Lähdemme 7.10. Agia Marinaan. Minä toisen kerran elämässäni Kreetalle ja sisko ensimmäistä kertaa. Minkälaista on lokakuussa? Ilmeisesti rauhallisempaa jo kun pahin turistikausi ohitse? Onko viileää iltaisin? Kaikkia mahdollisia vinkkejä vastaanotetaan nähtävyyksistä ja ruokapaikoista.
Agia Marina lokakuussa
2
299
Vastaukset
- yksinmatkaaja
Minäkin ottaisin kiitollisena vastaan vinkkejä esim. ruokapaikoista, rannoista yms. Tosin aika vähän täällä niitä annetaan. Olen menossa aikaisemmin, joten yritän kirjoittaa sinulle jotain. En voi osallistua kaikille retkille, harmillista, että Samarian retki jää pois. Mutta onhan niitä muitakin, vähän vammaisellekin sopivia. Minulla ei ole ajokorttia, joten jos menen kauemmaksi, otan taksin. Hotellikin valittu siksi, että on lähellä merta ja ruokapaikkoja vieressä. Ajan kotimaassa fillarilla, mutta tuolla tuskin kannattaa tämän ikäisen lähteä sompailemaan. Autojen joukossahan sielläkin kai ajellaan.
Elafonissi on ilmeisesti hieno ranta, sinne menen sitten taksilla. Olisi kiva, jos sattuisi saamaan kimppäkyydin, mutta kokemuksesta tiedän, että suomalaiset pitäytyvät omissa seurueissaan, yleensä.- reissuunlähtijät
Kiitos. Jos vaan viitsit, niin olisi mukava lukea matkastasi tuoreat kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076