Rotat ovat vallanneet Hua Hin Yömarkkina alueen

RotatVallanneetHuaHinin

27

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AviomiesChiangMai
    • HuaHinRottakaupunki
      • AviomiesChiangMai

        Ai että jaha. Mistä nyt sait Maija päätelmän että olen Chiang Maissa ?
        Onko minulta kommentointi kielletty aivopieruihisi suomen reissuni ajan ?

        Sinäkö päätät millä palstalla mistäkin keskustellaan ?
        Minä päädyin nyt kirjoittamaan ensi kerran rotista, kun ne on niin sinun mieleesi.

        Onko sinulla Maija muita ongelmia, avaudu ihan vapaasti.

        On rottia toki Chiang Maissakin ja jos minulla olisi kyky ne eliminoida, olisi minulla myös kyky eliminoida sinut matkailupalstaa rotittamasta, mutta ei niin ei.


      • HuaHinRottaKaupunki
        AviomiesChiangMai kirjoitti:

        Ai että jaha. Mistä nyt sait Maija päätelmän että olen Chiang Maissa ?
        Onko minulta kommentointi kielletty aivopieruihisi suomen reissuni ajan ?

        Sinäkö päätät millä palstalla mistäkin keskustellaan ?
        Minä päädyin nyt kirjoittamaan ensi kerran rotista, kun ne on niin sinun mieleesi.

        Onko sinulla Maija muita ongelmia, avaudu ihan vapaasti.

        On rottia toki Chiang Maissakin ja jos minulla olisi kyky ne eliminoida, olisi minulla myös kyky eliminoida sinut matkailupalstaa rotittamasta, mutta ei niin ei.

        Kysyn näin ulkopuolisen täältä Chiang Maista jossa
        Näin kirjoitit kello 12.07 ! Sä olet niin sekaisin ettet edes tiedä missä olet, Enkä ole Maijasi poju.


      • LerppaTheBullshit
        HuaHinRottaKaupunki kirjoitti:

        Kysyn näin ulkopuolisen täältä Chiang Maista jossa
        Näin kirjoitit kello 12.07 ! Sä olet niin sekaisin ettet edes tiedä missä olet, Enkä ole Maijasi poju.

        Sä olet Lerppa ihan yhtä paljon Chiang Maissa kuin Hua Hinissakin, Pattayalla ja Las Vegasissa.

        Sinä et ole missään noista. Sinä olet Suomessa. Thats it. Lopeta satuilut. Sun laulut on laulettu kaikilla nimimerkeilläsi.


      • AviomiesChiangMai
        HuaHinRottaKaupunki kirjoitti:

        Kysyn näin ulkopuolisen täältä Chiang Maista jossa
        Näin kirjoitit kello 12.07 ! Sä olet niin sekaisin ettet edes tiedä missä olet, Enkä ole Maijasi poju.

        Poju-Maijalle.

        Sinua on helppo vedättää pikku kirjoituskikkailulla.

        Olen Hesassa vielä noin viikon verran..... mutta missä sinä?
        a. Tuusulassa?
        b. Lahden konttorissa tekemässä itseäsi miljonääriksi parin kolmen vuoden päästä?
        c. Piipahtamassa viikottaisella piipahduksellasi Pattayan Hootersissa?
        d. Pattayan condossasi?
        e. Pitämässä huolta Pattayalta koilliseen Korealaisten sinulle tekemistä lapsista?
        f. Landella jossain istuttamassa siemeniä, jotka ostit plantagenista?
        g. Jokin muu?

        Mutta itse asiaan:

        MITÄ MIELTÄ OLET THAIMAAN ROTISTA, JOITA ON JOKA PAIKKAKUNNILLA, VAI ONKO LUPA KIRJOITELLA VAIN HUA HININ ROTISTA ????????

        Miten muuten sinun nimimerkkisi?


      • HuaHinRottaKaupunki
        AviomiesChiangMai kirjoitti:

        Poju-Maijalle.

        Sinua on helppo vedättää pikku kirjoituskikkailulla.

        Olen Hesassa vielä noin viikon verran..... mutta missä sinä?
        a. Tuusulassa?
        b. Lahden konttorissa tekemässä itseäsi miljonääriksi parin kolmen vuoden päästä?
        c. Piipahtamassa viikottaisella piipahduksellasi Pattayan Hootersissa?
        d. Pattayan condossasi?
        e. Pitämässä huolta Pattayalta koilliseen Korealaisten sinulle tekemistä lapsista?
        f. Landella jossain istuttamassa siemeniä, jotka ostit plantagenista?
        g. Jokin muu?

        Mutta itse asiaan:

        MITÄ MIELTÄ OLET THAIMAAN ROTISTA, JOITA ON JOKA PAIKKAKUNNILLA, VAI ONKO LUPA KIRJOITELLA VAIN HUA HININ ROTISTA ????????

        Miten muuten sinun nimimerkkisi?

        Lukemisen ymmärrys taas kateissa kikkailija poju. EN OLE MAIJASI, joka on vain harhaisessa mielessäsi poju


    • 4päiväätiputuksessa

      Hua Hinissä on ravintoissa ja yömarkkinatorilla niin saastaista että raju vatsatauti kuuluu siellä arkeen.

      • HuaHin1

        Kyllä se on niin, että kun Pattayalle menee niin hyppykuppaan varmasti sairastuu. Selkäänsä ei uskalla kääntää leidareille, koska muuten ne alkavat tökkiä takapuoleen.
        Pattayan nähtävyytenä on tämä kuulu hullu miekkamies koppalakkeineen ja rottaburgereinee.


      • 000000000003
        HuaHin1 kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että kun Pattayalle menee niin hyppykuppaan varmasti sairastuu. Selkäänsä ei uskalla kääntää leidareille, koska muuten ne alkavat tökkiä takapuoleen.
        Pattayan nähtävyytenä on tämä kuulu hullu miekkamies koppalakkeineen ja rottaburgereinee.

        Jos käyttäytyy homomaisesti niin leidarit kiinnostuu. Oma syysi kun tuot niitä Hua Hinin tyylejä Pattaylle.


      • peilikuvassa
        000000000003 kirjoitti:

        Jos käyttäytyy homomaisesti niin leidarit kiinnostuu. Oma syysi kun tuot niitä Hua Hinin tyylejä Pattaylle.

        Ketjun aloittajalle kävi vaan hieman mäihä tuuri, kun sattui vilkaisemaan peilistä ja luuli kuvaansa rotaksi. Viikset olivat hieman lyhyemmät, muutoin kuva oli täydellinen.
        Sellaistahan sitä sattuu, kun juo liikaa Singhaa.


    • rotatkuriin

      Tässä on toinen asia josta olen huolestunut kotikaupungissani.
      Tätyy iskeä ennenkuin trolli ehtii kertomaan Hua Hinin tai Pattayan kuvitteellisesta huumekaupasta. Kumpikaan ei kiinnosta minua pätkän vertaa, mutta kotikaupunkini huumeasiat huolestetuttvat.

      Poliisi ei ole saanut tyrehdytettyä katukaupassa liikkuvien lääkepillereiden maahantuontia.
      Helsingin poliisi tiedotti aiemmin tällä viikolla vanginneensa jo yli kymmenen epäiltyä liittyen Rivotril-lääkkeen laittomaan maahantuontiin.

      Vangitsemiset liittyvät vyyhtiin, jossa poliisi takavarikoi kevään aikana noin 50 000 kappaletta ulkomailta laittomasti maahantuotuja 2 milligramman Rivotril-tabletteja. Huumausaineeksi luokiteltavat lääkepillerit oli tarkoitus myydä katukaupassa.

      Helsingin poliisilaitoksen huumausainerikostutkinnan johtaja, rikosylikomisario Jukka Paasio ei kommentoi esitutkinnan sotkemisvaaraan vedoten, kuinka monta henkilöä tarkalleen ottaen poliisi on vyyhtiin liittyen vanginnut. Poliisin mukaan kaikki vangitut epäillyt ovat ulkomaalaisia.

