Jos olisit elämässäni. Ei edes väliä miten.
Olisin onnellinen
25
1256
Vastaukset
- TäydelliseenOnneen
ei todellakaan paljoa tarvita, mutta joskus se vaan on toive mikä ei toteudu :(.
- riesansaapyytämättäkin
"Täydelliseen onneen" todellakin tarvitaan aika paljon.
- highhopesarelovely
Ehkä onnellisuus elämään löytyy muuten..
- Tunteitavielä
Juuri niin minäkin ajattelen 😘 tätä elämää jo nähneenä tietää, että läheisiä rakkaita ihmisiä ei saisi päästää menemään
- blueberriess
Näin toivoisin myös
- OdotanSuollaKarhua
Mä taas en päästä ulkoista rakasta menemään mutta läheiset eli perhe ulkoisti ensin minut.
Alan puskajussiksi
Nain metsän - Ihannormitilanne
Enkö muka ole😉
- Xdxdxdxd
Joo, anonyymin nettipalstan kautta
- Koin_
Päinvastoin hänen kohdallaan.
- enneunia
Ajattelen samalla tavalla yhdestä ihmisestä, liittyy enneuniin.
- Huomeniavaan
Mitä unessa tapahtui?
- unissahänkin
Niitä pitää tulkita oikein. Toivottavasti ne unet toteutuvat.
- Itsellä
Samat ajatukset
- Kannattaisikotehä
Jotain muuta asialle ku kertoo nettiin.
- varottavahäntä
Itse en halua elämääni erästä jolle annoin fudut taannoin. Hän haluaisi edes ystävyyttä, mutta tiedän että saisin kiusankappaleen elämääni joka tapuksessa. parempi pitää ovet tiukasti kiinni kaikelle kanssakäymiselle, on sen verran heilahtanut tyyppi kyseessä.
- Varotitseäsi
Kun fudut annoit .niin olitko itse täydellisyys ,vai tuliko käytyä käsiksi toiseen.
- köhiikömoottori
Ei väliä miten? Minä luulin et se on kaikki tai ei mitään ja ystävyys täysin poissuljettua. Oletko muka muuttanut mieltäsi? Sinunhan piti jatkaa matkaa..
- autosikaupanparkkiksella
Jos hänet miehen voisin siten saada onnelliseksi, niin toki sitten olisin jotenkin. Mutta aloitteen ja toiveen pitäisi tulla sieltä suunnalta. En kylläkään odota enää yhtään mitään, kummasti vaan polut risteilee vaikkei pitäisi..
Yliarvostettua semmonen onnellisuus.
Tarvi semmosta muoti-ilmiöö...Timo-mummohan se siellä taas moitiskelee. Koettaisit sinäkin olla vähän POSITIIVISEMPI, vaikka lukulasit päässä jo harmaita hiuksiasi sivelet.
Ei taida onnellisuuden etsintä olla mikään muoti-ilmiö,
vaan iänikuinen dilemma, jota jokaisen sukupolven edustajat koettavat vuorollaan ratkoa.
Ehkä Timo-mummokin löytää vielä onnellisuuden eväät elämäänsä, muualtakin kuin aidan toiselta puolelta, joissa tarujen mukaan ruoho on aina vihreämpää, kuin omassa pihassa.
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi,
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
- Tämäpäsullem
Jos et osaa tuota suoraan kertoa kohteelle tuskin ystävyys onnistuu. Muista jos olet sekoilut sen kanssa muuta kuin ystävänä anna olla. Kai nyt käsität ettei ystävä toiselle näin tee kuten me? Esitit kyllä ystävää ja asiat kunnossa. Kun ei ole kuten hyvin tiedät. Etkö käsitä että ne viestit mitä laitoimme oli pelkkää roikkumiseesi sulla ja mulla pelko mitä teet. Myötäilin vain tahtoasi. Se mistä johtuu on ne valeet mitkä kerroimme. Minäkin tiedän sinun valeesi. Kunpa olisit kyennyt edes kertomaan mitä sillä hait. Meni täysin maku sinuun. Et sovi ystäväksikään etkä ole taas sen arvoinen että uhrasi vuoksi kaiken. Tiedän ettet kykene loukkaamaan minua tämän enempää. Kumpa ymmärtäisit jättää rauhaan. Ei se hyvältä tunnu enkä usko sinunkaan nauttivan tilanteesta. Toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää ja parempaa elämää. Mutta en aio olla ystäväsi vaikka niin sinä esität.
- muutenoletvaantrolli
Voi jumalauta, sano sille suoraan että et halua olla missään yhteyksissä kun tänne uskallat kuukausitolkulla hokea samaa asiaa, kokoajanhan sulla on joku mielikuvitusyhteys väkisellä! Oot ite menny tekemään tyhmiä jonku kanssa ja nyt pelkäät että se toinen tekee jotain asialle? Olet pelkuri, sitä et voi kiistää. Onko sulla yhtään omaa tahtoa kun myötäilet jotain jonka tekoja pelkäät, mitä ite hait sillä myötäilyllä?
