Näin se on, uskomattomilla korteilla lähdetään all-in peliin ja voitto menee ns. olemattomille korteille. Yksi työntekijä on tämän myöntänyt, tosin ei kaikilla pöydillä näitä ole mutta usein pelaavia "autetaan". Luulen että muillakin pelin tarjoajilla näin toimitaan, historia muistaa muunlaisiakin huijauksia pokerisaiteilta. Ei taida löytyä yhtään pelipöytää missä oltaisiin rehellisiä.
Huom. en ole hävinnyt suuria summia, ajankuluksi pelaillut alle vitosen paikoissa joissa tosin palkintoina ykköselle about 140 €...
PAF-pokerissa talo pelaa netti pelaakjia vastaan
PAFhaisee
1
315
Vastaukset
- Ray-kusettaa
Sama juttu RAY:n pokerissa.
Molemmat ovat Suomessa laillistettua ryöstöä. Onko joukkokanteeseen lähtijöitä? Nauhoittakaa peliä muutama kymmenen tuntia (pelatkaa minimipanospöydässä niin varoivaisesti kuin mahdollista), sielläkin ainakin RAY:llä (2-5 centin pöytä sisäänosto 2-5 euroa), aluksi saatat voittaa muutaman euron, mutta sitten alkaa talon pelaajienn toimesta armoton imutus.
LAILLISTETTUA RYÖSTÖÄ! ONKO JOUKKOKANTEESEEN LÄHTIJÖITÄ ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824