Pattaya ei ole pelkkää panemista!

Tietenkin se kuuluu pystyssä kusevan, lihaa syövän valkoisen heteromiehen normipäiviin.
Joka sen kiistää niin en tiedä mitä sanoa.

Pattaya on myös hermolepäilevän yrittäjän paratiisi; hetken lepo pakkoverojen riuduttamaan kotoelämäämme. Matuinvaasio vyöryy tsunamin lailla päällemme eivätkä rahamme tule enää riittämään. Mukavaa lomaa joskus yrittäjä tarvitsee ja voi siten kuluttaa hieman rahaa ylelliseen elämään josta kotimaassa ei voisi haaveillakaan.

Minulla on kansainvälinen hyppylupakirja koskien laskuvarjohyppyjä. Olen Pattiksella muutaman kerran hypännyt. Omaa varjoa ei kannata sinne raahata, vuokraus on huokeaa.

Suosittelen uskalikoille kokeilemaan tandem- hyppyä , ei maksa paljoa ja on varmasti hintansa väärti. Mukaan voi vuokrata kuvaajan ja muistoksi saa tallenteen sekä elämän pituisen ihanan muiston. Tässä aloituspakettia:
https://www.youtube.com/watch?v=VMwPJZcHl8s

Hypyille riittää normaali terveys, eli jos seisoo niin on valmis hyppäämään!

34

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28fani

      Kiitos asiallisesta postauksesta ja sinua on kaivattu!

      Valitettavasti sinun sotilasurasi kaapannut (mielikuvissaan) Lerppa on ryhmäsi ulkopuolella, sillä hänellä seisoi viimeksi silloin kun Dannyllä oli vielä maitohampaat.

      • MaijaVexVex

        Maija ei voinut olla tätäkään pilaamatta Lerpatuksellaan.


    • x28

      Minulla on kansainvälinen hyppylupakirja koskien parvekehyppyjä. Olen Pattiksella muutaman kerran hypännyt. Omalta parvekkeelta ei kannata sitten hypätä, vuokraus on huokeaa.

    • PalloMake

      Totta.
      Diabetes pallomahoille paneminen on myös Pattayalla mahdotonta.
      Mut ainahan voi katsoa kun muut panee

      • onnetarjalahjat

        Huan Lerppa pani viimeksi Tutankhamonin haudan harjannostajaisissa mutta heräsi kesken kaiken ja patja oli aivan mählässä eikä naista näkynyt missään :(


      • MaijaVexVex

        Näin Maija sai kolmannen provo-oravansa.


    • MaijaVexVex

      Vastaanpa aloittajalle.
      Kiitos, toi oli ihan jees, mutta mulla pupu menee pöksyyn pelkästä ajatuksestakin, joten jätän kovemmille jätkille ja nostan lakkia kumartaen.

      • MaijaVexOnHinttiPelkuri

        Maija vex myönsi olevansa pelkuri. Niinhän netti trollaajat tutkimuksien mukaan ovat, niitä selän takana haukkujia kasvotusten pitävät turpansa kiinni.


      • MaijaVexVex
        MaijaVexOnHinttiPelkuri kirjoitti:

        Maija vex myönsi olevansa pelkuri. Niinhän netti trollaajat tutkimuksien mukaan ovat, niitä selän takana haukkujia kasvotusten pitävät turpansa kiinni.

        Mikäli pelkurin määrittää hyppääkö laskuvarjolla, myönnän olevani pelkuri.

        Mitä tulee selän takana haukkumiseen, olen ilmoittanut halukkuuteni keskustella Maijan kanssa siten, että Maijalla on pysyvä nimimerkki, ei luoki karkuun vastaamatta aloittaen uuden vittuilun, lopettaa vaimoni huorittelun, ei väännä sanottuja päälaelleen keksien lisää itse.

        Lisäksi tuo Hinttipelkuri nimimerkki osoittaa että ei liene mahdollisuutta Maijan kanssa asianmukaisuuteen.


      • PenttiHilkuriOlet
        MaijaVexVex kirjoitti:

        Mikäli pelkurin määrittää hyppääkö laskuvarjolla, myönnän olevani pelkuri.

        Mitä tulee selän takana haukkumiseen, olen ilmoittanut halukkuuteni keskustella Maijan kanssa siten, että Maijalla on pysyvä nimimerkki, ei luoki karkuun vastaamatta aloittaen uuden vittuilun, lopettaa vaimoni huorittelun, ei väännä sanottuja päälaelleen keksien lisää itse.

        Lisäksi tuo Hinttipelkuri nimimerkki osoittaa että ei liene mahdollisuutta Maijan kanssa asianmukaisuuteen.

        Kerro osoitteesi Chiang Maissa lälläri niin tavataan


      • MaijaVexVex
        PenttiHilkuriOlet kirjoitti:

        Kerro osoitteesi Chiang Maissa lälläri niin tavataan

        Voi hurja, tuleeko prätkäjengiläiset koputteleen ikkunaan.
        Kerro osoitteesi Tuusulassa niin tavataan MAIJA.
        Noi on just sellasia uhoja joita henkilöt jotka ei kykene asianmukaiseen keskusteluun pienten aivojensa johdosta, turvautuu hauiksiinsa.

        MUKAVASTI MAIJATTELU AIHEUTTAA YHTÄ SUN TOISTA.


      • PenttiHilkuriOlen
        PenttiHilkuriOlet kirjoitti:

        Kerro osoitteesi Chiang Maissa lälläri niin tavataan

        Tämäpä mielnkiintoinen tapaamisehdotus.
        Olenkin tuota uudelleen pohtinut ja meidän "lahkon" kanssa keskustellut.
        Kun olet Maija Matkailuasiamies Tha Phae Gate:lla, askella Rachadamnoen Roudia pienen matkaa, siinä meidän, sanoisinko näin kauniisti, moottoripyöräryhmämme tatuointipiste.
        Kerro tytölle, joka ei ole hammaslääkäri nimesi ja näytä passisi sillä sydämen kaunistamalla Maijalappusellasi.
        Ei aikaakaan, kun tulen antamaan sinulle kaipaamaasi kotiseutuoppia.
        Kerro etukäteen päivä jolloin tulet, niin varaan koko päivän aikani sinulle.


      • TrollaajanEnkkuOlematon
        PenttiHilkuriOlen kirjoitti:

        Tämäpä mielnkiintoinen tapaamisehdotus.
        Olenkin tuota uudelleen pohtinut ja meidän "lahkon" kanssa keskustellut.
        Kun olet Maija Matkailuasiamies Tha Phae Gate:lla, askella Rachadamnoen Roudia pienen matkaa, siinä meidän, sanoisinko näin kauniisti, moottoripyöräryhmämme tatuointipiste.
        Kerro tytölle, joka ei ole hammaslääkäri nimesi ja näytä passisi sillä sydämen kaunistamalla Maijalappusellasi.
        Ei aikaakaan, kun tulen antamaan sinulle kaipaamaasi kotiseutuoppia.
        Kerro etukäteen päivä jolloin tulet, niin varaan koko päivän aikani sinulle.

        Vai jotain roudia pitäisi askeltaa. Mikä on roud?


      • PenttiHilkuriOlen
        TrollaajanEnkkuOlematon kirjoitti:

        Vai jotain roudia pitäisi askeltaa. Mikä on roud?

        Jos tuo on ongelmasi jää dallaamaan sitä Pattayan rantaroudia niin et saa pataan.


    • Numba60ii

      Eikö rattayanpojille sopisi paremmin parvekehyppely, halvempaa varattomille factaahan on se että kymmenet harrastavat tuota urheilulajia vuodessa, ja ainoastaan pattayalla.

      • Nilkkuu1

        Myydäänkö siellä trampoliineja ? Meinaan että eikös olisikin hupia nakusillaan hyppelehtiä trampalla vähän niinkuin esileikkinä ? Tietenkin täytyisi vähän varoa ettei raskastekoisempi osapuoli pompauta sitä pikkurimpulaa kokonaan toiselle kiertorandalle .


      • itsesääli

        Jos päätyy ratkaisuun parvekehyppy, olisi joviaalia tsiigata ettei kukaan viaton jäisi jalkoihin.


    • Nilkkuu1

      Mutta heille joille Pattaya ei ole pelkkää panemista jää ainoaksi vaihtoehdoksi laskuvarjohyppy ? Kannattaako tuota nyt lentää tuhansien kilometrien päähän ilmaan hyppimään...ranta on niin törkyinen ja vesi likaista etten itse ainakaan uimista voisi edes harkita joten aika vähissä olisi tekeminen .Muistan kuinka Filippiineiltä Suomeen muuttanut ystävä jo kymmenen vuotta sitten sanoi : Ala mene Pattaya,mene Phuket.Hyvän neuvon antoi.

      • Minu-Ustava

        Minu ustava Kuala Lumpurista sanoo "ala mene Kela, mene sossu, sinne menna Nilkkukin ja ala osta viina, osta liima, niin ostaa Nilkkukin"


      • Nilkkuu1

        No sinä varmaan teet kuten ystäväsi neuvoo ?


    • Pojat myös toivoivat hyppyjä ilman laskuvarjoja. Itse olen hypännyt vain hyvin matalalta. Toki korkeutta olen hypännyt yli metrin.
      Varjo selässä on korkein hyppyni ollut 4200 m ilman lisähappea.

      Tässä on rämäpäinen Antti joka toteuttaa joka pojan unelman (?) ja roiskaisee pallosta taivaalle..
      https://www.youtube.com/watch?v=lq-54gox6-k

      • MaijaVexVex

        Maija tuolla ylempänä tuomitsi minut pelkuriksi, joten Maija hopihopi Antin tavoin rohkeilemaan, niin tämä "matkailupalsta" rauhoittuu hetkeksi.


    • Tapparapparapparaa

      Matuinvaasiosta ei todelliselle yhtiölleni minkään näköisiä lisäveroja?? Itselläni kansainvälinen hyppylupa, Tosin suoritettu Jämijärvellä?? Pystyssä kusevan lähiössä ehkä? Mutta mutta. Minä elän ylellistä elämää myös Suomessa. Olenko ALOITTAJA mielestäsi jotenkin Outo?

    • KerroMulle

      Moni menee Pattayalle tekemään itsarin.
      Miksi?

      • elämäopettaaLOPETTAA

        kokeile niin tiedät


    • MaijaVexVex

      Kyllä minullakin rohkeutta piisaa vaikka vaikutan aika ämmämäiseltä. Kerran kokeilin kesämekossani rohkeaa punavalkoista kukkakuviota, vaikka punainen ei varsinaisesti sovi minulle värianalyysin mukaan paitsi varpaankynsiin.

      • MaijaVexVexVex

        Maija se kloonailee itseään heti aamutuimaan.
        Maija tuossa myös toisessa jutussaan heikkona hetkenä käsitteli huoneen lämpöä, mutta luikahti karkuu hameensa helmoihin kun Mummo Vaasasta otti haasteen vastaan.


      • JuhlaVuosiMaijalla

        Ei jatkoon, eli voit Totuustarkkailija 3 lapsen isä jatkaa tapasi mukaan.
        Onhan tuo Kuopio toki matkailuasiaa.


      • JuhlaVuosiMaijalla

        Tuo MaijaVexVexVex en ollut siis minä. En mä mikään homppeli ole. Ei kerta homoa tee. Kerran joogattiin pilates hotjoogaa Numban kanssa. Numballe tuli kramppi just silloin kun oltiin kuusysissä naamat toistemme jalkovälissä nenä pepussa ja kato ku pilates hotjoogassa ollaan ilman vaatteita kun siellä on niin kuuma.

        Kramppi loppu siihen kun multa pääsi puksu. Edellisenä iltana enomies oli vieraillut sahtikannun ja vaseliinipurkin kanssa niin se oli aika löyhy. Tämä tapahtui laukaantien varressa jumppagymillä.


      • EnOleKukaanKoskaan
        JuhlaVuosiMaijalla kirjoitti:

        Tuo MaijaVexVexVex en ollut siis minä. En mä mikään homppeli ole. Ei kerta homoa tee. Kerran joogattiin pilates hotjoogaa Numban kanssa. Numballe tuli kramppi just silloin kun oltiin kuusysissä naamat toistemme jalkovälissä nenä pepussa ja kato ku pilates hotjoogassa ollaan ilman vaatteita kun siellä on niin kuuma.

        Kramppi loppu siihen kun multa pääsi puksu. Edellisenä iltana enomies oli vieraillut sahtikannun ja vaseliinipurkin kanssa niin se oli aika löyhy. Tämä tapahtui laukaantien varressa jumppagymillä.

        Maija Matkailuasiamies ei koskaan ole Maija.
        Varsin hauskaa esiintymistä, jauhaa paskaa enemmän kuin normaalilta tulee taaksepäin, mutta ei koskaa ole itse jauhanut ja taas pompsahdus seuraavaan täysin järjettömään tarinaan.

        Et ole homppeli, mutta et vuorenvarmasti ole myöskään tervepäinen.

        Homo. jooga, pilates, hotjooga, numba, kuusysi, jalkoväli, nenä, peppunen, puksu, vaseliinipurkki.
        SIINÄPÄ TAAS MAIJAN SANAVARASTOA JA MATKAILUASIAA.


      • Nilkkuu1
        JuhlaVuosiMaijalla kirjoitti:

        Tuo MaijaVexVexVex en ollut siis minä. En mä mikään homppeli ole. Ei kerta homoa tee. Kerran joogattiin pilates hotjoogaa Numban kanssa. Numballe tuli kramppi just silloin kun oltiin kuusysissä naamat toistemme jalkovälissä nenä pepussa ja kato ku pilates hotjoogassa ollaan ilman vaatteita kun siellä on niin kuuma.

        Kramppi loppu siihen kun multa pääsi puksu. Edellisenä iltana enomies oli vieraillut sahtikannun ja vaseliinipurkin kanssa niin se oli aika löyhy. Tämä tapahtui laukaantien varressa jumppagymillä.

        Ihanko puksu pääsi ? Oikeesti ?Oliko siinä ääni,haju vai molemmat vai oliko se semmoinen salakavala äänetön mutta jumalattoman haiseva vaiko hämäyspuksu joka paukahtaa kuin atomipommi mutta ei tuota lemun lemua ? Toivottavasti palaat vielä tähän aiheeseen ...minua niin jää vaivaamaan että millainen puksu pyllystäsi livahti suoraan joogapartnerin nenukkaan ? Ja sitten vielä että onko niitä puksuja tullut myöhemminkin vai oliko se ainutkertainen ? Saitko yhtään siitä napattua esim.sahtikannuun tahi muuhun purnukkaan muistoksi ? Jos et saanut niin harmittako se sinua ? Tuleeko uniin ? Käytkö terapiassa ?


      • Nilkkuu1
        Nilkkuu1 kirjoitti:

        Ihanko puksu pääsi ? Oikeesti ?Oliko siinä ääni,haju vai molemmat vai oliko se semmoinen salakavala äänetön mutta jumalattoman haiseva vaiko hämäyspuksu joka paukahtaa kuin atomipommi mutta ei tuota lemun lemua ? Toivottavasti palaat vielä tähän aiheeseen ...minua niin jää vaivaamaan että millainen puksu pyllystäsi livahti suoraan joogapartnerin nenukkaan ? Ja sitten vielä että onko niitä puksuja tullut myöhemminkin vai oliko se ainutkertainen ? Saitko yhtään siitä napattua esim.sahtikannuun tahi muuhun purnukkaan muistoksi ? Jos et saanut niin harmittako se sinua ? Tuleeko uniin ? Käytkö terapiassa ?

        Niin ja sitten vielä että mikä on sun lempiväri ja voisiko sulta saada nimmarin ?


      • Nilkkuuu1
        JuhlaVuosiMaijalla kirjoitti:

        Tuo MaijaVexVexVex en ollut siis minä. En mä mikään homppeli ole. Ei kerta homoa tee. Kerran joogattiin pilates hotjoogaa Numban kanssa. Numballe tuli kramppi just silloin kun oltiin kuusysissä naamat toistemme jalkovälissä nenä pepussa ja kato ku pilates hotjoogassa ollaan ilman vaatteita kun siellä on niin kuuma.

        Kramppi loppu siihen kun multa pääsi puksu. Edellisenä iltana enomies oli vieraillut sahtikannun ja vaseliinipurkin kanssa niin se oli aika löyhy. Tämä tapahtui laukaantien varressa jumppagymillä.

        Niin ja sitten vielä että sattuiko se ? Se puksu ? Että pääsikö se ulos kivuttomasti vai tuliko painetta kun siellä oli jo nenä pyllyssä ? Vastaa nyt kiltti kun en untakaan saa kun mietin sitä puksua...en uuunta saa,aamuun seuuuraaavaaan valvon mietin miksen löyyytää voi ...puksu kahden iiiihmiiiseeeen.


    • kirjoitteletaas

      Katoppas, 28x on taasen vieraillut pitkän tauon jälkeen.
      On kai kyrpiintynyt palstan ääliömäiseen tasoon, muutama asiallinen alan mies ja sitten lauma räksyttäviä rakkikoiria.

      En muista että 28x olisi koskaan ketään haukkunut tai mollannut, mukavaa ja asiantuntevaa tekstiä siltä tulee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe