Miksei lesbot sitten vaihada sukupuolta

ööööppäää

Jos kerran teil on vähä niinko nuo miehen elkeet niin pitäskö teijjän sitte männä leikkauksiin ja olla kunnolla miehii.

Mut ku tää ny on ihan sekavaa nykysin.

Briteissä kuulemma mies synnytti. Siis häh. Mies. No eikus se siis on nainen joka muutu mieheks....mut siis häh..se mies sitte haluski synnyttää..eli olla nainen HÄH

voi rähmä

7

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahavaris

      No eipä tietenkään. Rakkauselämä kärsis.
      Naisethan on kyltymättömiä.

    • Kvg11

      Mä oon lesbo en transseksuaali. Mies voi synnyttää jos on interseksuaali, eli mies joka syntyy naisen sukupuolielimellä ja nainen joka syntyy miehen sukupuolielimellä.

      • yläpäänongelmia

        No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.


      • Kvg11
        yläpäänongelmia kirjoitti:

        No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.

        Really? Itse tunnen naisen joka on interseksuaali, interseksuaaleja on vähäsen kyllä se on totta. En nyt ymmärrä niiku miten se vaikuttaa suhun jos joku ihminen haluaa sukupuolikorjaukseen? Ei niillä oo päässään mitään vikaa. Ihmiset aina sanoo "ole oma itsesi" ja sitku ihmiset on sitä mitä he ovat just sunlaiset ihmiset tulee anona heittämään niitä tyhmiä kommenteja. Antakaa jokaisen olla mitä on, vaikka se ei ehkä teiän mielestä ole hyvä asia niin pitäkää ne mölyt mahassa.


      • Huomaa että henkilö jolla ei ole mitään faktapohjaista tietoa huutelee tyhmyyksiä korjausprosessiin liittyen. FYI:Kyllä sitä päätä tutkitaan ennenkuin aletaan leikkaamaan yms.


    • Eitodellakaan

      No hyi!! Miksi ihmeessä haluaisin mieheksi? Sehän se juttu just onkin että miehiä ei meidän suhteissa tarvita mihinkään ja sehän se vissiin niin teitä ottaakin päähän :D

    • Miesjokaosaa

      *Transsukupuoli. *Intersukupuoli. *Sukupuolenkorjaus.

      *Lesbot naisia, ei miehiä.

      Kovasti teitä pieniä tietämättömiä urpoja täytyy korjaillakin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe