Kuinka kauniisti minun pitäisi pyyytää että tulist luokseni.
Tarvisisin sinua täällä, voisit siivota nakuna, ja minä katsoisin perääsi silmä kovana. 😜
Tulistko luokseni nainen
32
883
Vastaukset
- höpöolet
En yhtään tykkää siivota, muuten olisin jo siellä.
- Silmäkovana
Teko sytä.
Sano suoraan ettei kiinnosta.
- Elluhalloyb
Siivoan nytkin melkein nakuna....😂Mies hakea täytyy...🙄
- Silmäkovana
Sä olet mies ei kiinnosta.
- Elluhalloyb
Sä olet ilkee...
Tissit on...kauniitkin....
Lättykin on....🙆🙋 - Silmäkovana
Kyllä tissit voi miehilläkin olla, ei se naista tee vakka rinnat olisi.
Sit enempi kinnostaa haaraväli ja pil-lu. - Elluhalloyb
Puhut rumia...
Saippuaa...🙄🌬 - Silmäkovana
Mut tekee mili ...
Välistä..
- fukushima.level
Voin siivota jos hinnasta sovitaan (puhutaan tuhansista sun sikolatin tapauksessa) mutta en todellakaan alasti vaan kokohaalarissa joita kätetään mm ydinvoimaloissa.
- Silmäkovana
Ei muuten ollut sinulle!
- Orjatonerikseen
Siivoa oma lääväsi tai maksa tehdystä työstä.
Voishan sitä. Mutta kontata en voi ku on polvi kipee.
Koetapa Timo-mummu hoitaa polvesi kuntoon, että voit kontata asfalttia pitkin siihen Aurinkolahden-huoneistoon, jossa sinua tunnutaan kaipaavan. Itse tiedät parhaiten, onko kyseessä avopuolisosi vai joku muu nainen.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
- tsemppiänaisesikanssa
Minä ainakin olen nyt liian pullea kunnes laihdutan, joten en halua ruveta muuten vain näyttelemään vatsamakkaroitani alastomana missään. Sitä paitsi yleensä ei tarvitse edes liian kauniisti vaan riittää kun avaat suusi ja kerrot asiasi.
- Silmäkovana
Aha kuinka tarkast, vai riittääkö että vijailee.
- tsemppiänaisesikanssa
Eiköhän aika moni ihminen perinteisesti arvosta sitä että asiat kerrotaan lähtökohtaisesti rehellisen aidosti ilman että esittää jotain mitä ei ole, ja tietenkin omalla tyylillään mutta kuitenkin kannattaa pysyä säädyllisenä hyvän maun mukaisesti ja rehellisenä.
- Ettäskehtaat
Olen ujo nainen ja en varmana siivoisi kämppääsi nakuna.
- Silmäkovana
Mutta mieli tekee kumminkin?😉
- Ettäskehtaat
Silmäkovana kirjoitti:
Mutta mieli tekee kumminkin?😉
Ei. Tekisi mieli olla lähelläsi vaatteet PÄÄLLÄ.
- Silmäkovana
Hyvä on kunhan kiusasin.
- Ettäskehtaat
Silmäkovana kirjoitti:
Hyvä on kunhan kiusasin.
Kuinka idioottina sinä pidät minua?
- Silmäkovana
Sinäpä sen sanoit, en minä.
- Ettäskehtaat
Silmäkovana kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit, en minä.
Minkä sanoin? Et vastannut kysymykseen.
- Silmäkovana
En pidä sinua ollenka idioottina, pikemminkin minä olen.
- Ettäskehtaat
Silmäkovana kirjoitti:
En pidä sinua ollenka idioottina, pikemminkin minä olen.
Hyvä. Et sinäkään ole vaikka en tunne sinua muuten kuin ulkoisesti. Vaikutit hyvin kunnolliselta ja turvalliselta, sellainen kiltti mies :)
- Seonkuule
niin, että sinä siivoat ja minä katson seksikkäitä pakaroitasi ja vähän muutakin.😉
- hjkklhbn
pyydä,mut ensin pitäis keskustella vaatteet päällä...
- Silmäkovana
Totta mooses.
Mut vain se yhden naisen kanssa.
- Siivousonperseestä
Ja minähän en kenenkään asuntoa ala siivoamaan! 😎
- Siivooja_
Tottakai tulisin. Varmaan tulisit sitten sinäkin ;)
- kallissiivooja
Siivoaminen on niin likaista puuhaa, että yleensä puen toppavaatteet päälle ja kun siinä tulee sitten niin perkuleen kuuma niin naukkailen samalla shotteja ja viimeisen shampanjalasin jälkeen vaivun uupuneena maahan ja oksennan aidolle persialaismatollesi, jotka pikku lapsoset ovat omin pikku kätesin hapsutkin sitoneet.
- No_Arvaa_kuka_
Kyllähän sun pitäis tietää että haluan tehdä sut onnelliseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1744978- 1004949
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904380Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182713Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900- 901826
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821