Onko niitä naisellisia?

MZG

Onko teitä naisellisia lesboja olemassa? Vai pitävätkö vain poikatytöt naisista?

34

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MalaMujer

      Täällä yksi. Tai uskoisin olevani. Ainakaan minusta ei moni omien sanojensa mukaan koskaan olisi uskonut että olen naisista kiinnostunut. Toki koen että minussa myös ei niin naisellisia puolia. Ps. Pian tähän keskusteluun luultavasti liittyy niitä kommentoijia jotka kritisoivat ja kyseenalaistavat sen, mitä tarkoitat naisellisella. Tulkitkoon kukin sen miten tahtovat 😏

      • Carmolisss

        Kerro tuntomerkkejä? ;)


    • Mandariini10

      Onko vapaita naisellisia 30?

    • Metsämuna

      Enpä usko

    • OnhanMeitäjuu

      On. Täällä on pk-seudulta vapaa, naisellinen (muttei pitkähiuksinen) nainen.

      • Ympyräpyöreä

        Minkä ikäinen?


    • enkaikoskaanlöydä

      Enkä siksi tuntuu, että naisellisia on vaikea löytää, kun naisellisia lesboja ei kovin erota heteronaisista?
      Itse olen maskuliininen ja etsin myös naisellista naista, mutta tuntuu se vaikealta. Poikatytöt lisäksi ovat usein kiinnostuneita minusta, vaikka itsekin olen poikatyttö. Mutta en halua sellaista, vaan naisellisen ja naisen, isolla N:llä.

      • Tsadammm

        Millainen on poikatyttö?

        Minä olen ulkoisesti käsittääkseni aika naisellinen. Viihdyn mekoissa ja hameissa sekä naisellisissa topeissa. Korkokenkiäkin on, naisten koruja, käsilaukkua, hiukset yltävät ponnarille jne. Rakastan monia naisellisia asioita, kuten viherkasveja, kukkia, klassista musiikkia, leipomista, käsitöitä ja ruoanlaittoa. Välillä minusta sukeutuu kuitenkin ulkoilma-aktiviteeteissa viihtyvä hurjapää, teknisiin vempaimiin ja ohjelmiin ihastunut pikkunörtti tai ns. miestentöitä kohtuullisen kätevästi hoitava tyyppi. Pyörän korjaus onnistuu kesämekko ylläkin. Olen aina ollut tällainen mekkoja ja "tyttöjen värejä" rakastava reipas partiotyttö, jolla jo pienenä pysyi puukko ja ruuvimeisseli käsissä. Pienenä minua sanottiin välillä poikatytöksi. Itse en sitä silloinkaan oikein kokenut omaksi. Nykyään ajattelen vain näin sanoneiden naisten naiskuvan olleen suppea.

        Naisihanteeni on kai sellainen "keskitien kulkija". Tykkään maskuliinisista naisista, mutta en pidä wannabe-miehistä enkä transmiehistä romanttisessa mielessä. Itseänikin naisellisempi nainen olisi ok, mutta ihan superbimbobarbi kiitos ei. Olisi mukavaa, että kotityöt voitaisiin jakaa tasapuolisesti eikä minkään perinteisen kaavan mukaan. Toivoisin saavani naisesta seuraa myös metsiin ja ehkä telttaretkelle, interrailille, taidenäyttelyyn sekä klassisen musiikin konserttiin. Jos nuo kaikki eivät onnistuisi, niin edes joku niistä. Vastaavasti minä olen valmis aika monenlaisiin juttuihin keramiikkakursseista vatsatanssin kautta nyrkkyilymatsin katsomoon.

        Heterot eivät tunnista minua bisseksi, mutta monet lesbo-/bi-naiset tajuavat minun pitävän naisista mm. sen takia, että bongailen mahdollisia lepakkonaisia missä liikunkin ja katson heitä piiiiiiitkääään.


      • enkaikoskaanlöydä

        Ei kai sille täysin tarkkaa määritelmää ole, millainen on poikatyttö. Itse olen tyyliltäni ja ylipäätänsä mieleltäni hyvin maskuliininen, en käytä mekkoja, en pidä pinkistä väristä, mieluummin rassaan autoa kuin laitan ruokaa, jne.
        Parisuhteessa haluan olla täysillä parisuhteen "mies". Vihaan naisen roolia ja kaikkea naisellisuuteen liittyvää. Vaikka tyylini on maskuliininen, minut silti kuitenkin tunnistaa ulkoisesti naiseksi, eikä erehdytä luulemaan mieheksi.

