Hei! Olen tyttö. Tykkään pojista ja tyttöistä, mutta pojista paaljon enemän (suunilleen pojista 99,9% ja tytöistä 0,1%) mutta en ole sujut vartaloni kanssa.. On vaikea sanoa että keheen ihastun, kun en ole ikinä ihastunut :(. Haluisin lapsen, mutta niin että minä olisin isä..Tavallaan aattelen millanen oisin poikana (nimi ja ulkonäkö) mut en halua sukupuolileikkauksiin en sitten ollenkaan. Tavallaan olen tyytyväinen tyttönä mutta silti olen kateellinen pojille.. Minus on varmaa enemmän poikamaisia kuin tyttömäisiä piirteitä.. Mut jos olisin poika olis se kaikista lyhyin.. Jos pukisin poikien vaateita niiten pitäisi olla XXS eli tosi pieniä.. Mut tavallaan aattelen et oo homo,bi,a risteytys..mutta se ois jo outoa?
Mikä olen?
1
215
Vastaukset
- kaltaisesimies
moii :)
kiva kuulla et on toisia itseni kaltaisia myös :) itse olen normi kokoinen ehkö hieman hoika mies, tykkää. myös tytöistä ja pojista, ikää itellä 23v ja ehkä oma kiinnostu asteikko menee että tytöistä 90% ja pojista 10%. Mä sit taas tykkään kauheesti tehdä naisten juttuja kuten jatkuva siivous, pyykkien pesu yms kotityöt. ja haluisin myös kivan naisen kanssa lapsia mutta haluisin vastakohtaisesto taas olla sille vähän niinkuin äiti :) eli tykkään kauheesti kaikesta naisten jutuista ja naisellisista asioista mutta en myöskään sukupuoltani haluaisi vaihtaa :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste963637Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan213512Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921377