Eli kysyisin, että milloin ostitte vihkisormuksen? Pari kuukautta ennen hääpäivää? Itse aattelimme sulhasen kanssa hankkia sormuksen n. kuukausi ennen hääpäivää..
Milloin ostitte sormuksen?
8
2238
Vastaukset
- Riina
Ostimme tammi-alesta, joka ajoittui sopivasti 1,5 kk ennen häitä.
- myöhään
kauheaa jos ei löydykään sopivaa..
itse teetin kun en löytänyt hienoa valmista. tettätys kesti kk. - ....
mulle ei löytynyt heti sopivan kokoista, joten sormus jouduttiin tilaamaan. tilaus kesti noin kuukauden. onneksi aikaa häihin vielä oli, sillä sain VÄÄRÄN sormuksen. uuden sormuksen odottelu kesti toisen kuukauden. eli menkää ajoissa sormusostoksille !!!!!
- Janna
Sormukset tuli ostettua noin puoli vuotta ennen häitä. Kun kohdalle viimeinkin sattui juuri sellaiset kuin haluttiin, ostettiin pois ja sattuivatpa olemaan jopa suuressa alennuksessa. :o)
- Kukkanen
Kannattaa ostaa aiemmin. Ihan siitäkin syystä, että kaiverruttaminen, jos siis haluatte kaiverrukset tehtävän käsin, saattaa kestää, riippuen siitä, paljonko on jonoa ennen teitä ja millä paikkakunnalla satutte asumaan.
- hanna
pari viikkoa ennen häitä. sopivaa kokoa ei löytynyt joten piti tilata, saatiin kuitenkin alle viikossa. kannattaa kuitenkin hankkia hyvissä ajoin.
- Vaimo-04
Me ostimme sormukset n.puoli vuotta ennemmin. Kuten yhdessä viestissä olikin, mekin saimme hyvällä alennuksella, varsinkin kun ostimme miehellekin uuden. Muista morsian kiillottaa kihlasormuksesi jos aiot sen pitää (kaikki ei välttämättä pidä). Itse en muistanut ja voi kuinka kuluneelta se näyttikään uuden timanttisormuksen vieressä =) Onnea Teille!!
- morsian-05
Meillä ostettiin eilen, ja häät heinakuun puolivälissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875