        Toisenlaisiakin poikatyttöjä varmasti on, esim. ulkoisesti maskuliininen, mutta tykkää myös naisten töistä, yms. On vain otettava toisesta selvää.


      • poikatyttöjäonkoheitä

        Kyllä on naisellisia naisia. Pitkillä hiuksilla ja naisellisella kropalla. Kukaan ei vain tiedä, että tykkään tytöistä.
        Ja nimenomaan poikatytöistä. Tykkään lyhythiuksisista poikamaisista naisista. Muutaman kerran meinannut mennä jalat alta tällaisen ihanuuden edessä.
        Jos harrastaisit jtn lajia, olisin kentän reunalla pelejäsi katsomassa ja sen jälkeen hieroisin kipeitä lihaksiasi, tekisin hyvää iltsikkaa.
        Ikävää mutta totta, eräästä huonosta kokemuksesta johtuen ainut kissa jonka tahtoisin vuoteeseen kanssani, olisi se poikatyttöni. Ei karvaisia lemmikkejä.
        Onko vspsita suht raittiita, savuttomia n.36-46 v.poikatyttöjä enää vapaana?


      • Mistäsutlöydän
        poikatyttöjäonkoheitä kirjoitti:

        Kyllä on naisellisia naisia. Pitkillä hiuksilla ja naisellisella kropalla. Kukaan ei vain tiedä, että tykkään tytöistä.
        Ja nimenomaan poikatytöistä. Tykkään lyhythiuksisista poikamaisista naisista. Muutaman kerran meinannut mennä jalat alta tällaisen ihanuuden edessä.
        Jos harrastaisit jtn lajia, olisin kentän reunalla pelejäsi katsomassa ja sen jälkeen hieroisin kipeitä lihaksiasi, tekisin hyvää iltsikkaa.
        Ikävää mutta totta, eräästä huonosta kokemuksesta johtuen ainut kissa jonka tahtoisin vuoteeseen kanssani, olisi se poikatyttöni. Ei karvaisia lemmikkejä.
        Onko vspsita suht raittiita, savuttomia n.36-46 v.poikatyttöjä enää vapaana?

        Täällä on yks,38v.!!


    • Minusta tuntuu kyllä siltä että meitä naisellisia lesbonaisia on paljon joka deittisovelluksessa yms. mut poikamaisia on tosi vaikeaa löytää yhtään mistään.

      • enkaikoskaanlöydä

        No täällä olisi yksi poikamainen, joka etsii naisellista naista.


      • Nice :) Mistä päin oot ja minkä ikäinen?


      • enkaikoskaanlöydä

        Vaasa, 34-v.
        Entäs sinä? Kuinka paljon ikä ja paikkakunta heittää?


      • HginLyyli

        Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla poikamaisiin ja androgyyneihinkin törmäilee katukuvassa sekä elävässä elämässä. Olin hiljattain erään ilmiselvän lepakon asiakkaana muutamien tapaamisten ajan ja kyllähän minä hieman flirtiksi pistin ;-) Se oli sellaista päivää piristävää pikkuflirttiä, mutta mukavaa. On hauskaa, että ihmiset hieman raottelevat kaapin ovia työelämässä ja muuallakin. Saadaan hieman nauttia sellaisesta hyväsisko-meiningistä, kun kohdataan toisiamme live-elämässä.


      • Paikkakunta heittää ylllättävän vähän ku asun Oulussa mut mulla on ikää 18v eli siinä on kyllä jo liian suuri ero ;d

        Joo, pk-seudulla uskon olevan enemmänkin näitä, et ehkäpä se vaan riippuu paikkakunnasta/ikäluokasta..


      • Wow2017
        HginLyyli kirjoitti:

        Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla poikamaisiin ja androgyyneihinkin törmäilee katukuvassa sekä elävässä elämässä. Olin hiljattain erään ilmiselvän lepakon asiakkaana muutamien tapaamisten ajan ja kyllähän minä hieman flirtiksi pistin ;-) Se oli sellaista päivää piristävää pikkuflirttiä, mutta mukavaa. On hauskaa, että ihmiset hieman raottelevat kaapin ovia työelämässä ja muuallakin. Saadaan hieman nauttia sellaisesta hyväsisko-meiningistä, kun kohdataan toisiamme live-elämässä.

