Opelin OnStar

opelisti

Kuinka pian teillä muilla on OnStar päivitetty, jos se ei heti toimi? Eilen hain uuden Astran ja OnStar ei pelannutkaan. Nyt sitten odotetaan, koska päivittävät sen uudelleen. OnStar tili oli avattu pari päivää ennen auton noutaa. Omat tietoni näkyvät OnStar keskuksessa.

7

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanpihall

Mitä hyötyä tuosta onstarista on?

• ToimiiMinulla

Voit kysellä asioita, muutakin kuin Opeliin liittyviä. Ongelmatilanteessa voit kutsua apua tai kysyä ohjeita. Itse olen käyttänyt kerran, liikenne oli totaalisen poikki ja sain lisätietoa onnettomuudesta sekä kiertotieohjeen - toimi yllättävän hyvin.

• onnnstar

soita autosta siihen ons tariin
      minä sain sillain sen heti toimimaan.
      On hyvä saa katsoa tietokoneelta onko renkaat täynnä ja onko öljyä
      Ovet voi laittaa lukkoon tietoneella olohuoneesta,Jos unohtuu auki.
      Kerran olen hälyttänyt sen kautta poliisit paloauton ja ambulanssin
      ulosajo paikalle.

• Hyvintoimiii

Onstarilla voi seurata missä vaimo liikkuu. Minä näen omalla puhelimella koko ajan missä sen auto liikkuu.

• olikoha
        Hyvintoimiii kirjoitti:

Onstarilla voi seurata missä vaimo liikkuu. Minä näen omalla puhelimella koko ajan missä sen auto liikkuu.

Miksi se sulle tunnukset antoi?
        Mulla ei vaimo tiedä tunnuksia,eli ei voi seurata.
        Ps.en kyl kule missään kielletyissä hommissa.

• ajettavuus

Vain urpolla on onstar! Mää hinaan nelivetolla ojasta, 500€ per kiskaisu!

• opelisti

Vihdoin selvisi, miksi OnStar ei toiminut. Mulle luovutetussa uudessa autossa oli akku lähes tyhjä. Nyt se selvisi, kun muitakin vikoja alkoi ilmetä. Mutta eipä vaihtaneet akkua, vaikka takuu on voimassa. Latasivat sen vaan täyteen. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe