Easywashing alla on ole pyykinpesuliuskaat

Mepantti

Onko kukaan muu käyttänyt Easywashing pyykinpesuliuskoja? Käytin niitä muutaman kuukauden ja aluksi rakastin sitä puhtaan raikasta tuoksua vaatteissa. Myöhemmin pyykki alkoi haista epämiellyttävälle ja käytin pesukoneeseen puhdistusaineetta. Kone on puolivuotta vanha. Nyt, vaikka käytän muita pesuaineita mielestäni pyykki haisee edelleen. Kun en keksinyt muuta käyttöä liusikoille, niin liuotin ne veteen ja käytin painepesurissa mattojen pesussa. Pesuaineesta on suuttimen kertyi valkoista mömmöä ja ensimmäisten mattojen jälkeen seuraavat haisivat pahalta. Eli en osta, en käytä enää, mutta mitä hittoa teen noilla n. 150 pesuaineita liuskalla?

12

3721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papa57

Aikaa on kokeilustasi kulunut jo hyvä tovi. Itse kokeilin tänä kesänä, aloituspakkauksen ja yhden setin sen lisäksi. Vaimo moitti saaneensa allergisen reaktion, eikä tuo hajukaan kovin miellyttävä ole. Siispä irtisanoin kestotilauksen.

• Anonyymi

Olen käyttänyt kauan aikaa. Ei mitään ongelmia. Jatkan pesua niillä koska se on helppoa.

• Anonyymi

Olen käyttänyt jo vuosia ja ei mitään ongelmia.
        Tuoksuu hyvältä eikä tarvitse huuhteuaineita-

Ehdottomasti jatkan......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käyttänyt jo vuosia ja ei mitään ongelmia.
        Tuoksuu hyvältä eikä tarvitse huuhteuaineita-

Ehdottomasti jatkan......

Mistä niitä saa.

• Anonyymi

Varoitus. Pesukoneen puhdistus sitruunahapolla. Pesukone sitruunahappo

Pesin muutama päivä sitten 1/2 v vanhan koneen marketista saatavalla sitruunahapolla, kun sitä joka puolella kehuttiin. Pesin ohjeiden mukaisesti, mutta sen jälkeen koneeseen tuli ilkeä kitinä-ääni rummun pyöriessä.

Katsoin uudestaan verkossa olevia sitruunahapon ohjeita ja nyt löysin ainoastaan yhdestä blogista varoituksen, että ensin pitää tarkistaa käyttöohjeista voiko happoa käyttää.

"Apteekista saatava sitruunahappo on tehokas pesukoneen puhdistaja, mutta sen soveltuvuus kannattaa varmistaa pesukoneesi käyttöohjeista."
      https://www.lumme.fi/vinkit/pesukoneen-puhdistus/

Mm. YLEkin varauksetta suosittelee
      https://yle.fi/uutiset/3-5877191

Koneeni käyttöohjeissa varoitetaan happojen käytöstä koneen puhdistukseen.

• Anonyymi

Olen käyttänyt näitä pesuliuskoja kauan ja käytän edell. Kauheeta, jos oma nenäni ei tunnista siis mahdollista "hajua" , kun itse koen sen vain puhtaan tuoksuna! Liotan liuskat aina PESUPALLON veteen pyykkiä pestessäni.

• Anonyymi

Mistä niitä liuskoja olette saanut tilattua.?

• Anonyymi

Käytin muutaman pakkauksen verran ja vaikka näppärä tuote onkin, niin se ei vaan pese kunnolla. Eli toimii hyvin, kun pesee puhdasta pyykkiä kuten kylpypyyhkeitä tai pussilakanoita. Ne kuivausrumpuun laitettavat liuskat on hyviä!

• Anonyymi

Peruin tilauksen ensimmäisen satsin jälkeen.viestiin vastattiin että peruutus ok.
      Nyt sain kummiski uuden satsin ja bambuhammasharjoja myös.. laskukin tuli molempiin 19.90.. en saaa enää yhteyttä sinne soittamalla enkä sähköpostilla

• Anonyymi

Sama täällä! Sain tilauksen, jonka ymmärsin olevan VAIN yksi näyte-erä ja vannotin vielä erikseen myyjälle, että en tulisi saamaan uusia pesuaine-eriä jatkossa. Lähetin s-postina, tietämättäni tilaamistani bambuharjoista, palautetta ja varmistin vielä, että en ole jatkuva tilaaja, vaan otan vastaan ainoastaan 1. kokeiluerän ja maksoin laskut (myös harjoista). En saanut viestiini vastausta. Nyt uuden lähetyksen tultua, vein paketit postiin palautettavaksi lähettäjälle ja ne otettiin postissa vastaan ihan normaalisti ja ajattelin asian olevan fine. Sain tänään samat paketit kuitenkin uudelleen itselleni! Kuinkahan ihmeessä saisimme asiaan kuntoon?!

• Anonyymi

Mä oon käyttäny mutta lopetin jatkuvan tilauksen kun niitä alkoi kertyä kun yksin asun. Nyt haluaisin tilata uudelleen kysyä onko pisin toimitusväli edelleen sama, mutta vanha numero ei ole käytössä. En löydä googlettamalla yhteystietoja. Voisiko joku ilmoittaa uuden numeron, kiitos 😊

• Anonyymi

Näkyy olevan Suomen ja Tsekin sivut tilapäisesti pois käytössä, "huollettavana".
        Meille tulee niitä easywashing pyykinpesuliuskoja ja emäntä on ollut niihin tyytyväinen. Maksaa 48 kpl paketti 13,95 € ja puolen vuoden välein tulee tuo pakkaus.
        Suomen puh.numeroa ei ole enää laskussa, mutta Puolan on ja sähköpostiosoite näkyy olevan myös.

https://helpstander.eu/shop/fi/kategoria-produktu/chemia-do-prania-fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe