Nokia 3 puhelin ja

virusturva

Minulla on saunalahden prepaid-kortti. Minkä maksullisen virusturvan ostan play-kaupasta ja voinko maksaa google setelillä , jonka ostan r-kioskilta?

7

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisan asiakkaana voit vaikka kokeeksi ottaa maksutta https://elisa.fi/kauppa/#!/palvelut/tietoturva ja kokeilujakson jälkeen sen voi maksaa ihan laskulla niin ei tartte seteleitä tankata. :)

Muitakin vaihtoehtoja varmasti löytyy useita, mutta tämä ainakin itsellä hyväksi havaittu eikä hidasta puhelinta. Toivottavasti löydät itsellesi mieluisan palvelun ja jos tarvitset Prepaid-liittymäsi kanssa joskus apua niin laita meille viestiä!

Matias / Elisan sometiimi
      http://elisa.fi/palsta

• virusturva

Voinko maksaa tuon tietoturvan Saunalahti-Prepaid-kortin saldolla?

• l520l520

Saunalahden prepaid kortilla voi maksaa Play kaupan ostokset kunhan saldoa riittää. Noista virustorjunta ohjelmista ei kyllä kannata maksaa mitään koska kaupassa on ilmaisiakin jos niitä välttämättä haluaa käyttää. Kännykät ei tosin tarvitse noita rahastusmielessä tehtyjä virustorjunta ohjelmia jos lataat sovelluksia vain virallista tietä eli Play kaupasta.
      Itse olen käyttänyt android puhelimia 6v eikä puhelimissa ole ollut koskaan virustorjunta ohjelmia muuten kuin että olen mielenkiinnosta testannu niitä ja jotka olen poistanu samantien hidastamasta puhelinta. Kauppiaat tyrkyttävät noita turhia ohjelmia koska saavat niistä tuloja.

• kiitokset

Mikä olis hyvä virustorjunta ohjelma tuolla play-kaupassa. Saisko linkin?

• l520l520

Yleensä parhaat ovat niitä joita eniten ladataan ja jotka saavat myös parhaat arvostelut. Näiden kriteerien pohjalta kun valitsee saa automaattisesti parhaimman sovelluksen. Noista on vaikea mennä sanomaan mikä on se parhain. Nokia takaa puhelimiinsa säännölliset kuukausittaiset tietoturva päivitykset joten Nokia puh käyttö on turvallista ilman noita turhia rahastus tietoturva sovelluksia.

• oma.vakaa.mielipide

Joo, puhelin ei mitään ylimääräistä virustutkaa tarvitse, jos latailee vain asiallisia sovelluksia.

• toteaja

ilmainen olisi halvempi ja useimmille riittävä.
      Itsellä ei ole kännykässä mitään, mutta enpä sillä juurikaan surffaile

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe