Almeran virranjakajan kansi?

siider

Onko hitachi alkuperäinen virranjakajan kansi Almera 98 n15?Mistä vois ostaa uuden?

13

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orginaal

Eikö motonet yhtiöstä löydy sopivaa?

• sormipoisnenästä

Nissan varaosia myyvästä liikkeestä.

• tylsämielistä

kyllä on paljon uusavuttomia ihmisiä täällä suomi24.fi kun pitää kysellä mistä auton varaosat löytyy ja millaisen auton ostan ym ja ym,!!!

• siider

Ei ollut motonetin kansi sopiva!Mistähän tuon saisi?

• siider

käypiköhän primerasta 98 virranjakajan kansi..almera ei anna sopivaa kantta.On käyty varaosa liikkeessä...

• netillä

Britaniasta asti joutuu tillomaan, on surkea varaosa valikoima suomes!

• siider

On vissiin alkuvuodesta tehtyä almeraa, jossa pienempi kansi..loppuvuodesta, jossa on isompi kansi ja merkki hitachi..n15 98...

• siider

Alkuperäisenä saapi vain pörhöltä..50 e

• eppäilenkö

Saako noin vanhaan nissaniin vielä, orginaal osia maahan roudaajalta?

• siider

Kyllä saa..Tarvikkeena ei saa mistää..olen käynnyt kaikki autotarvikeliikkeet läpi..

• siider

jos joku osais sanoa mistä sais almeraann virranjakajan kannen ja pyörijän n15 98? Saapiko tarvikkeena ollenkaan?

• miirau

Sama ongelma. Motonetin kansi liian pieni, tilasin autonvaraosat24.fi ja sama juttu - liian pieni, ei mee pulttijako oikein. Perkele. Almera -99 n15 hatchback. Ei tahdo mistään löytyä.

• Koreasta

Melkoista kinkki jäynää tehneet, markkinoille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      832
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe