Olen yrittänyt muistella, millainen Aapinen minulla oli, kun aloitin koulun syksyllä 1979.
Sanotaan että omaa Aapista ei unohda ja itsekin olen eppuja opettanut, mutta en kyllä muista kuollaksenikaan, millainen Aapinen minulla oli. Omaani en siis enää ole löytänyt ja meitä oli vain pienessä koulussa 4 ekaluokkalaista, joten paljon apua ei ole luokkakavereistakaan.
Vain kevään osa on tallessa. Se on "Aapiskirja", missä oli iso A ja päällä kukko. Joskus yritin selvittää ja sitä A osaa ei kai saa enää mistään. Tuskin niitä poiskaan on kerätty, mutta kummallista on, kun muita ensimmäisen ja toisen luokan kirjoja on tallessa, ei vain Aapista.
En muista edes sitäkään, ketä kirjassa seikkaili ym. Varmaan muistuisi mieleen jos näkisi kuvia ym.
Millaisia Aapis muistikuvia teillä muilla 70-l alussa syntyneillä on jotka olette lähteneet 80-l taitteessa kouluun?
Mikä Aapinen sinulla oli vuonna 1979
Aapisenmetsastaja
2
151
Vastaukset
- Aapisenmetsastaja
Edelleen kyselen, että muistaako joku 70-80 luvun vaihteessa koulutaipaleen aloittanut, että millainen aapinen hänellä oli? :)
- Aapisenmetsästäjä
Uppis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939