Onkos ketään tulossa kyseiseen opistoon? Itse menen lääketieteeseen suuntaavalle linjalle vuodeksi. Haluaisin mielelläni tietää, onko ketä muita tulossa ja mille linjalle. :)
Vastaukset 6
- Alkiolaiseksi
Mä olen näillä näkymillä tulossa kans! Tosin menen biologian ja luonnontieteiden linjalle. :)
Mua kiinnostaisi myös kuulla mitä ihmiset ovat pitäneet Alkiosta. Aiotteko asua asuntolassa vai hankkia oman kämpän? Millaiset kulkuyhteydet on Jyväskylään ja muualle? Millaista opiskelu on, ehtiikö opiskelun ohessa käymään esim. osa-aikaisesti töissä? Kaikki tieto on tervetullutta :D - täntien
Opiskelu Alkio-opistossa - kuten kansanopistoissa yleensäkin - on tiivistä kokopäivätyötä. Opiskelu on myös kallista ja siksi opetuksesta kannattaa ottaa kaikki irti. Muuta työtä ei kannata ajatellakaan.
Yleensä kansanopistovuosi on elämän hienoimpia vuosia. Yhteisö on tiivis ja elinikäiset ystävyyssuhteet tavallisia. - Sinnemyös
Mä olen tulossa psykalle! Ja poikaystävän kanssa tehtiin vuokrasopimus Jyväskylään :)
- AlkioonKanssa
Hep! Täällä kanssa tuleva lääkislinjalainen, koiran kanssa muutetaa sinne alkiorantaa kaikkien riemuks (tai riesaks).
- Sinnemyös
Koiru 😍😍😍
- Anonyymi
Piti herättää tämä vanha ketju.
Olen miettinyt Alkioon hakeutumista ensi syksyksi (lääkis/psyka) mutta mietityttää näin 27 vee, korkeakoulututkinto jo pohjalla, se että saanko opintotukea vielä noihin opintoihin. Onko kellään kokemusta samankaltaisessa tilanteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52383
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338