Alkio-opisto 2017-2018

Alkioon

Onkos ketään tulossa kyseiseen opistoon? Itse menen lääketieteeseen suuntaavalle linjalle vuodeksi. Haluaisin mielelläni tietää, onko ketä muita tulossa ja mille linjalle. :)

6

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkiolaiseksi

Mä olen näillä näkymillä tulossa kans! Tosin menen biologian ja luonnontieteiden linjalle. :)
      Mua kiinnostaisi myös kuulla mitä ihmiset ovat pitäneet Alkiosta. Aiotteko asua asuntolassa vai hankkia oman kämpän? Millaiset kulkuyhteydet on Jyväskylään ja muualle? Millaista opiskelu on, ehtiikö opiskelun ohessa käymään esim. osa-aikaisesti töissä? Kaikki tieto on tervetullutta :D

• täntien

Opiskelu Alkio-opistossa - kuten kansanopistoissa yleensäkin - on tiivistä kokopäivätyötä. Opiskelu on myös kallista ja siksi opetuksesta kannattaa ottaa kaikki irti. Muuta työtä ei kannata ajatellakaan.

Yleensä kansanopistovuosi on elämän hienoimpia vuosia. Yhteisö on tiivis ja elinikäiset ystävyyssuhteet tavallisia.

• Sinnemyös

Mä olen tulossa psykalle! Ja poikaystävän kanssa tehtiin vuokrasopimus Jyväskylään :)

• AlkioonKanssa

Hep! Täällä kanssa tuleva lääkislinjalainen, koiran kanssa muutetaa sinne alkiorantaa kaikkien riemuks (tai riesaks).

• Sinnemyös

Koiru 😍😍😍

• Anonyymi

Piti herättää tämä vanha ketju.
      Olen miettinyt Alkioon hakeutumista ensi syksyksi (lääkis/psyka) mutta mietityttää näin 27 vee, korkeakoulututkinto jo pohjalla, se että saanko opintotukea vielä noihin opintoihin. Onko kellään kokemusta samankaltaisessa tilanteessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5792
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3860
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3554
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2928
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2457
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2204
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2111
    9. 33
      2019
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      436
      1790
    Aihe