Onko ok että erektiossa 8cm penis ja olen 12 v murros ikä ei vielä kovin oo alkanu
Tosiaan emmä tällä muuta tee ku
runkaan ja kusen
12v ja 8 cm penis
7
2430
Vastaukset
On ok. Täysin ok.
Murrosikäsi on vasta alussa joten ei tarvitse olla huolissaan siitä. Kunhan murrosikä etenee niin tilanne varmasti muuttuu.
- Hyvä_juttu
Sehä on vaa hyvä juttu! Isolla mulkulla tulee pesää.
- jorma123456456y7u8i
mulla oli jo 16cm levossa 12 vuotiaana mut kyllähän jokaisella tökkii
- Ettämitähänv
No toi on jo kusetusta . En usko että ikäiselläsi on vielä noin iso penis ja jos on niin ole siihen itse tyytyväinen . Mutta kieltämättä ikäluokkaan verrattuna kuulostaa liiankin isolta . Tai esimerkiksi kerran oltiin kavereiden kanssa uimassa ja oli siis kouluista loma ja sinne uimahalliin tuli sitten meidän koulun 6 luokkalaisia jotka siis olivat 12 ja ei niidenkään peniksen olleet oikeasti 3-4cm isompia , joka ei siis yllättänyt koska itselläkin 13 v oli vaan joku 5,5 cm penis ja erektiossa 9cm
- Anonyymi
No jos nyt vielä ajattelet samaa (tiedän vitun vanha kysely) niin itse olen 12v ja löytyy ihan 11cm erektiossa😅 ja aika hyvin osu kohillee ku mittasin
- Anonyymi
Tiiän vanha kysely mutta mul oli 12 v 21 cm stondissa ja se näytti yli isolta ja sain pesää sillä jo 12 vuotiaana
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311856
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161762Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291072- 621056
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991027Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene8992- 66901
- 59878
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi41786