En pysty kohtaamaan sinua. Minua ahdistaa ajatus, että me kohtaisimme, ei, ei se ei johdu sinusta, johtuu minun omista ajatuksistani ja ajatuksen kulusta. Tuntuu, että olen "väärällä tiellä", ja olenkin, tiedän sen. En tiedä, miksi tunnen näin, mutta tunnen sen voimakkaana ahdistuksena sisälläni. En tiedä, mikä tarkoitus kaikella on ollut vai onko tämä vain jotain edellisen elämän syntejä, joita kantaa sisällään. Ehkä on ehkä ei, en tiedä. Mutta elämässämme kohtaamme monenlaisia tunteita ja monenlaisia mietteitä ja monenlaisia "kohtaloita".
Nämä ajatukset kumpuavat minusta itsestäni, ei sinusta. Tämä vain ei ole oikea tie. Ajattelin ensin kirjoittaa sinulle viestin puhelimeen, kun en olisi halunnut tämän tänne kirjoittaa, mutta enhän voi tietää, oletko se sinä vai et, loppujen lopuksi. Mutta joka tapauksessa on todella voikkaista tunteista kysymys, myös ahdistuksen tunteista, joten jos tuntuu tältä, on parempi lopettaa koko "yhteys". Tunteet seilaa laidasta laitaan, mutta koko ajan on pieni kaiverrus sisälläni, ja en saa millään itsestäni irti, että ottaisin yhteyttä. Ehkä se ei ole tarkoitettu, eikä varmasti olekkaan.
Haluaisin, että unohdamme koko jutun, ja jatketaan omaa elämäämme eteenpäin. Oli se suunta sitten mikä hyvänsä. Tunnen tosi pahaa mieltä kaikesta. En tiedä, mitä sanoa. Tässä yksi päivä olin jo puhelin kädessäni ja ajattelin, että laitan viestin, niin en saanut mitään kirjoitettua, ajatus oli täysin tyhjä. En osannut kirjoittaa mitään. Olin aivan tyhjä. Ei tämänkaltaisia tuntemuksia tule ihan "tuulesta", kyllä niissä täytyy olla jotain merkitystä itselleen ja omalle elämälleen.
Nämä ajatukset ja tunteet eivät johdu sinusta, ne tulee syvältä minun sisimmästäni. En voi sille mitään. Nyt on pakko vaan jatkaa elämää, ei voi antaa "elämän valua odotustilassa" loputtomiin. Kun ei pysty, niin ei pysty. Yritän jättää koko palstan, koska se on ehkä se paras keino lähteä jatkamaan omaa elämää.
Olet jännä tapaus, olet todellakin erilainen ja ennen kaikkea ihmeellinen yhteys meissä on, mutta se ei ole kuitenkaan johtanut mihinkään eikä tule johtamaan. Tällä oli jokin muu tarkoitus. Ehkä opetimme toisiamme, saimme ja annoimme toisillemme jotain sellaista, jota kukaan muu ei olisi pystynyt antamaan.
Tämä ei ole provo. Olen minä :) En pysty mihinkään. En vain pysty.
Mietteitä sinulle mies
34
1439
Vastaukset
- terveydenhuoltoa
Oletko Niina ? Samalta osastolta.
- Sinulle-M
Sinulle,
Tiedätkö,jotenkin sisimmässäni ymmärrän sinua oikein hyvin.Sinun ei tarvitse pakottaa itseäsi ottamaan yhteyttä minuun.Minä tajuan.Kirjoitat puhuttelevasti.Ehkä tarkoitus olikin että opetimme toisiamme.
Herätit voimakkaita tunteita minussa myös.
Olen tehnyt luopumis-ja surutyötä yhteydestä sinuun jo jonkin aikaa.Aina se vaan tuntuu yhtä surulliselta.Ymmärrän silti sinua.Itse olen jo hyvin vähän palstalla.
Toivon,että sinulla on ollut tai on joku ihminen jolle voit puhua tästä.Se auttaa sinua eteenpäin.Etsithän sellaisen ihmisen, ystävän johon luotat.Kevennä oloasi ja puhu.
Tulen muistamaan sinut aina.En halua unohtaa koskaan.Sinä tulet aina olemaan minulle tärkeä ihminen.
Minulla ei ole mahdollisuutta kirjoittaa nyt enempää.
Toivon elämääsi kaikkea hyvää.
Jos joskus tuntuu siltä,että haluat nähdä niin tiedät,että kohtaan sinut vilpittömin mielin.
Muistan sinua hyvällä.- Muumimammatää
Tuu poikkeen Uuteen Seelantiin. Perheen mukana sinne.
- Kysynsinulta
Kenelle tämä viesti on?
- Tarkennusvielä
Onko kommentti siis M-mieheltä?
- JoitakinAjatuksianiHänel
Satuin vilkaisemaan tätä keskustelua... Jos todella olet M-kirjaimella alkava mies ja vielä ajattelemani ihminen, niin kerron, ettei tämä aloitus ollut minulta.
En ajattele noin. Ehkä joistakin aloituksessa olevista asioista jotenkin noin, mutta pääpiirteissään teksti ei kuvaa ajatuksiani ollenkaan.
Haluaisin tavata sinut, tutustua ja pitää yhteyttä. Tuntuu vain, ettei se ole minusta kiinni.
Enkä koe, että olisit elämässäni jokin väärä suunta. Enemmänkin mietin, että jos yritän unohtaa, niin huijaanko itseäni siinä vain.
Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että tällainen epävarmassa ja epätietoisessa odotustilassa eläminen on hyvin kuluttavaa.
Mutta jos olet ajattelemani mies, niin on/olisi hyvä kuulla, jos sinulla ei ole, eikä ole ollut aikomustakaan minkäänlaiseen yhteydenpitoon. JoitakinAjatuksianiHänel kirjoitti:
Satuin vilkaisemaan tätä keskustelua... Jos todella olet M-kirjaimella alkava mies ja vielä ajattelemani ihminen, niin kerron, ettei tämä aloitus ollut minulta.
En ajattele noin. Ehkä joistakin aloituksessa olevista asioista jotenkin noin, mutta pääpiirteissään teksti ei kuvaa ajatuksiani ollenkaan.
Haluaisin tavata sinut, tutustua ja pitää yhteyttä. Tuntuu vain, ettei se ole minusta kiinni.
Enkä koe, että olisit elämässäni jokin väärä suunta. Enemmänkin mietin, että jos yritän unohtaa, niin huijaanko itseäni siinä vain.
Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että tällainen epävarmassa ja epätietoisessa odotustilassa eläminen on hyvin kuluttavaa.
Mutta jos olet ajattelemani mies, niin on/olisi hyvä kuulla, jos sinulla ei ole, eikä ole ollut aikomustakaan minkäänlaiseen yhteydenpitoon.No tapaa sitten "M-kirjaimella alkava mies"!
Mikä muuten on "M-kirjaimella alkava mies"?
Minun verisukulaisissani on pari miestä, joiden NIMI ALKAA M-KIRJAIMELLA,
mutta että koko mies alkaisi M-kirjaimella.
Terveisiä vain sedälle ja serkulle, joiden etunimet alkavat M-kirjaimella!
Aamen.
- hymyhymiö
Totisesti.
Kuittaan kans. Timo-mummuko se siellä aamenta huutaa. Hienoa, jos tunnistit aloituksen itsellesi kirjoitetuksi, vaikka olet päättänyt naisena esiintyäkin.
Vai onko kyse siitä, ettet enää koe itseäsi TÄYDEKSI MIEHEKSI,
koskapa olet valinnut nimimerkiksesi "Ei_mies"? Potenssi-ja pettämisongelmistako taas on kyse?
Ei ole oikein haikailla "heppatyttö" kälyn perään, jota nuorena treffailit ja tanssitit,
kun rinnalla on oma avopuoliso. Eikö ex-tyttöystävä yhtiökumppanina riitä(?)
