Elikkäs tilanne on nyt se, et meitsi 162cm/106 kg.
Talvella 1. reissu Pattayalle ja ajattelin vetää ennen sitä pallomahan vex.
Onko kellään heittää mitään tehokasta vinkkiä, miten sais sixbackin helmikuuksi?
Rasvaimuun ei ole rahaa, joten se ei tuu kysymykseen.
Ilman pallomahaa Pattayalle?
12
221
Vastaukset
- SopusuhtainenTapsa
itselläni oli pari vuotta sitten sama ongelma just ennen Patilan matkaa.
Lopetin syömisen 6 viikoksi ja join vain vettä.
Painoa lähti 6 kg ja olin lopputulokseen tyytyväinen - EnOleTerve
Kyllä tosi Pattaya äijällä pallomaha pitää olla, tai vähintäänkin aivovamma!
- Klupin_komein_mies
harva näkee oman munansa pattayalla käyvistä ukoista
- MarkusPattayaltaMoi
Pallomahalla ei pippelimiekkailu onnistu.
Heittivät mut tästä syystä seurasta ulos, vaikka olin maksanu vuosimaksun tältä vuodelta 😥 - Painavamies
Kyllä Majatalon saunan jumpassa kilot karisee
- Lerppaosasi
Lerppa poikakodista karattuaan sai painonsa putoamaan parissa kuukaudessa 20 kiloa, vain 30 jäi ylimääräistä. Poliiseja ja myymäläetsiviä jatkuvasti pakenemalla havaitsi hyväksi keinoksi.
- OpettajaTyttiJaMaija
Huomaa hyvin että peruskoulussa on kesäloma, kun kakaroilla on aikaa enemmän tälle palstalle.
- utelevajuristi
OpettajaTyttiJaMaija kirjoitti:
Huomaa hyvin että peruskoulussa on kesäloma, kun kakaroilla on aikaa enemmän tälle palstalle.
Hua Hinissä käyvä lesbo-opettajapari tiesi tämänkin. Oliko se 120 kiloinen, Tytti vähälahjainen kouluavustaja tietäjänä, vai apukoululainen Maija?
- OpetMaijaJaTytti
utelevajuristi kirjoitti:
Hua Hinissä käyvä lesbo-opettajapari tiesi tämänkin. Oliko se 120 kiloinen, Tytti vähälahjainen kouluavustaja tietäjänä, vai apukoululainen Maija?
Seksuaalinen suuntautuminen henkilökohtainen asia.
Yksi kerta niin huassa kuin Pattiksella riittänyt.
Tytti Espoon perheestä kyllä vähälahjainen kuten Uteleva juristikin.
Maija ei apukoululainen, vaan 3 lapsen isä Tuusulasta, joka juuri Montrealissa.
Kysy lisää mikäli jotain yhtä tärkeää tiedusteltavaa lisää.
- Lusse
Miksi raahata pallomahaa?
- SenseinAmalia
Miksi pesisin "kuksani" koskaan?
Minulla on sama paino, mutta pituutta 185 ja olen myös nyt jo siirtynyt
rasvattomiin ruokiin. Salaattia ja kalaa ja sillä lailla.
Paras paino on ollut Pattayan vaa'alla 92 kiloa. Huom. pituutta 185.
Alle 100 kiloa on saatava ennen matkaa ja siinä sitten kuntoillen liki
90 on varmaan se ihannepaino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483