Emme ymmärrä miksi myymään otetaan joitakin henkilöitä provikalla ja he saavat levittäytyä koko tilaan miten haluavat ja puhelimessa myydään ei-oota ja sanotaan, että toivottavasti eivät ole koko kesää. Lisäksi näiden levittäytyjien hinnat ovat joko kaupan hintoja tai sen yli. Protestoikaa ihmiset. Olin paikalla, kun eräs tämän systeemin myyjä tuli kyselemään tuottojaan. Myyjä sanoi summan, jonka kuulin ja tämä nainen huusi kuin viimeistä päivää, kuinka hienoa täällä on olla, kun kauppa käy. Hän ostaa ns häntiä ja myy ne kaupanhinnoin kirppareilla. Hän on kaikkien kirppareiden kauhu ja saanut kenkää monesta paikasta. Tämä ei ole kade teksti vaan jotain rotia nihinkin hommiin.
Vastaukset 3
- Anonyymi
En oo tommoista huomannut. Mutta mitä huomasin nyt lokakuun viimeisenä sunnuntaina, puljun ovella oli käsinkirjoitettu lappu ”Kirpputori suljettu!” Mitä se tarkoittaa - suljettu sinä päivänä vai lopullisesti?
- Anonyymi
Ai joo, kauppalehti.fi:ssä olikin: TOIMINTA LAKANNUT.
Ei hirveästi jää kaipaamaan: henkilökunta kyllä oli mukava, etenkin se aasialaistyttö, mutta myyjillä siellä ei ollut oikein mielenkiintoista tavaraa tarjolla. Autolla oli lisäksi vaikea mennä, Porvoossa pysäköinti on niin ongelmallista. - Anonyymi
Kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371