PALSTAN HÄIRIKKÖ

SIGNATURttt

>sapattivapaamuurari
3.7.2017 22:21
Poliisina esiintyminen on rikos, virkavallan anastaminen. Kirjoituksesi rinnastuu poliisina esiintymiseen, sillä väität poliisin tutkineen asiaa ja ryhtyvän toimenpiteisiin. Turva-Kassun kannattaa tehdä tutkintapyyntö asiasta. Siihen jatkoksi kannattaisi pyytää se Possunturaajaan kohdistunut kunnianloukkauksen epäily tutkittavaksi.<

Kuules ny s..tanan nälkäpalkkasoturi-hassututtuna-turvakassu-glaubersilli-penninjänis-jne........
ITSEHÄN NYT YRITÄT ESIINTYÄ PUHTOISENA PULMUSENA PALSTAPOLIISINA JA LISÄKSI ESITÄT LAITTOMIA UHKAUKSIA SYYTTÖMILLE!
ITSE OLET MONINIKKINEN SANANMUUNNOS PALSTALLA, JOKA JATKUVASTI HERJAILEE MUITA KIRJOITTAJIA MYÖS SANANMUUNNOKSILLAAN JA MUILLA TÖRKEYKSILLÄÄN.

TEE NY ENSIN ITTESTÄS TUO TUTKIMUSPYYNTÖ POLIISILLE NOISTA HERJAUKSISTASI JA KUNNIANLOUKKAUKSISTASI!
KUN OOT SEN TEHENY, NIIN SITTEN VOIT TEHDÄ ITTESTÄSI RIKOSILMOITUKSEN POLIISILLE!

EI KANNATTAIS PALJO TOISSI HAUKKUU, KU ITE OOT PALSTAN PAHIN SIKAPOSSUNTURAAJA!
PERRRR, KU YLLÄPITO ON IHAN SAAMATON, EIKÄ BANNAA SUA!
SAA...TANA, PERRR...KELE

12

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seSkepponen

      Palstan häirikkö on tietysti aina SE SKEPPONEN !

    • skepponen

      Olen samaa mieltä!

    • LehtoriV

      Mie taas olen eri mielt edellise mielipuole kaa!

    • sotaOnKäynnissä

      Palsta on taistelutanner!

    • neuvojat

      Ahistaako yökukkujaa? Aloita psykiatrinen hoito!

      • simaliitin

        Minnuu ahistaa niin kovasti, ku en saa syyä noita viron-pottuja tarpeeksi.
        Ne on niin kalliita ja oon työkkärillä.
        Voisikkos sää tulla apuun ja ostaa mulle lisää viron-pottuja?


      • vf-analyz-331
        simaliitin kirjoitti:

        Minnuu ahistaa niin kovasti, ku en saa syyä noita viron-pottuja tarpeeksi.
        Ne on niin kalliita ja oon työkkärillä.
        Voisikkos sää tulla apuun ja ostaa mulle lisää viron-pottuja?

        Et ole nimimerkki 'simaliitin'. Aloittajaa pelottaa kunnianloukkaushaaste tosissaan, näemmä.


      • sapattivapaamuurari

        Kerro miten sinun kunniaasi on loukattu?
        Kerro, että me muutkin tiedämme varoa palstan kunnianloukkaajia.
        Ei ainakaan nuo äskeiset kirjoitukset olleet kunnian loukkauksia.
        Ja sitten vielä pitäisi selvittää, että onko sinulla mitään kunniaa jäljellä!

        Teenkö tutkintapyynnön poliisille koskien toistaiseksi olematonta kunniaasi?


      • Jällivaaran.kurkimies
        sapattivapaamuurari kirjoitti:

        Kerro miten sinun kunniaasi on loukattu?
        Kerro, että me muutkin tiedämme varoa palstan kunnianloukkaajia.
        Ei ainakaan nuo äskeiset kirjoitukset olleet kunnian loukkauksia.
        Ja sitten vielä pitäisi selvittää, että onko sinulla mitään kunniaa jäljellä!

        Teenkö tutkintapyynnön poliisille koskien toistaiseksi olematonta kunniaasi?

        > Kerro miten sinun kunniaasi on loukattu?
        Tuon virkkeen loppuun ei kuulu kysymysmerkki vaan piste.


    • Kainuuntorvi

      Kyllä tällä sivustolla olisi nyt paikallaan Eino Leinon runo Kylttyyri. Se kuvaisi tarkasti uskomushoitajien päänsisäisi pyörteitä.

      • sapattivapaamuurari

        Olet aivan nimerkkisi mukaisesti torvi eli selkosuomella idiootti.


    • tervaskantoraketti

      Kylläpä pelästyit kovasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe