Onkos ketään tulossa kyseiseen opistoon? Itse menen lääketieteeseen suuntaavalle linjalle vuodeksi. Haluaisin mielelläni tietää, onko ketä muita tulossa ja mille linjalle. :)
Alkio-opisto 2017-2018
6
437
Vastaukset
- Alkiolaiseksi
Mä olen näillä näkymillä tulossa kans! Tosin menen biologian ja luonnontieteiden linjalle. :)
Mua kiinnostaisi myös kuulla mitä ihmiset ovat pitäneet Alkiosta. Aiotteko asua asuntolassa vai hankkia oman kämpän? Millaiset kulkuyhteydet on Jyväskylään ja muualle? Millaista opiskelu on, ehtiikö opiskelun ohessa käymään esim. osa-aikaisesti töissä? Kaikki tieto on tervetullutta :D - täntien
Opiskelu Alkio-opistossa - kuten kansanopistoissa yleensäkin - on tiivistä kokopäivätyötä. Opiskelu on myös kallista ja siksi opetuksesta kannattaa ottaa kaikki irti. Muuta työtä ei kannata ajatellakaan.
Yleensä kansanopistovuosi on elämän hienoimpia vuosia. Yhteisö on tiivis ja elinikäiset ystävyyssuhteet tavallisia. - Sinnemyös
Mä olen tulossa psykalle! Ja poikaystävän kanssa tehtiin vuokrasopimus Jyväskylään :)
- AlkioonKanssa
Hep! Täällä kanssa tuleva lääkislinjalainen, koiran kanssa muutetaa sinne alkiorantaa kaikkien riemuks (tai riesaks).
- Sinnemyös
Koiru 😍😍😍
- Anonyymi
Piti herättää tämä vanha ketju.
Olen miettinyt Alkioon hakeutumista ensi syksyksi (lääkis/psyka) mutta mietityttää näin 27 vee, korkeakoulututkinto jo pohjalla, se että saanko opintotukea vielä noihin opintoihin. Onko kellään kokemusta samankaltaisessa tilanteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie953443Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta33337Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää502353Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762301Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut862266Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392088Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt301847HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364101844Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1161772Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin401605