Nainen minun on sinua ikävä

Tositurhauttava

Olen kyllä välillä yrittänyt vältellä ajattelemasta sinua.
Ponnistelut ovat osoittautuneet turhiksi, aina sinä ponnahdat esiin.

32

1966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhauttavaatosiaan

      sama täällä...olen yrittänyt unohtaa ja kun en ole nähnytkään missään...mutta sitten taas ponnahdat mieleeni....hyvin sitkeästi..

      • Muutan_Britanniaan

        Täällä ei unohdu, kun tulee noita vanhoja tekstejä eteen. Välillä on parasta olla katkolla täätä.

        Mutta fakta on, etteivät kaverit ole normioloissa vihamiehiä, ellei ole tehty mitään vihamielistä. Elämä se vaan jatkuu ja loma se joskus myös loppuu. Ei tarvitse huolehtia muistakaan. Hyvä ns. "päästää irti", sen jälkeen tulee nurkan takaa taas uusia asioita muidenkin tuomina.

        Oletteko lukeneet, mitä karmeaa taas Brexitissä tapahtuu? Siitä ei näytä tulevan Brexittiä, vaan "tulukset". Britannia näyttää jäävän lopulta kiinni EU-jäsenyyteen, koukku on viritetty ja paha onkin. Hallitukseen oli otettu niitä premainareita, jotka parhaillaan vuoron perään pettävät kansanäänestyksen. Kaikki käy, valheet on voitelemalla voideltu. EU on voidellut, US-demarit tai siionistit rahamiehiä.


    • Onkylläkovaikävä

      Minullakin on ikävä yhtä ainoaa miestä ja varmasti tietää sen.

    • Samatsanat

      Pinnallisena ihmisenä pidän ja hyväksyn ainoastaan komeita yksilöitä.

    • Jos laittaisin sulle jotain ällö-kuvia itestäni? Tepsii takuuvarmasti.

      • Kenelle se Timo-mummu on nyt lähettelemässä "ällö-kuvia" itsestään? Onko harmaapäisen Timo-mummun tullut petettyä puolisoaan jonkun nuoren "hottiksen" /"kuuman mimmin" kanssa, josta nyt pitäisi päästä eroon?
        Vai onko kyseessä 38-vuotias yh-äiti Tampereelta, jonne projektit vievät?

        Kannattaa tiedostaa, että pettäjä liikkuu aina kaltevalla pinnalla.


        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.


      • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Kenelle se Timo-mummu on nyt lähettelemässä "ällö-kuvia" itsestään? Onko harmaapäisen Timo-mummun tullut petettyä puolisoaan jonkun nuoren "hottiksen" /"kuuman mimmin" kanssa, josta nyt pitäisi päästä eroon?
        Vai onko kyseessä 38-vuotias yh-äiti Tampereelta, jonne projektit vievät?

        Kannattaa tiedostaa, että pettäjä liikkuu aina kaltevalla pinnalla.


        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.

        Mistä vitustä voin tietää tämä on jonkun raivo-Riitan vanha nimimerkki?! Jos sen saa rekisteröityä niin vitunko väliä? Mulla oo aikaa syynätä koko palstahistoriaa läpi. Ja en edes jaksa lukee sun vaahtoavia sepustuksia loppuun kun toistat kokoajan samaa. Hiljaa ny ämmä!


      • PersHäröEiOleMTPotilas

        Älä tuosta narsistista välitä EiMies, raivonnut täällä vuosikaudet julistaen palstan itsensäpalvonnan alttariksi. "Timo" on tuon M-naisen itsekehittämä sivupersoona jolle joku toinen sekopää on antanut uuden elämän trollaten M-narsistin viitoittamalla tiellä.


    • Rakastee

      Haluan vain T-miehen <3

      • Se on hyvä. Toivotaan, että onnistut pitämään Timon pois palstoilta, uskollisena ja tyytyväisenä.


    • Tu_to_Ju

      Musta ois kurjaa, jos se mies yrittäis vältellä mun ajattelemista.

    • Käymmeyhdessäain

      Sellainen tämä sielujen liitto on.

    • missyouhoney___

      Mitä turhia vastaan taistelet..
      Minullakin on ikävä (A)

    • oletjääräpää

      Kaunko siihen vielä menee et uskot että se ei tule menemään ohi ennenkuin saadaan toisemme ;)

      • TaistelentunteitanivastA

        Aika kauan.


    • Todellarakastunut

      T-mies on ihana . En välttelisi koskaan

      • yrttivoisilmä

        T-luupihvi on hyvää,leivitettynä. mnjamm.


    • luonnolleenvoimtn

      Vieteriukot/-akat on sellaisia. Ne ponnahtelee vaikka kuinka sulloisi takaisin laatikkoon.

      • vieteriakalla

        Pinna aina tiukalla....


      • jokintais..napsahtaa
        vieteriakalla kirjoitti:

        Pinna aina tiukalla....

        Naps...!


    • höpsähtänyt_sinuun

      Kuin myös, mutta olet liimattuna mieleeni ikiliimalla....

      • muistaaksenii

        jäikö meillä jotain kesken?


      • oikein_muistat
        muistaaksenii kirjoitti:

        jäikö meillä jotain kesken?

        kyllä jäi...


      • höpsähtänyt_sinuun
        muistaaksenii kirjoitti:

        jäikö meillä jotain kesken?

        Mielestäni kyllä. En tosin tiedä, miten sinä koit asian....


      • kiirekiirenopea
        oikein_muistat kirjoitti:

        kyllä jäi...

        olet hyvä suutelija mutta nyt säästyy aikaa


      • Sellaisen_tunnen
        kiirekiirenopea kirjoitti:

        olet hyvä suutelija mutta nyt säästyy aikaa

        kuka on tuo hyvä Suutelija...?


      • minunkatseeni
        Sellaisen_tunnen kirjoitti:

        kuka on tuo hyvä Suutelija...?

        katse voi paljastaa ihastuksen,tunteet näkyi naamasta, silmistä lähinnä. nostin kytkintä


    • miestäkaipaann

      Sama mutta aika turhaahan se on edes yrittää olla ajattelematta :)

      • Tositurhaut

        Toihan olikin. ;)


      • Tositurhautt
        Tositurhaut kirjoitti:

        Toihan olikin. ;)

        niin mitä?


    • Eimeeohitää

      Mies, minunkin on sinua ikävä, iso ikävä. Haluan vain sut.

    • uusinäkökulma

      Kyllä se hälvenee kun rinta rottingilla heittäydyt elämän suloisuuteen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe