Ikää mulla on nyt 55 v ja kuukautiset loppuivat kokonaan lokakuussa 2015. Olen käyttänyt joskus Vagifemiä, mutta nyt tässä oli todella pitkä tauko, yli puoli vuotta. Mitään muuta hormonilääkettä en käytä.
Keväällä aloitin siis käytön uudelleen ja pian sen jälkeen ilmaantui kummia oireita. Jotain selvästikin tapahtui kropassa. Ensin kipeytyi rintojen päät ja pian sen jälkeen alkoi ihan kuin menkat. Ne kesti kuitenkin vain 2 päivää ja vuoto oli niukkaa. Edellisistä siis siinä vaiheessa n. 1,5 v. Ennen tuota v. 2015 oli myös ollut jo vuoden tauko edellisistä ja vuoto ihan olematonta noilla kummallakin kerralla.
Kävin gynellä ja otettiin kohdun ultra, näytteet kohdusta ja papa.
Kohtu oli ok., limakalvokaan ei mitenkään paksu. Papakokeessa sen sijaan oli lieriöepiteelisoluatypia.
Ja kohdunsuulla on ektopiaa, mutta se on ollut siellä jo iät ja ajat.
Tätä ennen tehty papakoe kahtena vuonna peräkkäin ja niissä ei silloin mitään.
Nyt tehtiin sitten kohdun tähystys ja kohdun, sekä kohdunkaulan kaavinta.
Tulokset kuulemma ok., ei mitään pahanlaatuisuuteen viittaavaa missään.
Että mikähän tämäkin nyt sitten taas oli.
Voiko Vagifem aiheuttaa jotain, onko kokemuksia? Ja onko muilla kokemusta tällaisesta, että vuodot tulis vielä yllättäen noinkin pitkällä aikavälillä?
Vuotohäiriö ja Vagifem
55v
0
435
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003