Emme ymmärrä miksi myymään otetaan joitakin henkilöitä provikalla ja he saavat levittäytyä koko tilaan miten haluavat ja puhelimessa myydään ei-oota ja sanotaan, että toivottavasti eivät ole koko kesää. Lisäksi näiden levittäytyjien hinnat ovat joko kaupan hintoja tai sen yli. Protestoikaa ihmiset. Olin paikalla, kun eräs tämän systeemin myyjä tuli kyselemään tuottojaan. Myyjä sanoi summan, jonka kuulin ja tämä nainen huusi kuin viimeistä päivää, kuinka hienoa täällä on olla, kun kauppa käy. Hän ostaa ns häntiä ja myy ne kaupanhinnoin kirppareilla. Hän on kaikkien kirppareiden kauhu ja saanut kenkää monesta paikasta. Tämä ei ole kade teksti vaan jotain rotia nihinkin hommiin.
Kellari-kirppis Porvoo ja tavat
näinköoikein
3
391
Vastaukset
- Anonyymi
En oo tommoista huomannut. Mutta mitä huomasin nyt lokakuun viimeisenä sunnuntaina, puljun ovella oli käsinkirjoitettu lappu ”Kirpputori suljettu!” Mitä se tarkoittaa - suljettu sinä päivänä vai lopullisesti?
- Anonyymi
Ai joo, kauppalehti.fi:ssä olikin: TOIMINTA LAKANNUT.
Ei hirveästi jää kaipaamaan: henkilökunta kyllä oli mukava, etenkin se aasialaistyttö, mutta myyjillä siellä ei ollut oikein mielenkiintoista tavaraa tarjolla. Autolla oli lisäksi vaikea mennä, Porvoossa pysäköinti on niin ongelmallista. - Anonyymi
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664420
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373170Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 462400
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 221994
- 1961887
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398