asiakaspalvelija

maksavaasiakas

hei jos asiakaspalvelija käyttäytyy asiakasta kohtaan viha mielisesti niin mihin pitää valittaa pomolle vai mihin? kiitos

9

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksavaasiakas

ja ei ole ensimmäinen kerta!!

• Höhöhl

Mihin vain, tuskin sillä mitään vaikutusta on 😂

• LöiköSeSua

Vihamielisesti? Ikinä en ole vielä kokenut tuollaista käytöstä myyjiltä.

• enmeeenää

Vihamielistä ei minullakaan ole ollut tiskin tuolla puolen, vaan lähinnä alentuvaa. Varsinkin jos hakee sellaista mitä ei valikoimissaan ole. Tämä koskee yksityisyrittäjiä. Naureskelua ja vähättelyä.

• opettajalle

Tarkistapa ekaksi oma käytöksesi.

• hitusenvain

Ne kassaneitoset, pienet pimpulat, niiden päähän menee sima kun ne pääsevät siihen hihnan ääreen. Sitten työ ei todella vastaa mitään niiden kuvitelmia, ovat alempaa keskiluokkaa mitättömien tuntiensa kanssa.
      Sääliksi käy iäkkäät asiakkaat jotka eivät saa muuta kuin tympeän naaman. Tosin Tallinnassa on hitusen tympeempää :)

• Aivanaivan

Miksi työn pitäisi vastata mitään sen kummempia kuvitelmia? Itse olen myös ruoakaupassa töissä eikä se minussa herätä mitään mitättömyyden tunteita itsessäni sen enempää kuin erityisiä kuvitelmia. Tai nosta jotain simaa päähän, en tosin edes tajunnut mitä tuolla ajettiin takaa 😂 Minulle se yksinkertaisesti on yksi työ muiden joukossa, jolla ihminen elättää itsensä.

• Törrr

Alkuperäinen aloitus on nyt jotenkin karannut teiltä. Varsinkin viimeinen töräys on arvoitus.

• vegaanipaholainen

Ketjun aloittajalle on siis tapahtunut jotain. Olisi kiva tietää että mitä?
      Täällä on ainainen purnaus kassoista, kaipa se niin on kun kaupassa ei muitakaan näe. Ja kassat ruikuttaa asiakkaista liukuhihnalla.
      Itse olen pyrkinyt käyttämään ketjujen sijaan pieniä toimijoita. Sapuskaa joutuu kumminkin hakemaan isoista kaupoista, mutta onneksi niissä on jo itsepalvelukassat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe