Loppuiko Skypen toiminta Lumia Windows 8.1 puhelimissa, ihan noin vain.
En saa soitettua enää kenellekään eikä puhelimeni soi vaikka minulle yritetään soittaa Skypeen. Kirjauduin ulos ja yritin palata takaisin, mutta ilmoittaa että verkkoasetuksissa on jotain vikaa. Onko tämä nyt sitten sitä mistä viime vuonna kirjoitettiin eli
"Vaikka sovelluksen virallinen tuki päättyy, toimii Skype silti alkuvuoteen 2017, jonka jälkeen se lopettaa toimintansa Windows Phone -ympäristössä"
Skype ja Lumia
2
141
Vastaukset
- Loppui_se
On loppunut kyseiselle puhelimelle ja herjaa verkkoasetuksista.
"Microsoft on nyt vetänyt Skype-sovelluksensa pois saatavilta Windows Phone 8.1 -puhelimilta kaupastaan.
Aiemmin asennettu Skype toimii toistaiseksi edelleen. Alun perin myös Skypen toiminnan piti päättyä jo lokakuussa, mutta sittemmin Skypen tukisivut kertoivat toiminnan täysin lakkaavan vasta alkuvuodesta 2017, mutta nyt lokakuusta 2016 alkaen kaikki ei välttämättä toimi enää kunnolla tarkentamattomien rajoitusten myötä. Skype-puhelut ovat siirtymässä uuteen taustatekniikkaan vasta ensi vuoden puolella, mikä lopulta tappaa Skype-sovelluksen toiminnan.
Skypen toiminta ja tuki jatkuu Windows 10 Mobilella, mutta ongelmallisesti Windows 10 Mobilen osuus Windows-puhelimista oli AdDuplexin mukaan kesäkuussa vasta 13,7 prosenttia. Skype-tuki on päättymässä siis noin 85 prosentista Windows-puhelimia. Windows 10 Mobile -päivitystä ei edes ole tarjolla valtaosalle käytössä olevia Windows Phone -puhelimia." - tueton
Ja minulla loppuu Skypen toiminta Lumian lisäksi web-kamerallisesta televisiosta. Onneksi Youtube toimii telkkarissa vielä, mutta kohta ei sekään kun tuki näyttää poistuvan muutaman vuoden vanhoista malleista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069