Makroa editoidessa, VBA yrittää toisinaan tarkistaa keskeneräisen rivin kielioppia. Rivi on punainen, jo kirjoitettu muuttuu ja kursori siirtyy väärään paikkaan. Tämä tekee kirjoittamisen hankalaksi.
Mistä tämä johtuu ja miten sen saisi estettyä?
Miksi kursori poukkoilee VBAssa?
Ärsyttävää
1
135
Vastaukset
Tools valikosta tarkista onko Require Variable Declaration valittuna. Helpottaa ainakin nimien väärinkirjoittamisen tarkistuksessa.
En tiedä onko haittaa, jos poistat täpän Auto Systax Checkistä. Ainakin voisi kuvitella auttavan
Luulen, että syynä sulla tupla välilyöntejä ja muita kirjoitusvirheitä kirjoittaessa ja kun ohjelma aika ajoin tekee auto tarkistuksia ja poistaa tupla välilyöntejä yms. jolloin kursori saattaa siirtyä. Ei ole itsellä tullut tommosta esille.
Keep EXCELing
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789