>sapattivapaamuurari
3.7.2017 22:21
Poliisina esiintyminen on rikos, virkavallan anastaminen. Kirjoituksesi rinnastuu poliisina esiintymiseen, sillä väität poliisin tutkineen asiaa ja ryhtyvän toimenpiteisiin. Turva-Kassun kannattaa tehdä tutkintapyyntö asiasta. Siihen jatkoksi kannattaisi pyytää se Possunturaajaan kohdistunut kunnianloukkauksen epäily tutkittavaksi.<
Kuules ny s..tanan nälkäpalkkasoturi-hassututtuna-turvakassu-glaubersilli-penninjänis-jne........
ITSEHÄN NYT YRITÄT ESIINTYÄ PUHTOISENA PULMUSENA PALSTAPOLIISINA JA LISÄKSI ESITÄT LAITTOMIA UHKAUKSIA SYYTTÖMILLE!
ITSE OLET MONINIKKINEN SANANMUUNNOS PALSTALLA, JOKA JATKUVASTI HERJAILEE MUITA KIRJOITTAJIA MYÖS SANANMUUNNOKSILLAAN JA MUILLA TÖRKEYKSILLÄÄN.
TEE NY ENSIN ITTESTÄS TUO TUTKIMUSPYYNTÖ POLIISILLE NOISTA HERJAUKSISTASI JA KUNNIANLOUKKAUKSISTASI!
KUN OOT SEN TEHENY, NIIN SITTEN VOIT TEHDÄ ITTESTÄSI RIKOSILMOITUKSEN POLIISILLE!
EI KANNATTAIS PALJO TOISSI HAUKKUU, KU ITE OOT PALSTAN PAHIN SIKAPOSSUNTURAAJA!
PERRRR, KU YLLÄPITO ON IHAN SAAMATON, EIKÄ BANNAA SUA!
SAA...TANA, PERRR...KELE
PALSTAN SIKAMAISIN HÄIRIKKÖ!
Signatuurii79797
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354513- 553115
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473001- 302813
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452730Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82705- 412520
- 62260
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542135Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713