Onko hitachi alkuperäinen virranjakajan kansi Almera 98 n15?Mistä vois ostaa uuden?
Almeran virranjakajan kansi?
13
372
Vastaukset
- orginaal
Eikö motonet yhtiöstä löydy sopivaa?
- sormipoisnenästä
Nissan varaosia myyvästä liikkeestä.
- tylsämielistä
kyllä on paljon uusavuttomia ihmisiä täällä suomi24.fi kun pitää kysellä mistä auton varaosat löytyy ja millaisen auton ostan ym ja ym,!!!
- siider
Ei ollut motonetin kansi sopiva!Mistähän tuon saisi?
- siider
käypiköhän primerasta 98 virranjakajan kansi..almera ei anna sopivaa kantta.On käyty varaosa liikkeessä...
- netillä
Britaniasta asti joutuu tillomaan, on surkea varaosa valikoima suomes!
- siider
On vissiin alkuvuodesta tehtyä almeraa, jossa pienempi kansi..loppuvuodesta, jossa on isompi kansi ja merkki hitachi..n15 98...
- siider
Alkuperäisenä saapi vain pörhöltä..50 e
- eppäilenkö
Saako noin vanhaan nissaniin vielä, orginaal osia maahan roudaajalta?
- siider
Kyllä saa..Tarvikkeena ei saa mistää..olen käynnyt kaikki autotarvikeliikkeet läpi..
- siider
jos joku osais sanoa mistä sais almeraann virranjakajan kannen ja pyörijän n15 98? Saapiko tarvikkeena ollenkaan?
- miirau
Sama ongelma. Motonetin kansi liian pieni, tilasin autonvaraosat24.fi ja sama juttu - liian pieni, ei mee pulttijako oikein. Perkele. Almera -99 n15 hatchback. Ei tahdo mistään löytyä.
- Koreasta
Melkoista kinkki jäynää tehneet, markkinoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386