Hei , huomasithan että Yle esittää tänäänkin osan ennennäkemättömästä Kummeli- sarjasta. Olemme saaneet nauraa itsemme kuoliaiksi tällä upealla 70- 90- lukujen huippuhuumorilla ja niinpä meidän pitänee nauraa sille vielä ties montako vuosikymmentä, siis uusintoina ja uusintojen uusintoina ja uusintojen uusintojen uusintoina ja uusintojen uusintojen uusintojen uusintoina jne., vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Huumoria riittää ja piisaa, kun vain sen perään tässä ymmärtäisi. Ja kun ymmärtäisi että useimmat Ylen uusintoina jne., jne., jne. esittämät sarjat ovat esim. Youtube- kanavalla olleet iät ja ajat milloin tahansa vapaasti kenen tahansa katsottavissa!
Uutuus, Kummeli!
LoistavaaYle
3
62
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saaks niitä sitte kopioida! Vai saako seurata originaalisina,
- AnonyymiUUSI
Harmi kun Kummeli on ylen listoilla, sillä siellä jos missä on materiaalia mielensäpahoittajille ja näinollen myös ylen tunnetulle sensuurille.
Ei taideta koskaan nähdä edes Acic compac figter pätkää muualta kuin youtubesta. - AnonyymiUUSI
Pääosin mautonta väkinäistä "huumoria" ko. ähellykset, paljon alapäävitsitäytettä tms. EVVK!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420