Minulla on saunalahden prepaid-kortti. Minkä maksullisen virusturvan ostan play-kaupasta ja voinko maksaa google setelillä , jonka ostan r-kioskilta?
Nokia 3 puhelin ja
7
232
Vastaukset
Elisan asiakkaana voit vaikka kokeeksi ottaa maksutta https://elisa.fi/kauppa/#!/palvelut/tietoturva ja kokeilujakson jälkeen sen voi maksaa ihan laskulla niin ei tartte seteleitä tankata. :)
Muitakin vaihtoehtoja varmasti löytyy useita, mutta tämä ainakin itsellä hyväksi havaittu eikä hidasta puhelinta. Toivottavasti löydät itsellesi mieluisan palvelun ja jos tarvitset Prepaid-liittymäsi kanssa joskus apua niin laita meille viestiä!
Matias / Elisan sometiimi
http://elisa.fi/palsta- virusturva
Voinko maksaa tuon tietoturvan Saunalahti-Prepaid-kortin saldolla?
- l520l520
Saunalahden prepaid kortilla voi maksaa Play kaupan ostokset kunhan saldoa riittää. Noista virustorjunta ohjelmista ei kyllä kannata maksaa mitään koska kaupassa on ilmaisiakin jos niitä välttämättä haluaa käyttää. Kännykät ei tosin tarvitse noita rahastusmielessä tehtyjä virustorjunta ohjelmia jos lataat sovelluksia vain virallista tietä eli Play kaupasta.
Itse olen käyttänyt android puhelimia 6v eikä puhelimissa ole ollut koskaan virustorjunta ohjelmia muuten kuin että olen mielenkiinnosta testannu niitä ja jotka olen poistanu samantien hidastamasta puhelinta. Kauppiaat tyrkyttävät noita turhia ohjelmia koska saavat niistä tuloja.- kiitokset
Mikä olis hyvä virustorjunta ohjelma tuolla play-kaupassa. Saisko linkin?
- l520l520
Yleensä parhaat ovat niitä joita eniten ladataan ja jotka saavat myös parhaat arvostelut. Näiden kriteerien pohjalta kun valitsee saa automaattisesti parhaimman sovelluksen. Noista on vaikea mennä sanomaan mikä on se parhain. Nokia takaa puhelimiinsa säännölliset kuukausittaiset tietoturva päivitykset joten Nokia puh käyttö on turvallista ilman noita turhia rahastus tietoturva sovelluksia.
- oma.vakaa.mielipide
Joo, puhelin ei mitään ylimääräistä virustutkaa tarvitse, jos latailee vain asiallisia sovelluksia.
- toteaja
ilmainen olisi halvempi ja useimmille riittävä.
Itsellä ei ole kännykässä mitään, mutta enpä sillä juurikaan surffaile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396