Tulistko luokseni nainen

Silmäkovana

Kuinka kauniisti minun pitäisi pyyytää että tulist luokseni.
Tarvisisin sinua täällä, voisit siivota nakuna, ja minä katsoisin perääsi silmä kovana. 😜

32

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöolet

      En yhtään tykkää siivota, muuten olisin jo siellä.

      • Silmäkovana

        Teko sytä.
        Sano suoraan ettei kiinnosta.


    • Elluhalloyb

      Siivoan nytkin melkein nakuna....😂Mies hakea täytyy...🙄

      • Silmäkovana

        Sä olet mies ei kiinnosta.


      • Elluhalloyb

        Sä olet ilkee...
        Tissit on...kauniitkin....
        Lättykin on....🙆🙋


      • Silmäkovana

        Kyllä tissit voi miehilläkin olla, ei se naista tee vakka rinnat olisi.
        Sit enempi kinnostaa haaraväli ja pil-lu.


      • Elluhalloyb

        Puhut rumia...
        Saippuaa...🙄🌬


      • Silmäkovana

        Mut tekee mili ...
        Välistä..


    • fukushima.level

      Voin siivota jos hinnasta sovitaan (puhutaan tuhansista sun sikolatin tapauksessa) mutta en todellakaan alasti vaan kokohaalarissa joita kätetään mm ydinvoimaloissa.

      • Silmäkovana

        Ei muuten ollut sinulle!


    • Orjatonerikseen

      Siivoa oma lääväsi tai maksa tehdystä työstä.

    • Voishan sitä. Mutta kontata en voi ku on polvi kipee.

      • Koetapa Timo-mummu hoitaa polvesi kuntoon, että voit kontata asfalttia pitkin siihen Aurinkolahden-huoneistoon, jossa sinua tunnutaan kaipaavan. Itse tiedät parhaiten, onko kyseessä avopuolisosi vai joku muu nainen.

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.


    • tsemppiänaisesikanssa

      Minä ainakin olen nyt liian pullea kunnes laihdutan, joten en halua ruveta muuten vain näyttelemään vatsamakkaroitani alastomana missään. Sitä paitsi yleensä ei tarvitse edes liian kauniisti vaan riittää kun avaat suusi ja kerrot asiasi.

      • Silmäkovana

        Aha kuinka tarkast, vai riittääkö että vijailee.


      • tsemppiänaisesikanssa

        Eiköhän aika moni ihminen perinteisesti arvosta sitä että asiat kerrotaan lähtökohtaisesti rehellisen aidosti ilman että esittää jotain mitä ei ole, ja tietenkin omalla tyylillään mutta kuitenkin kannattaa pysyä säädyllisenä hyvän maun mukaisesti ja rehellisenä.


    • Ettäskehtaat

      Olen ujo nainen ja en varmana siivoisi kämppääsi nakuna.

      • Silmäkovana

        Mutta mieli tekee kumminkin?😉


      • Ettäskehtaat
        Silmäkovana kirjoitti:

        Mutta mieli tekee kumminkin?😉

        Ei. Tekisi mieli olla lähelläsi vaatteet PÄÄLLÄ.


      • Silmäkovana

        Hyvä on kunhan kiusasin.


      • Ettäskehtaat
        Silmäkovana kirjoitti:

        Hyvä on kunhan kiusasin.

        Kuinka idioottina sinä pidät minua?


      • Silmäkovana

        Sinäpä sen sanoit, en minä.


      • Ettäskehtaat
        Silmäkovana kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, en minä.

        Minkä sanoin? Et vastannut kysymykseen.


      • Silmäkovana

        En pidä sinua ollenka idioottina, pikemminkin minä olen.


      • Ettäskehtaat
        Silmäkovana kirjoitti:

        En pidä sinua ollenka idioottina, pikemminkin minä olen.

        Hyvä. Et sinäkään ole vaikka en tunne sinua muuten kuin ulkoisesti. Vaikutit hyvin kunnolliselta ja turvalliselta, sellainen kiltti mies :)


    • Seonkuule

      niin, että sinä siivoat ja minä katson seksikkäitä pakaroitasi ja vähän muutakin.😉

    • hjkklhbn

      pyydä,mut ensin pitäis keskustella vaatteet päällä...

      • Silmäkovana

        Totta mooses.
        Mut vain se yhden naisen kanssa.


    • Siivousonperseestä

      Ja minähän en kenenkään asuntoa ala siivoamaan! 😎

    • Siivooja_

      Tottakai tulisin. Varmaan tulisit sitten sinäkin ;)

    • kallissiivooja

      Siivoaminen on niin likaista puuhaa, että yleensä puen toppavaatteet päälle ja kun siinä tulee sitten niin perkuleen kuuma niin naukkailen samalla shotteja ja viimeisen shampanjalasin jälkeen vaivun uupuneena maahan ja oksennan aidolle persialaismatollesi, jotka pikku lapsoset ovat omin pikku kätesin hapsutkin sitoneet.

    • No_Arvaa_kuka_

      Kyllähän sun pitäis tietää että haluan tehdä sut onnelliseksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe