Hei! Olen tyttö. Tykkään pojista ja tyttöistä, mutta pojista paaljon enemän (suunilleen pojista 99,9% ja tytöistä 0,1%) mutta en ole sujut vartaloni kanssa.. On vaikea sanoa että keheen ihastun, kun en ole ikinä ihastunut :(. Haluisin lapsen, mutta niin että minä olisin isä..Tavallaan aattelen millanen oisin poikana (nimi ja ulkonäkö) mut en halua sukupuolileikkauksiin en sitten ollenkaan. Tavallaan olen tyytyväinen tyttönä mutta silti olen kateellinen pojille.. Minus on varmaa enemmän poikamaisia kuin tyttömäisiä piirteitä.. Mut jos olisin poika olis se kaikista lyhyin.. Jos pukisin poikien vaateita niiten pitäisi olla XXS eli tosi pieniä.. Mut tavallaan aattelen et oo homo,bi,a risteytys..mutta se ois jo outoa?
Mikä olen?
1
223
Vastaukset
- kaltaisesimies
moii :)
kiva kuulla et on toisia itseni kaltaisia myös :) itse olen normi kokoinen ehkö hieman hoika mies, tykkää. myös tytöistä ja pojista, ikää itellä 23v ja ehkä oma kiinnostu asteikko menee että tytöistä 90% ja pojista 10%. Mä sit taas tykkään kauheesti tehdä naisten juttuja kuten jatkuva siivous, pyykkien pesu yms kotityöt. ja haluisin myös kivan naisen kanssa lapsia mutta haluisin vastakohtaisesto taas olla sille vähän niinkuin äiti :) eli tykkään kauheesti kaikesta naisten jutuista ja naisellisista asioista mutta en myöskään sukupuoltani haluaisi vaihtaa :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180