Miehen herkkyys

Kertokaamulleplease

Ärsyttää aina ku luokkalaiset pojat on vahvempia ku minä :( onko pojilla mitään herkkää paikkaa mihin iskemällä sen vois voittaa? Potkasin kerran polveen ku ite tippuu jos siihen jokin osuu mutta siitäkään ei ollu apua, ei poika ees kunnolla heilahtanu :(

Ja oon siis tyttö Ja 13 vanha

46

2067

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, pojilla kyllä on heikko paikka...

    • Eli siis 13 vuotias tyttö haluaa voittaa pojan tappelussa, miksi?

    • Alottaja

      Mikä paikka on herkkä? Onko kokemusta?

      Siis tottakai haluan? Miksi en haluaisi?

    • Koitetaankohan tässä "vaivihkaa" aloittaa jälleen yhtä munillepotkimisketjua...

      En oikein jaksa uskoa, että yksikään 13-vuotias tyttö olisi niin tietämätön, ettei tietäisi poikien "herkkää kohtaa".

      Lisäksi iän kertominen ja "kokemusten" kyseleminen viittaavat vahvasti siihen, että tiedonjano ei ehkä kuitenkaan ole se aloittajan ensisijainen motiivi.

      • Jokumiesvaan16

        Vaikuttaa tosiaan aika provolta ja perverssioituneelta tämän ketjun aloittaja....


    • poika_13

      En mä ainakaa pärjäis tytöille tappelus, eikä pärjää mun kaveritkaa.

      • salimake22

        Vitun paska painu salille kasvamaan.


      • Teräspallit
        salimake22 kirjoitti:

        Vitun paska painu salille kasvamaan.

        Saako salilla vahvemmat pallit jokka kestää potkimista?


      • näinon-
        Teräspallit kirjoitti:

        Saako salilla vahvemmat pallit jokka kestää potkimista?

        Eipä taida saada, eli ei kannata joutua tappeluun tytön kans.


    • kati-04

      Oon mun luokan heikoimpia tyttöjä mutta voitan silti kaikki pojat helposti :D Tytöt on yleensä paljo ketterämpiä ja notkeempia niin ei pojista oo vastusta tytöille, eikä ne usein uskalla haastaa ku tietää että ei voi voittaa tyttöä :)

      • Anonyymi

        ite en yleensä ees mee tapeluu tytön kaa ku en haluu satuttaa sori vaa, ja veikkaan että ei kovin moni muukaa tappele tyttöjä vastaa täysiä


    • Alottaja

      Miten voitat ne kati? Mää kokeilin kerran tota munile potkasua mutta ei se toiminu :(

      • kati-04

        Pojat ny voittaa ihan helposti, ne on niin kankeita ja kömpelöjä :D Jos ei muuten meinaa onnistua niin polvella munille.


      • Alottaja
        kati-04 kirjoitti:

        Pojat ny voittaa ihan helposti, ne on niin kankeita ja kömpelöjä :D Jos ei muuten meinaa onnistua niin polvella munille.

        Kiitos kato :) mää kokeilen uudestaan tota polvea, ite en oo hirveen ketterä... ootko joutunu ite turvautuun siihen vai ootko pärjänny muuten? :)


      • kati-04
        Alottaja kirjoitti:

        Kiitos kato :) mää kokeilen uudestaan tota polvea, ite en oo hirveen ketterä... ootko joutunu ite turvautuun siihen vai ootko pärjänny muuten? :)

        Mun tuntemat pojat yleensä perääntyy jos tulee tytön kans riitaa ku ne on jo kokenu/nähny että tytöt voittaa aina pojat tappelus. Oon mä kerran antanu polvee munille mutta siitä on jo aikaa.


      • Anonyymi
        kati-04 kirjoitti:

        Mun tuntemat pojat yleensä perääntyy jos tulee tytön kans riitaa ku ne on jo kokenu/nähny että tytöt voittaa aina pojat tappelus. Oon mä kerran antanu polvee munille mutta siitä on jo aikaa.

        sul on aika suuret luulot kati?


    • Eitoiminu

      Et kyl osunu kunnolla jos ei toiminu. Tai sitten tappelit teräsmiestä vastaan

      • Suuren.suuri.fani

        Ehkä se oli Yuggis. Hän on vahva ja kestää vaikka mitä.


      • Tähhäh

        Kuka on yuggis?


      • Anonyymi
        Suuren.suuri.fani kirjoitti:

        Ehkä se oli Yuggis. Hän on vahva ja kestää vaikka mitä.

        🤣jughis on alfa Suomi24, käytyäjä


    • erityisherkkä

      Olen herkkä, ennätys on noin 10 sekunttia niin lasti lentää. Tosin olin yli 2 viikkoa ollut ilman.

    • epäreilua

      Tytö ja pojan tappelu on ihan epäreilu ku tytöt voittaa aina

      • Vhfgcb

        Niimpä, potku munille niin heti ne voittaa :(


    • Jock_lazer

      Teidän 12 vuotiaiden pitää tappelut unohtaa ihan kokonaan

      • Ja muittenkin. Kaikki olisivat vain kivoja toisilleen. :)


      • Tähhäh

        Keiden 12 vuotiaiden? Oon 13 ja alottajakin sano olevansa?


    • Jock_Lazer

      Pelatkaa MDickie school days siinä oppii tyytymään siihen että ei pärjää ja kaikki muut on parempia!

    • EI-POTKITA

      Pitää aina muistaa, että toisen vahingoittaminen on AINA RIKOS ja se nimitetään joko pahoinpitelyksi tai törkeäksi pahoinpitelyksi. Toki alaikäinen ei joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan jos ei ole täyttänyt 15 vuotta. Toki sossu joutuu puuttumaan asiaan. Pitää myös muistaa, että VAHINGONKORVAUSVASTUU säilyy aina eli kivusta ja särystä joutuu aina korvausvelvolliseksi myös alaikäinen . Kun täyttää 18 vuotta niin se voidaan ulosmitata esimerkiksi palkasta, opintotuesta jne.

    • Tähhäh

      Ei muuten voita tytöt poikia. On pojat sentään vahvempia ja muutenkin yleensä urheilullisempia. Tytöt taas heikkoja ja ei niin taitavia. Poikkeuksiakin toki on molempiin suuntiin.

      • kannattaavaroa

        No ei tytöt vahvempia ookkaa mutta isku munille päättää tappelun aina.


      • epäreilua
        kannattaavaroa kirjoitti:

        No ei tytöt vahvempia ookkaa mutta isku munille päättää tappelun aina.

        Jos tytöt ei saa potkia munille niin pojatki voittais joskus. Varmaan aika harvoin silti.


    • Hohhoijaa mitä trollaamista taas...

      FYI: munille potkimiselta on äärimmäisen helppo suojautua tappelussa, kun vaan muistaa varautua siihen. Se, joka ei muista, voi sitten käyttää vaikka alasuojaa. Tosin tosimies hoitaa asiansa niin, että ei joudu kummankaan sukupuolen kanssa tappeluun. Väkivaltaisten ihmisten kanssa ei kannata hengailla.

      • kati-04

        Ei tyttöjen edes yleensä tarvi potkaista munille mutta jos ei muuten voita niin se on varma keino. Ei pojat pärjää tytöille.


      • kati-04 kirjoitti:

        Ei tyttöjen edes yleensä tarvi potkaista munille mutta jos ei muuten voita niin se on varma keino. Ei pojat pärjää tytöille.

        Jos näin on, niin se johtunee siitä, että poikien mieleen on vielä iskostuneena se vanha tabu, että tyttöjä vastaan ei tapella, eikä niitä lyödä.

        Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että koko ketju on trollaamista.


      • Anonyymi
        kati-04 kirjoitti:

        Ei tyttöjen edes yleensä tarvi potkaista munille mutta jos ei muuten voita niin se on varma keino. Ei pojat pärjää tytöille.

        Tytöt voittaa yleensä ala asteella. Vaik oon lyhyt ja ala asteella kaikki mun luokan tytöt yritti kaataa mut niin ei onnistunut ja ite kaadoin yhen niistä. Tytöt vaan väittää voittavansa ja esittää täällä poikia jotka muka häviäisi tytöille. Ja ite osaan torjua potkut munille niin turha yrittää.


    • näinkäy
    • miiaz

      Hyvä yritys pojilta mutta ei riitä tyttöjä vastaan, uskalsivat kuitenki painia :)

    • Anonyymi

      Yleensä tytöt voittavat poikien kanssa tapellessaan muutenkin, mutta jos ei muuten pärjää niin potkua munille vaan.

      • Anonyymi

        Miten niin muka tytöt voittavat muutenkin?! Onhan tässä ketjussa jo kauan sitten todistettu se, että pojat nyt vain sattuvat olemaan vahvempia ja se on fakta!


    • Anonyymi

      13 V tyttö ei tiedä poikien herkkää paikkaa… tuskin oikeasti noin pihalla olet

    • Anonyymi

      Mä oon meiän luokan vahvin ja oon tyttö lol :D. Voitin kaikki luokan pojat kädenväännössä kun pidettiin turnaus leirikoulussa. T. 13 v tyttö

      • Anonyymi

        Tytöt voittaa lähes aina ennen kun poika on jotain 14. Ite hävisin ennen ja oon lyhyt mut nyt kun oon 14 voitin koulun pisimmän ja vahvimman tytön. Eli oikeesti pojat on ylivoimasia. Eikä tytöt enää pojille yrpi meidän koulussa ehkä jossain nynnyjen koulussa jossa jotkut pojat haluu alistuu "kauniille tytöille"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt voittaa lähes aina ennen kun poika on jotain 14. Ite hävisin ennen ja oon lyhyt mut nyt kun oon 14 voitin koulun pisimmän ja vahvimman tytön. Eli oikeesti pojat on ylivoimasia. Eikä tytöt enää pojille yrpi meidän koulussa ehkä jossain nynnyjen koulussa jossa jotkut pojat haluu alistuu "kauniille tytöille"

        En siis saman tien kun olin 14 olin melkeen 15. Alakoulu on tyttöjen vallassa toisin mut yläasteella alkaa muuttua


      • Anonyymi

        Mis asut haluutko tapella?


    • Anonyymi

      ookoo tytöt tulkaa haastaa

    • Anonyymi

      voin puolustautua blokkaan kaikki munille lyönnit

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe