ostan siis hyvä kuntoisen hää tai juhla puvun kokoa saa olla ainakin 42 mutta maximissaan 46.väriltään vaalea ja hinta sopusuhtainen..
ostan hää/juhlapuvun koko 42.-46
9
586
Vastaukset
- Milla
Milloin tarvitset puvun? Minulla olisi Sincerityn puku vuoden 2005 mallistosta kokoa 44.
juu vasta 4 päivä kesäkuuta on hää päivä..paljonkos olisi hintaa?voisitko laitta kuvia?kiitos =)
jansu22 kirjoitti:
juu vasta 4 päivä kesäkuuta on hää päivä..paljonkos olisi hintaa?voisitko laitta kuvia?kiitos =)
jachi ja jansu22 on sama henkilö..oon vähän häslänny noitten nimimerkkien kanssa
- Milla
jansu22 kirjoitti:
jachi ja jansu22 on sama henkilö..oon vähän häslänny noitten nimimerkkien kanssa
Minulla ei ole vielä kuvia lähettää, sillä hääni on vasta huhtikuussa.. mutta puvun löydät http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php?linenum=75&totlines=-1&disc=
Puku 3026 Milla kirjoitti:
Minulla ei ole vielä kuvia lähettää, sillä hääni on vasta huhtikuussa.. mutta puvun löydät http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php?linenum=75&totlines=-1&disc=
Puku 3026kyllä on nätti puku mutta ei ole oikeen minun makuuni =( kiitoksia kuitenkin paljon =)
- pii
Milla kirjoitti:
Puku 3026Mä olisin kiinnostunut tuosta sun puvusta. Paljonko olet ajatellut laittaa sille hinnaksi?
Mun laita vaikka sähköpostia tulemaan [email protected]
- hepu
Minulla olisi puku myynnissä, hyvin yksinkertainen. Otahan yhteyttä niin pistän kuvia jos kiinnostaa.
- lauraa
Moikka,mulla olis kaunis A-linjainen puku ,huivi sekä tiara myytävänä,kaikki hintaan 220euroa.Kuvia saa sähköpostin kautta [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658