Vaippailua kuopion alueella

Märkävaippa

Hei olisiko kuopion alueella ketään joka olisi kiinnostunu vaipoista kun itse olisin teini joka pitää vaipoista. Haluaisin että joku muu henkilö joka pitää vaipoista tulisi vaippailemaan kanssani. Kun olen myön AB eli adult baby. Haluaisin siis että hän leikkisi kanssani kuin olisin vauva ja lapsi. Siis Huom olen teini. Jos olet joku vanhempi eli yli 18 ei se minua haittaa. Laita vain viestitä tähän keskusteluun

10

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliasmiess

Oletko nainen vai mies

• Muumipeko

Tuu laittaa mulle snpchat viestiä jape 20

• Tulejuttelee

Snäp adetzi

• Vaippa

Moi asun kuopiossa oon 12 vuotta voitas jutella laitoin ystäväpyynnön jape sulle

• Muumipeko

Juu rohkeasti puhuu vaan

• Muumipeko

Mä lisää myös

• Anonyymi

Tietääkö joku saako prismasta libero nigth confort largeja ja jos saa mitä ne maksaa??

• Anonyymi

Jos sua kiinnostaa tulla juttelemaan kik

• Anonyymi

Menee jonkinverran ohi aiheen kysyn silti tietääkö joku mahtuu libero confort 3 12vuotiaalle olen siis 12v ja haluaisin kokeilla huvinvuoksi vaippaa ja libero confort3 vaikuttaa mukavalta haluun vaan tietää pitäskö mahtuu ennen kun ostan

• Anonyymi

Ehkä voit mahtua

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3567
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1743
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1406
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe