4v amstaffi tuli mulle pari vk sitte, syönyt puoliksi jahti&vahti energiaa ent. Omistajilla ja puoliksi raakaruokinnalla ja tällä 50/50 linjalla ajattelin jatkaa mutta uusi nappula pitäis varmaan löytää. Vehnätön ja energiapitoinen. Koiralla iho kuivahko ja hilseilee ja uloste ollut suht löysää keltasen vihertävää. Saisko kokeneemmilta hiukka apuja ku oon iha hukas näitte satojen eri merkkien kanssa!
Herkkäihoiselle vehnätön ruoka?
Amstaffi
2
135
Vastaukset
- helluvaa
Kokeile clinivetin energiaruokaa. Sillä saatiin meidän koira iho ja vatsa kuntoon. Kuten itekin sanoit pas...sta sen huomaa onko ruoka hyvää vai huonoa. Niin ihmisillä kuin koirillakin.
- raakaruokaa
Carnilovea suosittelen, siinä ei ole perunaa tai mitään viljaa. Energiapitoinen, kuulemma monia käyttökoiria ruokitaan sillä, ainakin heidän insta antaa näin ymmärtää. itse ruokin koirani pääsääntöisesti pelkällä raa'alla, mutta toinen syö vähän nappulaa seassa, ja naput ovat carniloven reindeer napuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954291
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463536Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483412- 1803323
- 503319
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242839- 632351
- 422308
- 131714