Ilman pallomahaa Pattayalle?

TukevaSetä

Elikkäs tilanne on nyt se, et meitsi 162cm/106 kg.
Talvella 1. reissu Pattayalle ja ajattelin vetää ennen sitä pallomahan vex.
Onko kellään heittää mitään tehokasta vinkkiä, miten sais sixbackin helmikuuksi?
Rasvaimuun ei ole rahaa, joten se ei tuu kysymykseen.

12

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SopusuhtainenTapsa

      itselläni oli pari vuotta sitten sama ongelma just ennen Patilan matkaa.
      Lopetin syömisen 6 viikoksi ja join vain vettä.
      Painoa lähti 6 kg ja olin lopputulokseen tyytyväinen

    • EnOleTerve

      Kyllä tosi Pattaya äijällä pallomaha pitää olla, tai vähintäänkin aivovamma!

    • Klupin_komein_mies

      harva näkee oman munansa pattayalla käyvistä ukoista

    • MarkusPattayaltaMoi

      Pallomahalla ei pippelimiekkailu onnistu.
      Heittivät mut tästä syystä seurasta ulos, vaikka olin maksanu vuosimaksun tältä vuodelta 😥

    • Painavamies

      Kyllä Majatalon saunan jumpassa kilot karisee

    • Lerppaosasi

      Lerppa poikakodista karattuaan sai painonsa putoamaan parissa kuukaudessa 20 kiloa, vain 30 jäi ylimääräistä. Poliiseja ja myymäläetsiviä jatkuvasti pakenemalla havaitsi hyväksi keinoksi.

      • OpettajaTyttiJaMaija

        Huomaa hyvin että peruskoulussa on kesäloma, kun kakaroilla on aikaa enemmän tälle palstalle.


      • utelevajuristi
        OpettajaTyttiJaMaija kirjoitti:

        Huomaa hyvin että peruskoulussa on kesäloma, kun kakaroilla on aikaa enemmän tälle palstalle.

        Hua Hinissä käyvä lesbo-opettajapari tiesi tämänkin. Oliko se 120 kiloinen, Tytti vähälahjainen kouluavustaja tietäjänä, vai apukoululainen Maija?


      • OpetMaijaJaTytti
        utelevajuristi kirjoitti:

        Hua Hinissä käyvä lesbo-opettajapari tiesi tämänkin. Oliko se 120 kiloinen, Tytti vähälahjainen kouluavustaja tietäjänä, vai apukoululainen Maija?

        Seksuaalinen suuntautuminen henkilökohtainen asia.
        Yksi kerta niin huassa kuin Pattiksella riittänyt.
        Tytti Espoon perheestä kyllä vähälahjainen kuten Uteleva juristikin.
        Maija ei apukoululainen, vaan 3 lapsen isä Tuusulasta, joka juuri Montrealissa.
        Kysy lisää mikäli jotain yhtä tärkeää tiedusteltavaa lisää.


    • Lusse

      Miksi raahata pallomahaa?

      • SenseinAmalia

        Miksi pesisin "kuksani" koskaan?


    • Minulla on sama paino, mutta pituutta 185 ja olen myös nyt jo siirtynyt
      rasvattomiin ruokiin. Salaattia ja kalaa ja sillä lailla.
      Paras paino on ollut Pattayan vaa'alla 92 kiloa. Huom. pituutta 185.
      Alle 100 kiloa on saatava ennen matkaa ja siinä sitten kuntoillen liki
      90 on varmaan se ihannepaino.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe