Milloin ostitte sormuksen?

Morsian 2006

Eli kysyisin, että milloin ostitte vihkisormuksen? Pari kuukautta ennen hääpäivää? Itse aattelimme sulhasen kanssa hankkia sormuksen n. kuukausi ennen hääpäivää..

8

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riina

Ostimme tammi-alesta, joka ajoittui sopivasti 1,5 kk ennen häitä.

• myöhään

kauheaa jos ei löydykään sopivaa..
      itse teetin kun en löytänyt hienoa valmista. tettätys kesti kk.

• ....

mulle ei löytynyt heti sopivan kokoista, joten sormus jouduttiin tilaamaan. tilaus kesti noin kuukauden. onneksi aikaa häihin vielä oli, sillä sain VÄÄRÄN sormuksen. uuden sormuksen odottelu kesti toisen kuukauden. eli menkää ajoissa sormusostoksille !!!!!

• Janna

Sormukset tuli ostettua noin puoli vuotta ennen häitä. Kun kohdalle viimeinkin sattui juuri sellaiset kuin haluttiin, ostettiin pois ja sattuivatpa olemaan jopa suuressa alennuksessa. :o)

• Kukkanen

Kannattaa ostaa aiemmin. Ihan siitäkin syystä, että kaiverruttaminen, jos siis haluatte kaiverrukset tehtävän käsin, saattaa kestää, riippuen siitä, paljonko on jonoa ennen teitä ja millä paikkakunnalla satutte asumaan.

• hanna

pari viikkoa ennen häitä. sopivaa kokoa ei löytynyt joten piti tilata, saatiin kuitenkin alle viikossa. kannattaa kuitenkin hankkia hyvissä ajoin.

• Vaimo-04

Me ostimme sormukset n.puoli vuotta ennemmin. Kuten yhdessä viestissä olikin, mekin saimme hyvällä alennuksella, varsinkin kun ostimme miehellekin uuden. Muista morsian kiillottaa kihlasormuksesi jos aiot sen pitää (kaikki ei välttämättä pidä). Itse en muistanut ja voi kuinka kuluneelta se näyttikään uuden timanttisormuksen vieressä =) Onnea Teille!!

• morsian-05

Meillä ostettiin eilen, ja häät heinakuun puolivälissä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      27
      3425
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      13
      2828
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2504
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1927
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      53
      1779
    6. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      15
      1760
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      45
      1626
    8. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1468
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      54
      1444
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      264
      1164
    Aihe