Minulla on saunalahden prepaid-kortti. Minkä maksullisen virusturvan ostan play-kaupasta ja voinko maksaa google setelillä , jonka ostan r-kioskilta?
Nokia 3 puhelin ja
7
243
Vastaukset
Elisan asiakkaana voit vaikka kokeeksi ottaa maksutta https://elisa.fi/kauppa/#!/palvelut/tietoturva ja kokeilujakson jälkeen sen voi maksaa ihan laskulla niin ei tartte seteleitä tankata. :)
Muitakin vaihtoehtoja varmasti löytyy useita, mutta tämä ainakin itsellä hyväksi havaittu eikä hidasta puhelinta. Toivottavasti löydät itsellesi mieluisan palvelun ja jos tarvitset Prepaid-liittymäsi kanssa joskus apua niin laita meille viestiä!
Matias / Elisan sometiimi
http://elisa.fi/palsta- virusturva
Voinko maksaa tuon tietoturvan Saunalahti-Prepaid-kortin saldolla?
- l520l520
Saunalahden prepaid kortilla voi maksaa Play kaupan ostokset kunhan saldoa riittää. Noista virustorjunta ohjelmista ei kyllä kannata maksaa mitään koska kaupassa on ilmaisiakin jos niitä välttämättä haluaa käyttää. Kännykät ei tosin tarvitse noita rahastusmielessä tehtyjä virustorjunta ohjelmia jos lataat sovelluksia vain virallista tietä eli Play kaupasta.
Itse olen käyttänyt android puhelimia 6v eikä puhelimissa ole ollut koskaan virustorjunta ohjelmia muuten kuin että olen mielenkiinnosta testannu niitä ja jotka olen poistanu samantien hidastamasta puhelinta. Kauppiaat tyrkyttävät noita turhia ohjelmia koska saavat niistä tuloja.- kiitokset
Mikä olis hyvä virustorjunta ohjelma tuolla play-kaupassa. Saisko linkin?
- l520l520
Yleensä parhaat ovat niitä joita eniten ladataan ja jotka saavat myös parhaat arvostelut. Näiden kriteerien pohjalta kun valitsee saa automaattisesti parhaimman sovelluksen. Noista on vaikea mennä sanomaan mikä on se parhain. Nokia takaa puhelimiinsa säännölliset kuukausittaiset tietoturva päivitykset joten Nokia puh käyttö on turvallista ilman noita turhia rahastus tietoturva sovelluksia.
- oma.vakaa.mielipide
Joo, puhelin ei mitään ylimääräistä virustutkaa tarvitse, jos latailee vain asiallisia sovelluksia.
- toteaja
ilmainen olisi halvempi ja useimmille riittävä.
Itsellä ei ole kännykässä mitään, mutta enpä sillä juurikaan surffaile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3297138Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714358- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1521815
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121756Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438