        Itse olen päätynyt flirttailemaan heteronaisen kanssa. Siis olin itsekin tuolloin alunperin vielä hetero ja yhtäkkiä ihana itseäni vanhempi heteronainen alkoi flirttailla mulle. Olin kyllä aivan sulaa vahaa todella nopeasti ja enpä enää sitten olekaan "pelkkä" hetero. Tai noh, en tiedä, onko hänkään täysin hetero. :) Kun siis mysteeri onkin se, että voiko 100% heteronainen edes flirttailla naiselle?


    • Sameen

      Naisellinen lesbo olen.
      Harmi vaan että haluan itsekkin "tavallisen" näköisen naisen enkä mitään miehen korviketta.

      • Näinseonn

        Samoin! Naisellinen olen ja naisellisen tahdon.


    • Minun pääni kääntää myös vain naisellliset tai kauniit vähän androgyynimmät naiset. Mutta sisäinen miehisyys on vain plussaa!
      Naisellinen olen itsekin, vaan en überfemme barbityyppi.

    • Eiolehelppoa

      Mutta on se poikamaisena vaikeaa myös löytää toista poikamaista, kun femmet vie kaikki :p

    • 1234577

      Olen pitkähiuksinen naisellinen 36 v nainen. Poikamainen nainen saisi minut viedä elämän mittaiselle matkalle. Olen aidosti rakastava, rehellinen ja uskollinen kumppanilleni.
      Treffeissä löydyn nimimerkillä Pekoe, laittakaahan viestiä :)

      • 891011121313

        En siis ole online-treffailija, mut kävin lukasee profiilisi ihan mielenkiinnosta. Ehkä sen päivittäminen vois lisätä näkyvyyttä niin lupaavia asioita kun ikä, rehellisyys, uskollisuus plus naisellisuus ovatkin :)


    • Pulmu2

      Minä en tajua näitä juttuja, mutta olenkin "vain" bisse. En pysty minkään ulkoisen kriteerin mukaan ennustamaan, keneen ihastun tai rakastun. Yhtä lukuunottamatta kaikki seurusteluni ovat alkaneet niin, että joku on ollut ensin minusta kiinnostunut ja osoittanut kiinnostuksensa. Minä olen sitten kiinnostunut jälkijunassa nopeammin tai hitaammin. En tietenkään kaikista ihailijoista ole kiinnostunut. Vain kerran minä olen ollut se ensimmäinen kiinnostuja, jos puhutaan seurusteluun johtaneista jutuista. Olen minä useamminkin tehnyt aloitteita, mutta ei ole käynyt flaksi. Minuun ihastuneet tyypit ovatkin sitten olleet tosi erilaisia ja olen oppinut heiltä paljon. Yksi isoimmista opeistani on ollut se, että ulkokuoreen tai johonkin muuhun yksittäiseen asiaan kuten vaikkapa musiikkimakuun tuijottaminen on aivan ääliömäistä. Entiset kumppanini ovat opettaneet minulle todella paljon, kun ovat olleet niin erilaisia. Ihanan avartavia juttuja on ollut. Kaikkein lämpimimmin muistelen lesboa, joka ihastui minuun kun olin vielä "hetero" ja ns. käännytti minut :) Se oli ehkä elämäni huimin hyppy tuntemattomaan. Vanha mainos sanoi, "Ota riski - rakastu suomenruotsalaiseen". Tahtoisin sanoa teille, ottakaa riski ja rakastukaa ns. väärännäköiseen naiseen.

      • TuleeJosOnTullakseen

        Tuota noin. Ei "väärännäköiseen" voi rakastua niin, että päättää rakastua "väärännäköiseen" sen enempää kuin "oikeannäköiseen". Rakastuminen tulee jos on tullakseen, ei sitä voi päättämällä päättää, että nytpäs minä rakastun "sellaiseen" tai "tällaiseen".


      • En_osaaEn_tunne

        Olishan se kätevää jos vois vaan päättää, että tuohon ihastun. Tai vielä parempi jos vois päättää ettei ihastu keneenkään. Mulla ainakin tulee näitä ihastumishuteja 😏


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olishan se kätevää jos vois vaan päättää, että tuohon ihastun. Tai vielä parempi jos vois päättää ettei ihastu keneenkään. Mulla ainakin tulee näitä ihastumishuteja 😏

        Hauska sana tuo ihastumishuti. Mullekin on sellaisia sattunut monesti. Surkea tähtäin vissiin tai likinäkö tai jotain.


    • Ihanuussilmiini

      Jos olet kuin James May pidän sinusta, itse naiselliseksi sanottu

    • Heivainsinnekki

      On meitä naisellisia täällä. Olen naisellinen nainen ja pidän naisellisista naisista. Hei vain sinne :) ei tule oikein muiden lesbojen kanssa hengailtua/tutustuttua eikä saa aikaseks lähteä mihinkään setan juttuihin saati sitten prideille...joten liian monta kertaan on tullut sotkeuduttua noihin heteronaisiin... Välillä seurustelusuhteeseen pariksikin vuodeksi :'D..

      • Höpsööntynyt__

        Ihania ovat tuollaiset heteronaiset, jotka haksahtavat parivuotisiinkin suhteisiin lesbojen kanssa ;-) Pidän kyllä itseänikin edelleen aika heterona, kun en ole naisen kanssa koskaan edes suudellut. Kyllä mua on naiset joitakin kertoja elämän aikana romanttisesti lähestyneet, mutta ei niistä ole mitään syntynyt. Nyt vasta olen yhteen Ihanaan Naiseen ihastunut, jos oikein itseäni tulkitsen.


    • Seireeni41

      Täällä myös naisellinen nainen :) Olen ihastunut yhteen ihanaan naiseen, hän pyörii ajatuksissa koko ajan! En kestä!

    • Nykyäännaiseton

      Naisellisen lesbo olisi mun ihannekumppani. Seurustelin viimeksi poikamaisen lesbon kanssa ja suhde päättyi, kun hän halusi kasvaa mieheksi... sitä edellinen suhde naiselliseen bi-naiseen päättyi, kun hän halusikin miehen..

      • Älöoåuhy

        Harmillisen p**kaa säkää sulla. Jos mulla olisi sun yhteystiedot ja mahdollisuus, niin tulisin sun luokse ja veisin vaikka yhdelle kahvikupilliselle/kaljalle/siiderille/viinilasilliselle tms. Jos yhtään lohduttaa niin mun heteronaiskaveri seurusteli tosi pitkään miehen kanssa. Heille tuli ero, kun nainen halusi lapsia ja mies tajusi, ettei lapset ole hänen juttu. Myöhemmin mies heilasteli toisen naisen kanssa ja nainen tuli raskaaksi niin, että lapsia haluamaton mies tuli kuitenkin isäksi, vaikka erosikin myös lapsensa äidistä. Aluksi mainitsemani heteronaiskaveri on jo viitisen vuotta etsinyt lapsilleen isää sellaista löytämättä. Nyt hän on vähitellen tullut siihen tulokseen, että lapsi täytyisi piakkoin tehdä ilman miestä tai sitten jäädä vastentahtoisesti lapsettomaksi loppuiäkseen. No, joo. Yritin kertoa, että onhan näitä paljon, kun kumppani alkaakin haluta jotain muuta kuin aluksi halusi. Sellaisen ns. täydellisen rakkaan löytäminen on kyllä haaste kuten sekin, että suhteessa kasvettaisiin samaan suuntaan. Juuri tänään vietin aikaa parhaan ystäväni kanssa. Hän sanoi, että jos hänelle tulisi ero aviopuolisostaan, niin hän ei ikinä enää muuttaisi kenenkään kanssa asumaan. Rivien välistä olen ymmärtänyt jo ajat sitten, että heidän heterosuhteestaan on seksi loppunut kauan sitten. Lisäksi lomailevat noin puolet lomistaan erillään. Toinen puolisoista ei ole ikinä halunnut lapsia, joita toinen olisi halunnut. Kumma avioliitto, jos minulta kysytään, mutta eihän asia minulle kuulu. Minäkin ihmettelen, mistä löytyisi minulle se riittävän samanlainen ja samaan suuntaan kasvua kaipaava nainen (tai mies).


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe