitteleva sontahomo.

Äänestä

• Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.

Äänestä

• smirnoff123 kirjoitti:

Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.

Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
    Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,

Äänestä

• old_profile_99645 kirjoitti:

Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
    Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,

Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?

Äänestä

• Siitäkö kirjoitti:

Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?

Niinkun mä en sammuile se tosi typerää,,,

Äänestä

Pysymällä hereillä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

smirnoff123 kirjoitti:

mitenkä estää sammumisen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu