Onko hyvä hotelli? Kannattaako varata bungalow?
Moracea by Khao Lak
5
414
Vastaukset
- khaolakfani
Myös minä haluaisin kuulla kokemuksia Moracea Khao lak hotellista!
- Ota_tai_jätä__
Nämä on niin turhia kysymyksiä kun minulle hyvä on toiselle välttävä ja kolmannelle huono.
Kun kirjoittaa etsi keskusteluista kohtaan * moracea* tulee monta ketjua, joissa ko hotellista kerrottu.
- s.i.n
Tosi hyvä paikka.Oltiin pari vuotta sitten.1 viikko tavalisessa huoneessa.2 viikkoa bungalowissa ja oli kyllä parempi.Aamupala aivan mahtava syötävää vaikka kuinka paljon.Ravintolan hinnat suht kalliita paikalliseen hintatasoon.Lähellä monia hyviä ruokapaikkajoa ja edullisia.Jos jotain huonoa pitää sanoa niin paljon rappusia ja jyrkät mäet
- Uteleva
s.i.n kirjoitti:
Tosi hyvä paikka.Oltiin pari vuotta sitten.1 viikko tavalisessa huoneessa.2 viikkoa bungalowissa ja oli kyllä parempi.Aamupala aivan mahtava syötävää vaikka kuinka paljon.Ravintolan hinnat suht kalliita paikalliseen hintatasoon.Lähellä monia hyviä ruokapaikkajoa ja edullisia.Jos jotain huonoa pitää sanoa niin paljon rappusia ja jyrkät mäet
Kiva kuulla, että piditte paikasta. Pelkkien kuvien varassa ostetut matkat saattavat yllättää, joskus pahastikin! Kiitos kommentista! Nyt vain malttamattomana matkaa odottamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889