Lähdemme 7.10. Agia Marinaan. Minä toisen kerran elämässäni Kreetalle ja sisko ensimmäistä kertaa. Minkälaista on lokakuussa? Ilmeisesti rauhallisempaa jo kun pahin turistikausi ohitse? Onko viileää iltaisin? Kaikkia mahdollisia vinkkejä vastaanotetaan nähtävyyksistä ja ruokapaikoista.
Agia Marina lokakuussa
2
366
Vastaukset
- yksinmatkaaja
Minäkin ottaisin kiitollisena vastaan vinkkejä esim. ruokapaikoista, rannoista yms. Tosin aika vähän täällä niitä annetaan. Olen menossa aikaisemmin, joten yritän kirjoittaa sinulle jotain. En voi osallistua kaikille retkille, harmillista, että Samarian retki jää pois. Mutta onhan niitä muitakin, vähän vammaisellekin sopivia. Minulla ei ole ajokorttia, joten jos menen kauemmaksi, otan taksin. Hotellikin valittu siksi, että on lähellä merta ja ruokapaikkoja vieressä. Ajan kotimaassa fillarilla, mutta tuolla tuskin kannattaa tämän ikäisen lähteä sompailemaan. Autojen joukossahan sielläkin kai ajellaan.
Elafonissi on ilmeisesti hieno ranta, sinne menen sitten taksilla. Olisi kiva, jos sattuisi saamaan kimppäkyydin, mutta kokemuksesta tiedän, että suomalaiset pitäytyvät omissa seurueissaan, yleensä.- reissuunlähtijät
Kiitos. Jos vaan viitsit, niin olisi mukava lukea matkastasi tuoreat kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928