varokaa operaattoreita

123...123

varokaa erityisesti DNA:ta. puhelinpalveluun ei ole luottamista. puhelinpalvelu on täynnä tai ainakin kestää. operaattorilla ei ole yksinkertaista sähköpostiosoitetta, josta asioinnista ja lupauksista saisi mustaa valkoisella. varokaa erityisesti määräaikaisia sopimuksia!
terveisin 123

6

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnHyväOlla

Voi kauhiaa jos olisin varonut. Ja miksi varoa. ?

Ekat kännyt hankittiin 20 vuota siten, 6 liittymää. Ja sen jälkeen on "perhepiirissä ollu aina yli 10 liittymää, jossa myös jälkeläisten, heidän joilla ei ole sitä työpaikan etuna. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa. Olen myös hintatietoinen, vaihdan lähes kaiken alle 3 v aikana, juuri nyt näyttää tulevan pisin jakso vaihtamatta.

Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan.

• missä_DNA_siellä_ongelma

"Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan."

DNA:lla on myös takapuoli. Kommentistasi paistaa läpi myös se, että et näe omaa kotipihaa pidemmälle.

• itse olisin kiitollinen, jos minua olisi varoitettu ennalta. minusta on ikävää, jos puhelinpalvelusta ei saa luotettavaa tietoa ja kirjallinen viestintä sähköpostitse molempiin suuntiin on mahdotonta. 123...123

• OnHyväOlla

Aloittaja joko valehtelee tai sitten ei ymmärrä suomeksi kirjoitettua tekstiä.
      DNA on yhteydenottolomake, josta tulee vastaus sähköpostiin. Lomake on parempi, koska siinä kysytään kaikki tarvittavat tiedot.

lomakkeen alareunassa on myös sähköpostiosoite, jos ei osaa lomaketta täyttää, se on.
      [email protected].

Meillä on ollut kaikkia operaattoreita, nytkin on kahta , meistä DNA paras., en viitsi kertoa, miksi se on paras, että ei kaikki ottaisi sitä ja hintakilpailu loppuisi.
      on edelleen hyvä olla.

• 167-176

Kaikki operaattorit on samalaisia ketkuja. Kokemusta DNA:sta. Teliasta (ent Sonera) ja Saunalahdesta (Elisa), DNA on vähiten ketku Saunalahti eniten.
      Puhelut kannattaa äänittää, itsekin äänittävät mutta ainakin saunapaskalta ei puhelua löytynyt kun kuluttaja-asiamies sitä kyseli, juuri se puhellu oli kadonnut tai "kadonnut", aihetta "katoamiseen" oli.
      Myös kaikki asiakirjat kannattaa säilyttää valovuosia, minä skannaan ne jos paperisia ja tallennan myös varmuuskopiot moneen paikkaan.
      Puhelimessa sovitut asiat pitää vaatia kirjallisena, ellei saa niin sitten kaupat voi jättää sikseen ellei halua harmeja itselleen.

• ei-toistaiseksi

Ei ole kyllä ollut DNA:n kanssa mitään merkittävää ongelmaa.
      Voihan sitä toisilla olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      230
      5774
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4648
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4256
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      115
      2952
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2386
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      189
      1648
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1619
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      23
      1276
    Aihe