Nyt toivottelet hyvää ja parempaa elämää ja taas huomenna olet täällä hokemassa samaa asiaa kun et saa käsiteltyä sitä loppuun ikinä täällä palstalla.
Pyörit vaan ympyrää kunnes kasvatat itsellesi parin ja puhut suoraan. - Ystävättunnetaan
muutenoletvaantrolli kirjoitti:
Voi jumalauta, sano sille suoraan että et halua olla missään yhteyksissä kun tänne uskallat kuukausitolkulla hokea samaa asiaa, kokoajanhan sulla on joku mielikuvitusyhteys väkisellä! Oot ite menny tekemään tyhmiä jonku kanssa ja nyt pelkäät että se toinen tekee jotain asialle? Olet pelkuri, sitä et voi kiistää. Onko sulla yhtään omaa tahtoa kun myötäilet jotain jonka tekoja pelkäät, mitä ite hait sillä myötäilyllä?
Nyt toivottelet hyvää ja parempaa elämää ja taas huomenna olet täällä hokemassa samaa asiaa kun et saa käsiteltyä sitä loppuun ikinä täällä palstalla.
Pyörit vaan ympyrää kunnes kasvatat itsellesi parin ja puhut suoraan.Anna toisen surra rauhassa. Onko pakko lukea jos sinua ahdistaa jonkun tekemiset. Et voi tietää mitä se on kohdannut tai itse tehnyt. Suoraan puhuminen on vaikeaa. En minäkään tietyille ystäville pystyisi totuutta sanomaan. Esitämme ystävyyttä ja jne. Se mistä johtuu ettei pysty suoraan sanomaan on se mitä ovat tehneet eli valehdelleet. Kukin meistä kantaa sen vastuun ja miten kohtelemme ystäviä. Yleensä minäkin vain välttelen kyseistä ystävää mutta suoraan en pysty sanomaan. Se kuka täällä ystävien perään huutelee on taas omat syyt. Olet varmaan aika ehdoton ihminen kun kehoitat toista suoraan puhumaan kun et voi tietää miksi asia vaivaa. Kuka täällä kommentoi on jotenkin itse kokenut sen pettymyksen ystävyydestä. Jos se joskus löytää sen oikean ystävän johon luottaa ja kohtelee oikein. Kyllä minäkin myönnän olevani pelkuri kun totuutta en uskalla kertoa ystävälle. Eli suurimmaksi osaksi me kaikki sorrutaan myötäilemään ystävien tekemisiä ym.
- muutenoletvaantrolli
Ystävättunnetaan kirjoitti:
Anna toisen surra rauhassa. Onko pakko lukea jos sinua ahdistaa jonkun tekemiset. Et voi tietää mitä se on kohdannut tai itse tehnyt. Suoraan puhuminen on vaikeaa. En minäkään tietyille ystäville pystyisi totuutta sanomaan. Esitämme ystävyyttä ja jne. Se mistä johtuu ettei pysty suoraan sanomaan on se mitä ovat tehneet eli valehdelleet. Kukin meistä kantaa sen vastuun ja miten kohtelemme ystäviä. Yleensä minäkin vain välttelen kyseistä ystävää mutta suoraan en pysty sanomaan. Se kuka täällä ystävien perään huutelee on taas omat syyt. Olet varmaan aika ehdoton ihminen kun kehoitat toista suoraan puhumaan kun et voi tietää miksi asia vaivaa. Kuka täällä kommentoi on jotenkin itse kokenut sen pettymyksen ystävyydestä. Jos se joskus löytää sen oikean ystävän johon luottaa ja kohtelee oikein. Kyllä minäkin myönnän olevani pelkuri kun totuutta en uskalla kertoa ystävälle. Eli suurimmaksi osaksi me kaikki sorrutaan myötäilemään ystävien tekemisiä ym.
Ei minua hänen tekemiset ahdista vaan se mitä hän yrittää tällä saavuttaa. Onkohan se melkein vuoden täällä kirjoittanut jo, eikä tämä vaikuta miltään surulta vaan trollimaiselta pakkomielteeltä.
Annan sen olla, ajattelin että puhe herättäisi hänet. Hän kuitenkin yrittää näissä jatkuvissa kommenteissaan puhua jollekin tietylle eikä purkaa tuntemuksiaan tänne palstalle ihan yleisesti. Katsotaan vaan sivusta kun tämä kommentoija pyörii ympyrää, vaikuttaa terveeltä... Jep, "ystävät tunnetaan"
:(
- Näkymätönnapanuora
Tästä miehestä ei vaan pääse yli, joku magneetti vetää meitä yhteen. . En tiedä mitä tästä tulee. Tilanne on ilmassa edelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806