      Paasio muistuttaa, että asian esitutkinta on yhä käynnissä yhteistyössä Tullin rikostutkinnan kanssa, ja vangitsemisia voi tulla tutkinnan edetessä myös enemmän.

      – On selvittämättä, että kuinka monta ihmistä tähän rikoskokonaisuuteen liittyy, ja onko vielä henkilöitä ottamatta kiinni.

      Katukauppa rehottaa Helsingissä
      Vaikka poliisin haaviin jäi kevään takavarikoinnissa suuri määrä tabletteja, rehottaa pillerikauppa edelleen Helsingin kaduilla.

      – Vaikka sitä on suuria määriä takavarikoitu, niin edelleen suuria määriä on kadulla myynnissä. Se tarkoittaa sitä, että kokonaisvirtaa ei ole saatu tyrehdytettyä. Lääkkeitä virtaa edelleen maahan, Paasio sanoo.

      Rivotrilia myydään Paasion mukaan Helsingin keskustan Rautatientorin ja Kaisaniemen puiston alueen lisäksi Kalliossa ja Itäkeskuksessa, erityisesti päiväsaikaan.

      – Markkinat on pillereille olemassa. Jos joku haluaa Rivotrilia hankkia, niin se onnistuu aika helposti.

      Ylen tietojen mukaan lääkepillereitä kadulla kauppaisi muun muassa Iso Numero -lehden myyjiä lehtimyynnin ohella, tai lehden myyjiksi tekeytyneitä henkilöitä.

      Paasion mukaan poliisin tietoon ei ole tullut, että poliisin parhaillaan tutkimalla Rivotril-lääkeainekaupan rikoskokonaisuudella olisi jotain tekemistä Iso Numero -lehden katumyyjien kanssa.

      – Iso Numero -lehteen ei ole mitään kytköstä. Meidän tutkinnassa tällaista ei ole tullut ilmi millään tavoin. Tähän rikoskokonaisuuteen liittyen kyseinen lehti ei näyttele mitään roolia, Paasio kommentoi.

      Paasion mukaan poliisi keskittyy käynnissä olevassa tutkinnassa selvittämään lääkkeiden maahantuontikanavaa ja laajempaa levitystä, ei niinkään lääkkeiden katukauppaa.

      Hänen mukaansa poliisin tiedossa ei kuitenkaan ole, että lääkkeitä olisivat kaupanneet lehden myyjät tai myyjiksi tekeytyneet henkilöt.

      – Sellaista keskustelua ei ole täällä ollut lainkaan.

    • OrginalVexVex

      Helsingin asiat kun ei kuulu Thaimaan keskustelupalstoille. Siksi aivovammainen kääpiö täällä ei ole keskustelua aiheesta, poju.

      • LerppaVexVex

        LerppaVexVex


      • OrginalVexVex

        Minua suorastaan vituttaa kun keskustelua siirretään Suomen ongelmiin. Minä haluan trollata ja haukkua Hua Hiniä ilman jonkun asiattoman sotkeutumista trolleihini.


    • Lerppafani

      Lerppa on jo siellä. Lerppa tietää. Lerppa tietää rotat ja syö niitä enemmän kuin thaimaalaiset koska lerppa on enemmän thaimaalainen kuin thaimaalaiset itse.

      • Kopiokeijo

        Hua Hinin sumuisten vuorten spagetti-raketti-insinööri usein peräänkuuluttaa thaimaalaisuutta ja mainitsee olevansa kuin thaimaalaiset, tai jopa enemmän ja tämä ilmenee kuulema sillä että hän syö siellä missä thaimaalaisetkin.

        (Tosin tuo thaimaalaisuuden itselleen omaksunut kulinaristi juo thairuoan kanssa Cocista. Se on kuulema oikein hyvää thairuoan kanssa)

        Tuota noin.
        Olen kylläkin nähnyt thaimaalaisten syövän kaikkialla Thaimaassa kaikenlaista ruokaa. Varakkaammat thait syövät paremmin ja paremmissa ravintoloissa ja köyhemmät halvemmissa. Kaikkein köyhimmät syövät mitä saavat ja missä vain saavat, joten ruokapaikka ei määrittele thaimaalaisuuden määrää.

        Myös rikas thaimaalainen on thaimaalainen. Tyttöystäväni vetää innolla hampurilaisia niin Carls Juniorissa kuin Hootersissakin, eikä hän ole muuttunut yhtään amerikkalaiseksi sen jälkeen.

        Ihmiset ovat myös erilaisia eripuolilla Thaimaata, joten varsinaista thaimaalaisuutta ei siltäkään osin ole olemassa. Suomessakin esimerkiksi saamelaiset ja turkulaiset ovat varsin erilaisia.

        Sumuisten vuorten raketti-insinööri ei myöskään osaa thain kieltä eikä englantia. On varsin vaikeaa kommunikoida thaimaalaisten kanssa ilman yhteistä kieltä, joten näiltäkään osin ei nyt pääse insinööri thaimaalaiseksi muuttumaan. Örähtely ja käsillä huitominen eivät ole kommunikointia ainakaan ihmisten kesken.

        Entäpäs uskonto? Raivotautista koiraa muistuttavasta insinööri-majurista ei käytöksensä perusteella saa buddhalaista, eikä buddhalaista harmoniaa ja rauhaa irti, ei edes juustohöylällä.
        Voisi olla melko koominen näky nähdä "ukkeli" sytyttelemässä suitsukkeita Buddha-patsaalle.
        Lahjaksi hän veisi sinne pullon kokista, mutta hakisi sen heti sieltä pois ettei vaan kukaan juo hänen erittäin thaimaalaista ruokajuomaansa.

        Thaimaalla ei ole omia automerkkejä eikä mopomerkkejä. Siispä ei ole olemassa thaimaalaista kulkuneuvoakaan.

        Jos sika syntyy ravitallilla, tai asuu ravitallilla, niin tuleeko siitä sen vuoksi lämminverinen ratsu?

        Turistikeskuksien farangialueilla asuvat farangit eivät ole yhtään sen enempää thaimaalaisia, kuin Seppo Suomalainenkaan Sipoossa.

        Jokaisella reppureissaajallakin on takuulla enemmän kokemusta Thaimaasta, kuin Hua Hinin eläkeläisillä, joiden elämä on kodin, apteekin ja ruokamarketin muodostamalla sektorilla.

        Koetapas siis inzinööri ymmärtää se että sinä et ole thaimaalainen eikä sinusta tule thaimaalaista, vaikka asuisit ihan missä päin tahansa.

        Sitten kun puhut thaita thaimaalaisten kanssa, sisäistät buddhalaisuuden, osaat kokata thairuokaa, tunnistat luonnosta antimet, suhtaudut kunnioittavasti kanssaihmisiin, olet auttavainen, ymmärrät karman lain ja tunnet laajasti thaimaalaista kulttuuria ja historiaa eri puolilta thaimaata niin voitaisiin sanoa että olet thaimaalainen.

        Mutta ehkä ensi elämässä, jos se thaimaalaisuus on sinusta niin tavoittelemisen arvoista.

        Minä otan täältä vain valitut palat ja olen ylpeästi suomalainen ja länsimaalainen ja tykkään Hootersin ribseistä, kuin myös thairuoastakin ja thaimaalaisista ihmisistä. Olen myös takuuvarmasti nähnyt enemmän Thaimaata kuin sinä vauvana pihitynnyriin pää edellä pudonnut öykkäri.


    • MaijanLaiffii

      persläpilerpatsaaodottaa25.9.2017 13:34
      Persläpilerpat jälleen yrittävät saada lerpanpäivästä alunperin kirjoittanutta mukaan leikkeihinsä, mutta enpä nyt viitsi, johan tuolla topicissa Yksi ei kuulu joukkoomme, riittävästi kerroin persläpiherroista totuutta...

    • tosiasiaaa

      Näin Espoossa, miten Thaimaassa?

      Äiti ei uskalla ulkoilla lastensa kanssa rottien vuoksi.
      Niitä vilisee pusikossa niin paljon, ettei määrää aina ehdi edes laskea.

      Rottia siis. Ne ovat olleet Espoon Suurpellossa riesana jo kauan. Kesän aikana ilmiö räjähti käsiin.

      Rottaklaanit voivat paksusti pihoilla ja lasten leikkipaikoilla.

      – Kerran seurasin niiden liikkumista viiden minuutin ajan. Sinä aikana laskin, että 15 rottaa juoksi pusikkoon, espoolainen kolmen lapsen äiti kertoo.

      Ongelma alkoi piittaamattomuudesta, nyt roskisten edustat vilisevät rottia
      Rottia alkoi ilmestyä pihoille noin vuosi sitten. Espoolaisäiti oli kiinnittänyt huomiota siihen, että kaikkien asukkaiden roskapussit eivät aina löytäneet tietään lukittuihin jäteastioihin. Roskapusseja oli jätetty jäteastioiden edustoille, joista linnut ja rotat ne löysivät.

      – Osa ihmisistä ei piittaa muista. Rotat löysivät roskapusseista ruokaa. Tilanne on nyt se, että emme uskalla ulkoilla pihoilla, koska ne ovat täynnä rottia. Ne eivät mene piiloon lasten huutamisesta tai aikuisista huolimatta, vaan juoksevat aivan jalkojen vierestä.

      Espoolaisäidin mukaan alueella asuvat vanhemmat ovat erittäin huolissaan ilmiöstä.

      – Jos lapset leikkivät pihalla, rotat piipittävät siinä vieressä. Ääni kuuluu leikkienkin läpi. Ongelma koskettaa tietysti kaikenikäisiä. Kun menen itse vaikka pihan läpi autolle, valitsen mahdollisimman nopean reitin.

      Asiasta on espoolaisäidin mukaan laitettu useita viestejä sekä taloyhtiöiden isännöitsijöille että Espoon terveysvirastoon.

      – He ovat laittaneet pihoille rotanloukkuja, mutta muuta ei nähdäkseni ole tehty. Ne eivät auta taltuttamaan rottia, joita täällä on. Rotat tulevat rappukäytäviin ja ilmastointiputkistakin kuuluu ropinaa. Tämä on aivan kamalaa.

      Espoolaisäiti on muuttamassa lähiaikoina uuteen kotiin. Myös uusi asunto on Suurpellossa.

      – Täytyy toivoa, että alueen ongelmat saataisiin ratkaistua. On ikävää, jos sama ilmiö seuraa mukana, hän sanoo.

    • tosiasiaaa

      Uskaltaako lapsiperheet mennä yömarkkina alueelle toisin kuin Espoon Suurpellossa.

      Video: Rotat valtasivat leikkipihan Espoon Suurpellossa – perheenäiti: ”Tilanne on nyt se, että emme uskalla ulkoilla”

      • vaarallinenHuaHin

        Eivät uskalla, leidarit voivat ryöstää lapset, Hua Hin on todella varallinen lapsiperheille etenkin, myös päivisin, saati sitten yöllä.


      • HuumeHörhöMaijalle
        vaarallinenHuaHin kirjoitti:

        Eivät uskalla, leidarit voivat ryöstää lapset, Hua Hin on todella varallinen lapsiperheille etenkin, myös päivisin, saati sitten yöllä.

        Bimboliino.


      • vaarallinenHuaHin

        Minäkin kyttään lapsia ja isiä päivisin, joten puhun kokemuksesta.


      • HuumeHörhöMaijalle

        Sairas oot.


    • Käärmeissään

      Tuo on osoitus rottakannan vahvuudesta, sillä rottia pyydystäviä käärmeitä on Huahinin alueella niin julmetun paljon, että pieni rottapopulaatio olisi jo hävinnyt sukupuuttoon käärmeiden takia.

      • MaijaKäärmeissään

        Tää tyyppi on sairas.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe