Onko kokemuksia Laguna Resort hotellista, oriental villa bungalow huoneesta. Tammikuun alussa varattu reissu 2vk,,
Khao Lak Laguna Resort
7
520
Vastaukset
- khaolakiin
On. Mitäs haluat huoneesta tietää?
- malediivarinen
Enemmän hotellista yleensä, siisteys,ruoka/aamiainen, ranta(snorklaus), kaikki kiinnostaa..
- KhaoLakFani
Siisti hotelli on ja henkilökunta vallan mainio. Aamiainen todella monipuolinen, muutaman kerran käyty illallisella, ruoka erinomaista mutta kallista verrattuna kylän ravintoloihin. Usein teemaillallisia. Ranta loistava ja porukka snorklaa kyllä kallioiden välissä paljon. Aurinkotuoleja paljon, aina löytynyt vapaita paikkoja. Aktiviteettejakin monenlaisia. Kylälle kävelymatka. Majoituttu Lagunaan jo 3 talvena bungalowiin ja ensi talvena jälleen mennään. Että ei huono valinta ollenkaan 👍
- santtu.1975A
Eikö yleensä olisi hotellihuoneen suhteen parempi kysyä kokemuksia ennen hotellin varaamista/maksamista. Silloin kyseisillä tiedoilla vielä jotain tekisikin (kun miettii minkä hotellin ja huonetyypin valitsee).
Kivahan se on fiilistellä matkaa, lukemalla jo varatustakin hotellista.
Mulle ainakin matkasta fiilistely, on osa matkanautintoa, ennen ja jälkeen.
Tarvittava tieto varaamiseen on saatettu saada jo aijemmin.
Esim. tällä palstalla on laguunaa hehkutettu joskus kovastikin.
Itsekin menisin varsin mieluusti laguunaan jos hinta olisi kohdillaan. Yksin matkustettaessa, se vain on varsin hinnakas... Ainakin minulle.
Annetaan kaikkien nauttia matkoistaan tavallaan, tahoillaan ja autetaan jos pystytään.- HyvääLomaa
Hotels comista löytyy mielipiteitä, eikun lukemaan. Ja täysin samaa mieltä ennen varaamista niitä arvosteluja kannattaa lukea. Thaimaan hotellit yleensä hyviä parempia kuin kanariansaarilla.
- lovekhaolak
Ensi talvena mennään kolmannen kerran Lagunaan. Ollaan siis tykätty. Siisti hotelli, ystävällinen henkilökunta, monipuolinen ja runsas aamiainen. Palkitsevat myös uudelleen tulijat. Ranta on hyvä, mutta vesi melko sameaa. Suosittelen ottamaan retken Surinille, siellä on huikea vedenalainen maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483