Tosi on niin

kokemustarikkaapana

kaksisuuntaisen henkilön ystävä kun ei voi olla. Kertokaa kokemuksianne.

15

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HöpöhöpöNyt

      Kaksi ystävääni ovat bipoja ja parempia ja syvällisempiä ihmisiä saa hakea.

      • psykologia7776765

        Psykologian oppikirjoissa mm. "Samankaltaiset ihmiset viihtyvät toistensa seurassa".

        Oletko sitten itsekkin bipolainen.


      • HöpöhöpöNyt
        psykologia7776765 kirjoitti:

        Psykologian oppikirjoissa mm. "Samankaltaiset ihmiset viihtyvät toistensa seurassa".

        Oletko sitten itsekkin bipolainen.

        En ole. Toivon kuitenkin että minussa olisi samanlaisia luonteenpiirteitä kuin heissä.


    • Yleistäjät on kuspäitä

      • lääkäriLaita

        Mielenterveyspotilaiden kielenkäyttö on juuri tuollaista. Tilaa aika mielenterveystoimistolta tai yksityiseltä psykiatrilta ennen kuin pääsee pahaksi.


      • Sarkasmi on sinussa vahva.


    • olavH

      Tutustuin kaksisuuntaiseen, oli pakko muutaman kuukauden jälkeen lopettaa koko alkava ystävyyssuhde. Maniassa sotki avioliittosuhteensa naapurin naimisissa olevan miehen kassa. Kun tuon biponaisen mies oli äitinsä luona käymässä niin maniassa oleva bipo kesällä makasi naimisissa olevan naapuritalon miehen kanssa. Ja oli siinä kaikenlaista sotkua, jopa narttukoiraankin.
      Tuo biponainen miehensä kanssa muutti toiselle paikkakunnalle, mutta sama miehen pettäminen on jatkunut tuolla toisellakin paikkakunnalla. Huseerasi ulkomaalaisten miestenkin kanssa. Jopa netissä. Oman miehensä on niin alistanut, että nyt käyvät molemmat psykiatrilla ja popsivat pillereitä. Hulluus kukoistaa yhä.
      Ei ne kaksisuuntaiset parane ei.

      • jjjjokkeee

        Totta on. Sukupuoliasiat menevät kaksisuuntaisilla sekaisin maniassa.


    • Voi_toista

      Yksi sama trolli taas ahdistuneena häiriköi

      • sannasalosta

        Kaksisuuntaiset eivät itse huomaa kuinka vakavasta mielisairaudesta vahvojen lääkkeiden kanssa n kysymys. Hyvä on kertoa palstalaisille se totuus, niin osaavat ennalta varoa bipoja.


    • wind-

      Myös moniongelmaisen kanssa voi olla ystävä... kaksisuuntainen m-häiriö, negatiisis- agressiivinen käytös, paranoidinen skitsofrenia ja narsistinen persoonallisuushäiriö. Kaikki traumat yhdessä ihmisisessä joka on ystävä
      kaikesta huolimatta. Eihän niitä ystäviä montaa ole, mutta ystävät estävät
      yksinäisyyden ja sairauden kulun etenemisen turvattomuuteen ja traagiseen loppuun. Täytyy muistaa että kyse on sairaudesta versus terveys...ihminen ja inhimillisyys ja elämää täytyy kunnioittaa.

    • 6k8hr

      Joo. Toinen joista ei saa kunnon kaveria on yksisarviset. Kaikki keskustelu menee aina sarven ihmettelyyn...

    • NoJaah

      Kyllä voi olla, mutta pitää varautua aina siihen että välillä se sairausvie liikaa bipoa ja hän voi kadota hetkittäin täysin, katkaista välit tai suuttua ihan tuosta vaan jos on sopiva kausi menossa ja hän kohtelee sinua hyvinkin huonosti, mutta sitten taas kun paranee niin hän on yhtä aurinkoa ja vie sinut mukanaan kaupungille tanssimaan keskelle katua kaatosateessa ja se on elämäsi parhain yö. Sitten hän taas katoaa...

    • Syntisiähekin

      Kuka näitä mielenterveysdiagnooseja lappaa muut kuin toiset ihmiset, jotka niitä myös aiheuttavat.milloin milläkin verukkeella tekemällä itsemurhia, kuolemalla, aideuttamalla itse sairauksia, tauteja levittämällä, avioeroamalla, yrittämällä erottua joukosta, pyrkimällä julkisuuteen, jne jne. Jos joukko soveltuvuustestien tekijöitä (psykologeja) ovat olleet satavarmasti väärässä ammatinvalinnoissani, ei mielisairauteeni syy ole silloin minussa. Minulla on ominaisuus, jolla olen menestynyt esim. Lähihoitajia paremmin ja silloin puhutaan jo kateudesta

    • KannattaaOsata

      Hyvä meetwurstit.

      Mielisairaus on metafora. Tsekatkaa hyvät kanssakansalaiset faktat, ettette tule valtion kusettamiseksi niin kuin nämä edelläolevat kommentoijat.

      www szasz com

      Saa oppia, ei oo pakko. Tyhmyys ei ole rikos, mutta ei se viisasta ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe