AUTTAKAAA MUA

minätytsy

mulla alko tänää menkat ja ois kiva tietää et saako hyppiä trampoliinilla ku on menkat ja muutenki teijä kokemuksii.

5

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makkaranakki

Mä ainakin hypin! Itse en vain siteen kanssa ui! Uivatko muut?

• minätytsy1

okeei no ei kai tosta muutenkaa mitää haittaa oo (siks tuo 1 tos peräs en muistanu salista tolle käyttäjälle enää)

• Anonyymi

Mä mietin ihan samaa koska en haluis et tulis ohivuotoi

• Anonyymi

kyllä trampalla saa pomppia. saa tehdä kaikkea menkkojen aikaan. jos käy uimassa nii sidettä ei saa käyttää vaan kuukuppia tai tampoonia

• Anonyymi

Toki saa pomppia trampalla. Ite en vaan tykkää siitä tunteesta ku hulahtaa veret ja tulee helpommin ohivuotoja. Joskus ku on tosi niukka vuoto nii uin ilman mitään suojaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      35
      4595
    2. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      107
      3174
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      235
      3076
    4. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      114
      1974
    5. 88
      1423
    6. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      28
      1224
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      159
      1078
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      57
      921
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      122
      917
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      33
      757
    Aihe