Vaippailua kuopion alueella

Märkävaippa

Hei olisiko kuopion alueella ketään joka olisi kiinnostunu vaipoista kun itse olisin teini joka pitää vaipoista. Haluaisin että joku muu henkilö joka pitää vaipoista tulisi vaippailemaan kanssani. Kun olen myön AB eli adult baby. Haluaisin siis että hän leikkisi kanssani kuin olisin vauva ja lapsi. Siis Huom olen teini. Jos olet joku vanhempi eli yli 18 ei se minua haittaa. Laita vain viestitä tähän keskusteluun

10

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliasmiess

      Oletko nainen vai mies

    • Muumipeko

      Tuu laittaa mulle snpchat viestiä jape 20

    • Tulejuttelee

      Snäp adetzi

    • Vaippa

      Moi asun kuopiossa oon 12 vuotta voitas jutella laitoin ystäväpyynnön jape sulle

      • Muumipeko

        Juu rohkeasti puhuu vaan


      • Muumipeko

        Mä lisää myös


    • Anonyymi

      Tietääkö joku saako prismasta libero nigth confort largeja ja jos saa mitä ne maksaa??

      • Anonyymi

        Jos sua kiinnostaa tulla juttelemaan kik


    • Anonyymi

      Menee jonkinverran ohi aiheen kysyn silti tietääkö joku mahtuu libero confort 3 12vuotiaalle olen siis 12v ja haluaisin kokeilla huvinvuoksi vaippaa ja libero confort3 vaikuttaa mukavalta haluun vaan tietää pitäskö mahtuu ennen kun ostan

      • Anonyymi

        Ehkä voit mahtua


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe