varokaa operaattoreita

123...123

varokaa erityisesti DNA:ta. puhelinpalveluun ei ole luottamista. puhelinpalvelu on täynnä tai ainakin kestää. operaattorilla ei ole yksinkertaista sähköpostiosoitetta, josta asioinnista ja lupauksista saisi mustaa valkoisella. varokaa erityisesti määräaikaisia sopimuksia!
terveisin 123

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnHyväOlla

Voi kauhiaa jos olisin varonut. Ja miksi varoa. ?

Ekat kännyt hankittiin 20 vuota siten, 6 liittymää. Ja sen jälkeen on "perhepiirissä ollu aina yli 10 liittymää, jossa myös jälkeläisten, heidän joilla ei ole sitä työpaikan etuna. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa. Olen myös hintatietoinen, vaihdan lähes kaiken alle 3 v aikana, juuri nyt näyttää tulevan pisin jakso vaihtamatta.

Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan.

• missä_DNA_siellä_ongelma

"Usein asiakas itse aiheuttaa sen ekan syyn ongelmaan."

DNA:lla on myös takapuoli. Kommentistasi paistaa läpi myös se, että et näe omaa kotipihaa pidemmälle.

• itse olisin kiitollinen, jos minua olisi varoitettu ennalta. minusta on ikävää, jos puhelinpalvelusta ei saa luotettavaa tietoa ja kirjallinen viestintä sähköpostitse molempiin suuntiin on mahdotonta. 123...123

• OnHyväOlla

Aloittaja joko valehtelee tai sitten ei ymmärrä suomeksi kirjoitettua tekstiä.
      DNA on yhteydenottolomake, josta tulee vastaus sähköpostiin. Lomake on parempi, koska siinä kysytään kaikki tarvittavat tiedot.

lomakkeen alareunassa on myös sähköpostiosoite, jos ei osaa lomaketta täyttää, se on.
      [email protected].

Meillä on ollut kaikkia operaattoreita, nytkin on kahta , meistä DNA paras., en viitsi kertoa, miksi se on paras, että ei kaikki ottaisi sitä ja hintakilpailu loppuisi.
      on edelleen hyvä olla.

• 167-176

Kaikki operaattorit on samalaisia ketkuja. Kokemusta DNA:sta. Teliasta (ent Sonera) ja Saunalahdesta (Elisa), DNA on vähiten ketku Saunalahti eniten.
      Puhelut kannattaa äänittää, itsekin äänittävät mutta ainakin saunapaskalta ei puhelua löytynyt kun kuluttaja-asiamies sitä kyseli, juuri se puhellu oli kadonnut tai "kadonnut", aihetta "katoamiseen" oli.
      Myös kaikki asiakirjat kannattaa säilyttää valovuosia, minä skannaan ne jos paperisia ja tallennan myös varmuuskopiot moneen paikkaan.
      Puhelimessa sovitut asiat pitää vaatia kirjallisena, ellei saa niin sitten kaupat voi jättää sikseen ellei halua harmeja itselleen.

• ei-toistaiseksi

Ei ole kyllä ollut DNA:n kanssa mitään merkittävää ongelmaa.
      Voihan sitä toisilla olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe