Ikää mulla on nyt 55 v ja kuukautiset loppuivat kokonaan lokakuussa 2015. Olen käyttänyt joskus Vagifemiä, mutta nyt tässä oli todella pitkä tauko, yli puoli vuotta. Mitään muuta hormonilääkettä en käytä.
Keväällä aloitin siis käytön uudelleen ja pian sen jälkeen ilmaantui kummia oireita. Jotain selvästikin tapahtui kropassa. Ensin kipeytyi rintojen päät ja pian sen jälkeen alkoi ihan kuin menkat. Ne kesti kuitenkin vain 2 päivää ja vuoto oli niukkaa. Edellisistä siis siinä vaiheessa n. 1,5 v. Ennen tuota v. 2015 oli myös ollut jo vuoden tauko edellisistä ja vuoto ihan olematonta noilla kummallakin kerralla.
Kävin gynellä ja otettiin kohdun ultra, näytteet kohdusta ja papa.
Kohtu oli ok., limakalvokaan ei mitenkään paksu. Papakokeessa sen sijaan oli lieriöepiteelisoluatypia.
Ja kohdunsuulla on ektopiaa, mutta se on ollut siellä jo iät ja ajat.
Tätä ennen tehty papakoe kahtena vuonna peräkkäin ja niissä ei silloin mitään.
Nyt tehtiin sitten kohdun tähystys ja kohdun, sekä kohdunkaulan kaavinta.
Tulokset kuulemma ok., ei mitään pahanlaatuisuuteen viittaavaa missään.
Että mikähän tämäkin nyt sitten taas oli.
Voiko Vagifem aiheuttaa jotain, onko kokemuksia? Ja onko muilla kokemusta tällaisesta, että vuodot tulis vielä yllättäen noinkin pitkällä aikavälillä?
Vuotohäiriö ja Vagifem
55v
0
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784