Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinna:
Osoiteessa: Toompuiestee 27, 10149 Tallinn
Kun kirjaudutte hotelliin olkaa tarkkana, että saatte sen tasoisen huoneen minkä olette varanneet ja maksaneet. Meille kävi niin, että jouduimme vaatimalla vaatimaan toista huonetta huomatessamme kusetuksen. Vaihtuihan se.
Olkaapa varovaisia tavaroistanne nimittäin kerrossiivoojat varastaa rahanne jos jätätte vahingossa näkyville.
Näin kävi ja näin ei ole käynyt koskaan espanja, kanaria, kypros matkoillamme.
Vikkeliä nuo virolaiset sen kun muistaa niin pärjäilee.
Tallinna Park Inn by Radisson Meriton Conference
kylpylämatka
1
460
Vastaukset 1
- Sallinoora
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.. tarkkana millaisen huoneen saatte. Meillä oli sviitti ja se ei kyllä vastannut mielikuvaa nykypäivän sviitistä.. kulunut ja nuhjuinen, sänky kova , kuin olisi kivilattialla nukkunut.
Monessa paikassa olen matkaillut, mutta missään en ole tavannut noin ruuhkaista respaa... jonottaminen kesti ikuisuuden sisäänkirjautuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534