asiakaspalvelija

maksavaasiakas

hei jos asiakaspalvelija käyttäytyy asiakasta kohtaan viha mielisesti niin mihin pitää valittaa pomolle vai mihin? kiitos

9

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksavaasiakas

      ja ei ole ensimmäinen kerta!!

    • Höhöhl

      Mihin vain, tuskin sillä mitään vaikutusta on 😂

    • LöiköSeSua

      Vihamielisesti? Ikinä en ole vielä kokenut tuollaista käytöstä myyjiltä.

    • enmeeenää

      Vihamielistä ei minullakaan ole ollut tiskin tuolla puolen, vaan lähinnä alentuvaa. Varsinkin jos hakee sellaista mitä ei valikoimissaan ole. Tämä koskee yksityisyrittäjiä. Naureskelua ja vähättelyä.

    • opettajalle

      Tarkistapa ekaksi oma käytöksesi.

    • hitusenvain

      Ne kassaneitoset, pienet pimpulat, niiden päähän menee sima kun ne pääsevät siihen hihnan ääreen. Sitten työ ei todella vastaa mitään niiden kuvitelmia, ovat alempaa keskiluokkaa mitättömien tuntiensa kanssa.
      Sääliksi käy iäkkäät asiakkaat jotka eivät saa muuta kuin tympeän naaman. Tosin Tallinnassa on hitusen tympeempää :)

      • Aivanaivan

        Miksi työn pitäisi vastata mitään sen kummempia kuvitelmia? Itse olen myös ruoakaupassa töissä eikä se minussa herätä mitään mitättömyyden tunteita itsessäni sen enempää kuin erityisiä kuvitelmia. Tai nosta jotain simaa päähän, en tosin edes tajunnut mitä tuolla ajettiin takaa 😂 Minulle se yksinkertaisesti on yksi työ muiden joukossa, jolla ihminen elättää itsensä.


    • Törrr

      Alkuperäinen aloitus on nyt jotenkin karannut teiltä. Varsinkin viimeinen töräys on arvoitus.

    • vegaanipaholainen

      Ketjun aloittajalle on siis tapahtunut jotain. Olisi kiva tietää että mitä?
      Täällä on ainainen purnaus kassoista, kaipa se niin on kun kaupassa ei muitakaan näe. Ja kassat ruikuttaa asiakkaista liukuhihnalla.
      Itse olen pyrkinyt käyttämään ketjujen sijaan pieniä toimijoita. Sapuskaa joutuu kumminkin hakemaan isoista kaupoista, mutta onneksi niissä on jo itsepalvelukassat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1316
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      53
      890
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe