Onko ok että erektiossa 8cm penis ja olen 12 v murros ikä ei vielä kovin oo alkanu
Tosiaan emmä tällä muuta tee ku
runkaan ja kusen
12v ja 8 cm penis
7
2357
Vastaukset
On ok. Täysin ok.
Murrosikäsi on vasta alussa joten ei tarvitse olla huolissaan siitä. Kunhan murrosikä etenee niin tilanne varmasti muuttuu.
- Hyvä_juttu
Sehä on vaa hyvä juttu! Isolla mulkulla tulee pesää.
- jorma123456456y7u8i
mulla oli jo 16cm levossa 12 vuotiaana mut kyllähän jokaisella tökkii
- Ettämitähänv
No toi on jo kusetusta . En usko että ikäiselläsi on vielä noin iso penis ja jos on niin ole siihen itse tyytyväinen . Mutta kieltämättä ikäluokkaan verrattuna kuulostaa liiankin isolta . Tai esimerkiksi kerran oltiin kavereiden kanssa uimassa ja oli siis kouluista loma ja sinne uimahalliin tuli sitten meidän koulun 6 luokkalaisia jotka siis olivat 12 ja ei niidenkään peniksen olleet oikeasti 3-4cm isompia , joka ei siis yllättänyt koska itselläkin 13 v oli vaan joku 5,5 cm penis ja erektiossa 9cm
- Anonyymi
No jos nyt vielä ajattelet samaa (tiedän vitun vanha kysely) niin itse olen 12v ja löytyy ihan 11cm erektiossa😅 ja aika hyvin osu kohillee ku mittasin
- Anonyymi
Tiiän vanha kysely mutta mul oli 12 v 21 cm stondissa ja se näytti yli isolta ja sain pesää sillä jo 12 vuotiaana
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127