Kannattaa tiedostaa, että pettäjäksi ryhtyvä mies liikkuu aina kaltevalla pinnalla.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
- onpahantaasikäviätrolle
Onneksi ei ollut minulle aloitus, sillä hän pystyy vaikka mihin. Trollit sitten taitavasti yhdistelee juttuja. Sanoisin sellaisen jutun, että minut tuntevat eivät ikinä lähettäisi mitään tuollaisia viestejä palstalle. Olen rehti ja reilu ja oikeudenmukainen, kyllä minulle uskaltaa soittaa ja viestiä laittaa. Ja meidän juttu on vasta alkamassa, usko siihen, minä kuulin tämän ennustajalta, etkä sinä tarvitse mitään lääkityksiä tähän (olin siitäkin huolissani). Pyysinhän soittamaan uudelleen, kun en ehtinyt soittoosi vastata (luulen, että se olet sinä).
- Oletkohanmies
Ajatuksistani? En ole aloittaja.
- onpahantaasikäviätrolle
Minä olen nainen, mutta tällä palstallahan sukupuolilla ei ole niin väliä. Sen tiedän, että ex ystävineen/sukulaisineen riehuu täällä ja on sen verta ikävästi hankaloittanut elämääni, että nooh parempi jättää sanomatta. Edellinen viesti oli rohkaisu eräälle, tyhjä pöytä ok?
- kysymyssulle-
Onko tämä N-alkuiselle miehelle`?
- einaisetkiinnstu
Mies kirjoittelee itse itselleen nostoviestejä palstalla. Miksi suku ei ole puuttunut vaikka tietävät tämän päällikön mustasta maailmasta. Oma kunnia suvulla kyseessä. No täytyy puuttua asiaan ulkpuolisen. Todellisuudessa mies on yksinäinen ja harhainen.
- kysynihmetellen
Mitä aiot tehdä?
- Vastauseräältämieheltä
Minusta tämä oli hyvä ja puhutteleva kirjoitus jollekin miehelle. Sopisi minullekin. Siksipä vastaankin tähän omaa tilannettani ajatellen. Ymmärrän hyvin. En siksi, että haluaisin luopua, vaan siksi, että mitään ei ole tosiaan tapahtunut ja aikaa vain on kulunut. Ei tällaista odottelutilaa jaksa kukaan elää loputtomiin. Kun ei oikein tiedä, mitä toinen ajattelee milloinkin. Joskus tulee sellainen varma olo, että nyt alkaa tapahtua. Mutta sitten taas se varma olo häviää jonnekin ihmeellisesti. Jotain suurempaa on kuitenkin tapahtunut välillämme. Jotain, mitä ei voi unohtaa tai pyyhkiä pois. Kenties joskus...muttei nyt...
- Vihdoinlomalla
Ihanhan tuo oli kuin omalta näppikseltäni. Jos olisit Hän, niin tietäisit, että nyt on sinun vuorosi lähestyä. Täälläkin kaivataan ja odotetaan, turhaanko? Jo reilu puoli vuotta tätä älytöntä soutamista ja huopaamista...
n>m - Tiedustelusatelliitti
Olis kiva kuitenkin, jos puhuttais. Minä ainakin haluaisin tietää, jos olet päättänyt lähteä odotustilasta. Koska minäkin olen siellä ollut ja olen edelleen. Tunteista on niin vaikea puhua, koska pelkää menettävänsä, sen kaveruuden ja sinut ihmisenä. Itse en uskalla edes toivoa, että ajatuksien paljastamisella olisi jotain saavutettavaa menettämisen sijaan, joten olen hiljaa. Tämä viimeaikainen tilanne hajottaa ja toivoisin että puhuisit minulle. Oltaisiin taas normaalisti, minä voisin yrittää olla nätimmin enkä lipsua. Jos näin on helpompaa, niin ymmärtää senkin tietysti aivan hyvin. Olisin vain ansainnut ennakkovaroituksen ja jonkun syyn. Nyt arvon kaikkien mahdollisten syiden välillä, olen uneton, surullinen ja levoton. Syyn kanssa olisi helpompaa. Olen tullut siihen tulokseen, että olen tehnyt jotakin, olen paska ihminen tai hermosi ovat menneet minuun muuten vain aivan totaalisesti. Ehkä jokusen kuukauden päästä kysyn, jos olen tarpeeksi rohkea.
- Einesuasyö
Ei kannata jännittää niin paljon, rohkeutta vaan
- enosaamuutasanoa
Jaa-ha...
Toisin kuin muut kirjoittajat niin minä taas en ymmärrä.
En ymmärrä sitä että ihmiset eivät ota yhteyttä jos on joku selittämätön tunne...mutta toisaalta enhän voi tietää teidän "historiaa" ja millaisesta ponnistuksesta on kyse.
Se että jos tulee tunne "tyhjyydestä" tai "tyhjä olo" niin eivät välttämättä kerro mitään paitsi tämän hetkisestä tunne tilasta.
Itse olen tällä hetkellä myös tyhjä johtuen olosuhteista ja elämän muutoksista, tuntuu ettei ole vain energiaa ajatella esimerkiksi tunne-elämää kovinkaan voimakkaasta joten jonkun tietyn naisen ajattelu on sysätty taka-alalle...
Mutta sen verran olen oppinut että jo syksyllä ehkä kadun että olen sysännyt nuo ajatukset sivuun ja että tunsin tyhjjää oloa.
Katsos kun ei se välttämättä kerro sen taivaallista vaan siitä sinun nykyisestä olotilasta. Myöhemmin voi sitten kolahtaa ja harmittaa että antoi kaiken vaipua tyhjyyteen.
Mutta silti en osaa neuvoa kun en oikeastaan itse hallitse näitä naissuhteita lainkaan. Jään lopulta aina yksin ja olen aina se "selviytyjä" vaikka naisia menee vasemmalta ja oikealta ohi.
Annan vain sen vihjeen jota minun pitäisi itsekkin kuunnella että uskalla tarttua sitä jotakuta vain hihasta, ei se iso juttu ole aluksi mutta voi johtaa johonkin suureen seikkailuun.
Älä pakene elämää tai miestä, selvitä asia jonka jälkeen sitten voit jatkaa sitä matkaa.
Ei ollut minulle aloitus, mutta oli pakko neuvoa tässä itseänikin miten tulisi toimia. :) - olisitkoystävällinen
Kehoittaisin nyt aloittajaa laittamaan viestinsä miehelle puhelimeen, tuskin muuten tietää!
- Sinulleihanallenaiselle
Jos olet kaipaamani Nainen. Rakastan sinua ja en voi olla koskaan onnellinen ilman sinua. Jos tarvitset aikaa niin odotan kyllä. Mulla on vahva tunne että kohtalo johdatti meidät tapaamaan. Vaikka olisi ollut sattumaa, niin en koskaan löydä kaltaistasi ja en halua ketään muuta, vain Sinut.
- Surullinenviesti
Onko aloittaja siis N-nainen vai onko N-miehelle viesti? Vai tarkoittaako N nimimerkissä naista? Keneltä kelle tämä viesti on? Tämä oli todella surullinen lukea
- Sinulle-M
Sinulle,
Palaan vielä muutaman päivän takaiseen kirjoitukseesi.Tänä iltana on mahdollisuus kirjoittaa rauhassa.
Minusta tuntuu aivan samanlaiselta kuin sinustakin ettei tämä ole oikea tie.Ymmärrän ahdistuksesi koska se on meidän yhteinen. Kirjoitit ettet ole saanut otettua yhteyttä.Ymmärrän,että olet halunnut säilyttää tämän vuorovaikutuksen täällä tai alunperin purkaa tuntojasi tänne.Joskus minä yhteytemme aikana kehoitin sinua kirjoittamaan nettipalstalle,mutta silloin torppasit asian.
Tämä on paikkana ollut vihoviimeinen, kuten tiedät,trolleineen,monine kaipaavine ihmisineen, erilaisine tulkintoineen yms.
Kun kirjoitit,että ajattelit kirjoittaa minulle viestin puhelimeen,ymmärsin,että olisit voinut tehdä sen koska vaan tämän viimeisen vuoden aikana,mutta et tehnyt.Siinä olemme olleet eri tilanteessa.Minulla ei ollut enää numeroasi.Enkä minä saanut sitä mistään.
Tämä on toteamus,ei syytös sinulle.
Olen ajatellut,että turhaan me enää ruokimme toistemme riippuvaisuutta toisistamme tai tunteitamme tällä palstalla.
Kuten kirjoitit meillä on ollut ainutlaatuinen yhteys,mutta se ei ole johtanut mihinkään eikä tule johtamaan.Haluan sinun muistavan,että minun elämässäni on koko ajan ollut vain olemassaoleva tilanne ja sinä.
Ei koskaan mitään muuta.
Siitä minä olen kiitollinen kuitenkin,että palstan kautta sain oppia tuntemaan sinun herkän ja hyvän puolesi.Se on usein liikuttanut minua.Olen tuntenut tosi voimakasta yhteyttä kanssasi.Joskus kuin yhteistä kipua....
Muistathan,että sinussa on kapasiteettia ja voimaa.Pidä niistä kiinni.Sinulla on lahjoja joista tiedät,mutta jotain uinuu jossakin.
Etsithän ne rakas ihminen..
Toivoit,että jatkamme molemmat omaa matkaamme.Niin on hyvä tehdä.Kunnioitan kirjoittamiasi ajatuksia ja tunteita.Kuunnellaan yhdessä niitä ja toisiamme.Aivankuten tarinamme alussa kirjoitin sinulle ketusta ja prinssistä...Sinä kesytit minut...(vai kesytinkö minä sinut)Sinusta tuli tosi minulle.
Ja vain sydämellään näkeen oikein ja hyvin.
<3- Sinulle-M
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kiitos kun kosketit ja herätit.
Olet aina sydämessäni.
Olen pahoillani siitä kaikesta mihin
en pystynyt vastaamaan enkä hoitamaan. Sinulle-M kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kiitos kun kosketit ja herätit.
Olet aina sydämessäni.
Olen pahoillani siitä kaikesta mihin
en pystynyt vastaamaan enkä hoitamaan.Toivotaan, että tavoittelemasi "M" lukee viestisi.
(Minä se en ONNEKSI ole. Olen viimeksi käynyt treffeillä yli 17 vuotta sitten, ennen nykyistä avioliittoani.)
En myöskään edelleenkään kirjoittele ALOITUKSIA tälle palstalle, kuten nimimerkkikin (...-ei_ap.-) jo kertoo."Toivoit,että jatkamme molemmat omaa matkaamme..."
Ylle lainaamani, minulle TUNNISTAMATON, lause viimeistään selkeytti minulle, että en ole millään lailla osallisena tämän "N":n ´ja "M":n tarinassa.
Moni muukaan kohta teksteissä ei osu yksiin sen kanssa, mitä minulle on sanottu tai mitä itse olen sanonut!
Toivottavasti "N" ja "M" löytävät "kettunsa ja prinssinsä" sekä
totuuden sekavista ja levottomista sieluistaan!- Sinulle-M
Niin minäkin toivon.
Heidän puolestaan..
<3
Levollista yötä.
- kakkosenykkösenkakkonen
Kummallisia höpisijöitä. Suoraan vaan yhteyttä kyseiseen henkilöön. Eivät ne täältä oikeaaa kohdetta tavoita. n-mies, p-nainen, c-mies, b-rapun poika ym. Kahelia touhua.
B-rapun pojan minäkin tunnistan. Tässä sinulle B-rapun poikia "reilulla kädellä":
https://www.youtube.com/watch?v=Ne1MqJ8ELDQ
Olet kyllä 21:sen 1:nen. Olet sinä, "jos olet hän"... =D
Aloin juuri miettiä, että jospa "EiMies"-nimimerkki oletkin sinä mies,
jolla on v i h r e ä t s i l m ä t:
https://www.youtube.com/watch?v=f4MRmEPNUxY
- voi_elämä_tätä
LOL ihmissuhteiden hoitoa anonyymisti yleisellä foorumilla!! :D
Olisiko aika ryhdistäytyä? Pitäiskö turhat haaveilut ja harhat heittää jontkaan ja alkaa elämään oikeaa elämää, oikeiden tekojen ja oikeiden sanojen kautta? Olisiko hieman yksinkertaisemman elämän aika jo ovella? ;)
Ai ei? No sit jatkakaa toki sekoilujanne :D - Tämäsinullemies
Minä pystyn ja haluan kohdata elämäni miehen ja rakkauden. Tulen myös kohtaamaan. Sisälläni on syvä rauha tästä ajatuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994882
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1724684Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894310Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442217
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian292115Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni111785- 881779