Miksei lesbot sitten vaihada sukupuolta

ööööppäää

Jos kerran teil on vähä niinko nuo miehen elkeet niin pitäskö teijjän sitte männä leikkauksiin ja olla kunnolla miehii.

Mut ku tää ny on ihan sekavaa nykysin.

Briteissä kuulemma mies synnytti. Siis häh. Mies. No eikus se siis on nainen joka muutu mieheks....mut siis häh..se mies sitte haluski synnyttää..eli olla nainen HÄH

voi rähmä

7

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahavaris

      No eipä tietenkään. Rakkauselämä kärsis.
      Naisethan on kyltymättömiä.

    • Kvg11

      Mä oon lesbo en transseksuaali. Mies voi synnyttää jos on interseksuaali, eli mies joka syntyy naisen sukupuolielimellä ja nainen joka syntyy miehen sukupuolielimellä.

      • yläpäänongelmia

        No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.


      • Kvg11
        yläpäänongelmia kirjoitti:

        No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.

        Really? Itse tunnen naisen joka on interseksuaali, interseksuaaleja on vähäsen kyllä se on totta. En nyt ymmärrä niiku miten se vaikuttaa suhun jos joku ihminen haluaa sukupuolikorjaukseen? Ei niillä oo päässään mitään vikaa. Ihmiset aina sanoo "ole oma itsesi" ja sitku ihmiset on sitä mitä he ovat just sunlaiset ihmiset tulee anona heittämään niitä tyhmiä kommenteja. Antakaa jokaisen olla mitä on, vaikka se ei ehkä teiän mielestä ole hyvä asia niin pitäkää ne mölyt mahassa.


      • Huomaa että henkilö jolla ei ole mitään faktapohjaista tietoa huutelee tyhmyyksiä korjausprosessiin liittyen. FYI:Kyllä sitä päätä tutkitaan ennenkuin aletaan leikkaamaan yms.


    • Eitodellakaan

      No hyi!! Miksi ihmeessä haluaisin mieheksi? Sehän se juttu just onkin että miehiä ei meidän suhteissa tarvita mihinkään ja sehän se vissiin niin teitä ottaakin päähän :D

    • Miesjokaosaa

      *Transsukupuoli. *Intersukupuoli. *Sukupuolenkorjaus.

      *Lesbot naisia, ei miehiä.

      Kovasti teitä pieniä tietämättömiä urpoja täytyy korjaillakin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe