Reisssu varattu ja tässä nyt innolla sitä odotellen! Kyselenkin, missä hinnoissa siellä liikkuu koko pään pikkuletitys? Sekä saakohan siellä laitettua esim. ripsienpidennyksiä ? Ikinä ei oo siis ripsienpidennyksiä ollut kun ei oo raaskinut täällä laitattaa, joten lomamuistoksi olisi kiva jotain itelleen saada 8) jos ei kokopään lettejä tähän lyhyeen tukkaan saa, ni etuhiuksiin edes :D ootteko ottaneet, kertokaa jos kokemusta löytyy! :)
Gambiassa kaunistautuminen
5
637
Vastaukset
- silverhipo
0,3 € letti turistipaikoissa .
-kaveri sammu rannalle niin laitatin 43 lettiä.
--uusi nimi oli rasta papa - dotliner
Pikkuletit koko päähän saa kampaamossa noin 1700 dalasilla (34e). Olen ottanut letit monta kertaa ja aina on olleet hyvät. Ripsiä saa myös, mutta ovat sellaisia yhden illan ripsiä, ei kunnollisia. Eivätkä kyllä meinanneet millään lähteä pois. En suosittele.
- Mustaa.mullekin
Naiskaveri sanoi, että Gambiassa naisen kannattaa otta spermanentti permanentin sijaan.
- silverhipo
Paikalliset osaa tehdä ihmeitä oman hiustyyppinsä, ihon meikkauksen ja selaisten asioiden kanssa
mutta meidän valkoisten ehostaminen on niin eri juttu ettei kannata haaskata rahojaan . - Martsaliini
Sparkle, Duplex Corbett, Kololi
Suomalainen omistaja. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832