mulla on kysymys!

smirnoff123

mitenkä estää sammumisen?

18

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SammuD

Miksi et halua sammua?

• KT-

Poliisi vei noin 50-60 kertaa putkaan selviämään.
      Aina kun otin alkoholia jouduin vaikeuksiin.Humalassa loukkasin polveni.Sitten murtui ranne.Seuraavaksi olkapää leikkaus kuntoon.Turpaan tuli tappelussa.Useasti annoin myös turpaan muille.Alkoholista aiheutunut lievä aivovaurio.3 kertaa yhteiskuntapalvelua.Kerran pantavalvonta.Sitten törkeä rattijuopumus.Siitä tulikin sitten lyhyt linnareissu.Sitten aloin tajuta että alkoholi ei sovi minulle.Lopetin käytön kokonaan.Nyt monta vuottailman alkoholia.Uusi raitis elämä.

• ympäripäissään

Taidat olla lyhytjänteinen ihminen, kun et pysynyt valitsemassasi elämäntavassa.

• Kylmis__

Siirtymällä ykkösolueen.

• ffggtt

Lopettamalla humalahakuisen juomisen, ja kaikkein varmimmin lopettamalla viinan juomisen kokonaan.
      Sammuillessasi aivot vaurioituvat joka kerta lisää, ja vanhemmalla iällä tulet olemaan kasvin tyyppinen huollettava.

• smirnoff123

kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
        ap

• smirnoff123 kirjoitti:

kokeiltu on piriä ... muttei koskaan suonensisäisesti...
        ap

Tuliko suvaitsevainen olo?

• pojupillu

Tissu on pirilutka.

• 766544

Vain itsetuhoiset idiootit juovat itsensä sammumiseen asti

• kokenut.homostelija

Rakastan sinua! Tulisitko luokseni ja polvistuisit eteeni jotta voisin työntää muhkean siittimeni tiukkaan anaaliisi?

• Eräs ylen antava pirihuora varmaan suosittelee omaa konstiaan mutta en kyllä suosittele sen metodia kun harhoja näkee (trolleja) ja jossain psykoosissa ilmeisesti kuten eräs Marjaanakin,,, tosin Marjaana ei ilmeisesti pirihuora se vaan muuten sekaisin,,,
      Jos pitäisit vähän taukoa ja yleensäkään ei kannata liikaa ottaa,,,
      'smirnoff123' Kelpasiko vastaus?
      Pitääpäs muuten ihan laittaa profaan tämä viesti,,, :)

• NahkaIakki

Laita profaaasi myös, että olet sontaasi kaupitteleva sontahomo.

• smirnoff123

Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.

• smirnoff123 kirjoitti:

Ei kelvannut. Typerää, jonninjoutavaa homomaista lässytystä, jota sinulta toki oli odotettavissakin.

Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
        Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,

• Siitäkö
        EX-TISSU112 kirjoitti:

Sehän on hienoa olen todella loukkaantunut,,, :)
        Tosin päättelen ettet ole aloittaja,,,

Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?

• Siitäkö kirjoitti:

Päätteletkö kenties siitä, että kirjoitit avauksen itse omien homosormiesi avulla?

Niinkun mä en sammuile se tosi typerää,,,

• Björneborgs_pilsner

Pysymällä hereillä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe