Miehen herkkyys

Ärsyttää aina ku luokkalaiset pojat on vahvempia ku minä :( onko pojilla mitään herkkää paikkaa mihin iskemällä sen vois voittaa? Potkasin kerran polveen ku ite tippuu jos siihen jokin osuu mutta siitäkään ei ollu apua, ei poika ees kunnolla heilahtanu :(

Ja oon siis tyttö Ja 13 vanha
Ilmianna
Jaa

32 Vastausta

Joo, pojilla kyllä on heikko paikka...
Ilmianna
Jaa
Eli siis 13 vuotias tyttö haluaa voittaa pojan tappelussa, miksi?
Ilmianna
Jaa
Mikä paikka on herkkä? Onko kokemusta?

Siis tottakai haluan? Miksi en haluaisi?
Ilmianna
Jaa
Koitetaankohan tässä "vaivihkaa" aloittaa jälleen yhtä munillepotkimisketjua...

En oikein jaksa uskoa, että yksikään 13-vuotias tyttö olisi niin tietämätön, ettei tietäisi poikien "herkkää kohtaa".

Lisäksi iän kertominen ja "kokemusten" kyseleminen viittaavat vahvasti siihen, että tiedonjano ei ehkä kuitenkaan ole se aloittajan ensisijainen motiivi.
Ilmianna
Jaa
En mä ainakaa pärjäis tytöille tappelus, eikä pärjää mun kaveritkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Vitun paska painu salille kasvamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
salimake22 kirjoitti:
Vitun paska painu salille kasvamaan.
Saako salilla vahvemmat pallit jokka kestää potkimista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Teräspallit kirjoitti:
Saako salilla vahvemmat pallit jokka kestää potkimista?
Eipä taida saada, eli ei kannata joutua tappeluun tytön kans.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oon mun luokan heikoimpia tyttöjä mutta voitan silti kaikki pojat helposti :D Tytöt on yleensä paljo ketterämpiä ja notkeempia niin ei pojista oo vastusta tytöille, eikä ne usein uskalla haastaa ku tietää että ei voi voittaa tyttöä :)
Ilmianna
Jaa
Miten voitat ne kati? Mää kokeilin kerran tota munile potkasua mutta ei se toiminu :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Pojat ny voittaa ihan helposti, ne on niin kankeita ja kömpelöjä :D Jos ei muuten meinaa onnistua niin polvella munille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kati-04 kirjoitti:
Pojat ny voittaa ihan helposti, ne on niin kankeita ja kömpelöjä :D Jos ei muuten meinaa onnistua niin polvella munille.
Kiitos kato :) mää kokeilen uudestaan tota polvea, ite en oo hirveen ketterä... ootko joutunu ite turvautuun siihen vai ootko pärjänny muuten? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Alottaja kirjoitti:
Kiitos kato :) mää kokeilen uudestaan tota polvea, ite en oo hirveen ketterä... ootko joutunu ite turvautuun siihen vai ootko pärjänny muuten? :)
Mun tuntemat pojat yleensä perääntyy jos tulee tytön kans riitaa ku ne on jo kokenu/nähny että tytöt voittaa aina pojat tappelus. Oon mä kerran antanu polvee munille mutta siitä on jo aikaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Et kyl osunu kunnolla jos ei toiminu. Tai sitten tappelit teräsmiestä vastaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ehkä se oli Yuggis. Hän on vahva ja kestää vaikka mitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kuka on yuggis?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Olen herkkä, ennätys on noin 10 sekunttia niin lasti lentää. Tosin olin yli 2 viikkoa ollut ilman.
Ilmianna
Jaa
Tytö ja pojan tappelu on ihan epäreilu ku tytöt voittaa aina
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niimpä, potku munille niin heti ne voittaa :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Teidän 12 vuotiaiden pitää tappelut unohtaa ihan kokonaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ja muittenkin. Kaikki olisivat vain kivoja toisilleen. :)
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Keiden 12 vuotiaiden? Oon 13 ja alottajakin sano olevansa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pelatkaa MDickie school days siinä oppii tyytymään siihen että ei pärjää ja kaikki muut on parempia!
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Pitää aina muistaa, että toisen vahingoittaminen on AINA RIKOS ja se nimitetään joko pahoinpitelyksi tai törkeäksi pahoinpitelyksi. Toki alaikäinen ei joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan jos ei ole täyttänyt 15 vuotta. Toki sossu joutuu puuttumaan asiaan. Pitää myös muistaa, että VAHINGONKORVAUSVASTUU säilyy aina eli kivusta ja särystä joutuu aina korvausvelvolliseksi myös alaikäinen . Kun täyttää 18 vuotta niin se voidaan ulosmitata esimerkiksi palkasta, opintotuesta jne.
Ilmianna
Jaa
Ei muuten voita tytöt poikia. On pojat sentään vahvempia ja muutenkin yleensä urheilullisempia. Tytöt taas heikkoja ja ei niin taitavia. Poikkeuksiakin toki on molempiin suuntiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No ei tytöt vahvempia ookkaa mutta isku munille päättää tappelun aina.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kannattaavaroa kirjoitti:
No ei tytöt vahvempia ookkaa mutta isku munille päättää tappelun aina.
Jos tytöt ei saa potkia munille niin pojatki voittais joskus. Varmaan aika harvoin silti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Hohhoijaa mitä trollaamista taas...

FYI: munille potkimiselta on äärimmäisen helppo suojautua tappelussa, kun vaan muistaa varautua siihen. Se, joka ei muista, voi sitten käyttää vaikka alasuojaa. Tosin tosimies hoitaa asiansa niin, että ei joudu kummankaan sukupuolen kanssa tappeluun. Väkivaltaisten ihmisten kanssa ei kannata hengailla.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei tyttöjen edes yleensä tarvi potkaista munille mutta jos ei muuten voita niin se on varma keino. Ei pojat pärjää tytöille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kati-04 kirjoitti:
Ei tyttöjen edes yleensä tarvi potkaista munille mutta jos ei muuten voita niin se on varma keino. Ei pojat pärjää tytöille.
Jos näin on, niin se johtunee siitä, että poikien mieleen on vielä iskostuneena se vanha tabu, että tyttöjä vastaan ei tapella, eikä niitä lyödä.

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että koko ketju on trollaamista.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
https://www.youtube.com/watch?v=fWGBUHkoj_Y
Tämän takia tytöt ja pojat kuuluvat eri sarjaan :D
Ilmianna
Jaa
Hyvä yritys pojilta mutta ei riitä tyttöjä vastaan, uskalsivat kuitenki painia :)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miehen herkkyys

Ärsyttää aina ku luokkalaiset pojat on vahvempia ku minä :( onko pojilla mitään herkkää paikkaa mihin iskemällä sen vois voittaa? Potkasin kerran polveen ku ite tippuu jos siihen jokin osuu mutta siitäkään ei ollu apua, ei poika ees kunnolla heilahtanu :(

Ja oon siis tyttö Ja 13 vanha

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta