Miten ihmeessä miehet suhtautuu naisen edellisestä liitosta oleviin lapsiin? Mulla on lapsia ja mä luulin, että ne estäisi miehiä lähestymästä, mutta nyt oon ajatellut että ehkä ne onkin mulle suurempi ongelma uuden suhteen aloittamiseksi, kuin miehille. Kyllä nimittäin on moni mies ollut kiinnostunut. Kellä olis kokemusta? Ymmärtääkö miehet yleensäkään mitä siitä äidin vikittelystä seuraa? Tai millaisia suhteita, teillä äidit, on ollut eron jälkeen? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos nyt haluaisin oikean kestävän parisuhteen?
Sinkkuäidit
4
190
Vastaukset
- eiMahdotontaMuttaVaikeaa
Lähestymiset ei kerro mitään mahdollisuudesta kestävään parisuhteeseen. Se kannattaa huomioida, harva lapseton mies kiinnostuu vakavammin naisesta, jolla on lapsia ja on siinäkin aika koplaaminen, että saa kahden lapsellisen aikuisen arjen toimimaan. Karkeasti arvioisin, että sinkkuäidin markkina-arvo on laskenut 65% lasten takia.
- KaukaaKiertävä
Juu näin.
- Lapsetparisuhteessa
Juu no näin olen itsekin aina ajatellut, mutta jos siis ajatellaan mun ikää 42. Niin eikö ne lapset ole suurimmalla osalla joko tehty tai sitten niitä ei ole tulossakaan?!? Harvat naiset on neitseellisiä enää tässä iässä. Eli jos mies haluaa tämän ikäluokan naisen, niin hän on varmaan joutunut jo hyväksymään lapset ajatustasolla. Mutta, miten se käytäntö?
- Lapsetparisuhteessa
Kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059