veikkaus pokeri

poksunpelaaja

hei. olen pelannut n. 8 vuotta nettipokeria, melkein kaikilla ulkomaisilla sivustoilla, nyt aloin pelaamaan veikkauspokerissa , koska olen aika hyvä pelaaja. siellä on paljon kaloja, jotka ei tiedä pokerista mitään, nyt kun satuin alussa kotiuttamaan rahaa, kas kummaa, en enää voita, muuta kuin harvoin. äsken pelasin. ja hävisin täys käsi vs täyskäsi. mikä on oikeesti todennäköisyys että näin käy. n. ehkä 3% luokkaa... floppi oli j55, mulla isossa blaindissa 10 5, toinen reissas, maksoin turn k. ja river 10. ainahan sitä voi luulla ett täyskäsi on nuts, mutta kas kummaa sil toisel oli k 5. ja pam. eikä tämä ole ainoa kerta, toissa päivänä mul ak. utg reissas 25/50 pöydäss 2.5 e, löin niskaan 7.5e, ja se maksoi, floppi oli 7k6 potissa n.20e, löin 10e. kaveri maksoi, 5 8 offsuiteil, kas kummaa turn 9. että noin tää pokeri etenee, ura ei

204

23630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaus_huijaa

      Sama homma täällä. Tietyt pelaajat käteispöydässä vievät käsiä poikkeuksetta, ja jatkuvasti. Yhtä peliä (kaikki pelaajat reiilusti voitolla eli talonpelaajia) ihmettelin, floppiin tulee kolme ässää. (minimipanos pöydässä eli 2-5 centtiä pelailen ajan kuluksi), ja neljä rutkasti voitolla olevaa pelajaa nokittelee pikku panoksin loppuun asti, aivan outoa pelaamista. Itselleni ei 8 tunnin aikana tullut aikuisten oikeasti yhtäkään hyvää kättä, ja sitten kun tuli, niin vastustaja korotteli näennäisesti parempaa kättä vasten AINA ja veti lopulta ohitse. Muutaman muutaman kymmenen centin jaon taisin voittaa. Talon pelaajat harvoin keskenään korottelevat, paitsi jos fisu on pelissä mukana, niin kummasti panostukset ihan paska käsillä nousevat ja aina tulee takkiin.

      Ajattelin nauhoittaa muutaman vuodokauden tuota menoa ja lähettää veikkaukseen. Tämähän on sallittua ryöstöä. Voit korkeintaan hidastaa häviämistä, mutta voittaa et voi, et sitten millään. Ja jos menet pelaan 5 euron ilmaisturnausta, niin kädet käy ihan eri tavalla, vaikka harvoin sieltäkään saa edes sen 6 centtiä.

      Jotain tälle laillistetulle ryöstölle pitäisi tehdä. Sääliksi käy he, jotka pelaavat isoilla panoksilla. Minulle muutaman euron tappio ei sinänsä haittaa mitään, mutta mitään iloakaan pelistä ei ole, kun tietää vähäisten rahojen menevän, teki mitä teki.

      JOUKKOKANTEESEEN LÄHTIJÖITÄ ? Nauhoittakaa peliä muutamia kymmeniä tunteja, luulisi sen riittävän todistusaineistoksi.

    • Jeesus_tulee_ja_pian

      Veikkaus on niin ahne, että jopa 5 euron ilmaisturnauksissa he käyttävät botteja, jotka vievät ne hikiset muutamat kymmenet sentit tavallisilta tavispelaajilta, ihan sama millä korteilla tai miten pelaat, aina tule takkiin.

      On ahneus huipussaan !

    • Veikkaus_huijaa

      Nyt veikkaus on estänyt käteiepöytien tarkkailun, eli et voi enää mennä pelin ulkopuolisena tarkkailemaan/nauhoittamaan peli-istuntoja. Mitä tämä kertoo? Huijausta pyritään peittelemään. Upeaa ja mahtavaa

    • Anonyymi

      Joukkokanne todellakin pitäs laittaa. Olen pelannut vuosia siellä ja voitolla jopa mutta se perustuu siihen että fold heti kun on suora tai väri pöydässä. Ohi mennään aina.

    • Anonyymi

      Jatkan vielä. Veikkauksen pokeri on muuten ainoa sivusto jossa olen nähnyt kolmella kaverilla värin yhtäaikaa holdemissa.

    • Anonyymi

      Itse huomannut, että vähän turhan usein tulee allinneissä vastustajalle suora tai väri ihan tyhjästä. Esim jos minulla on AA ja vastustajalla AJ eri maata, niin tuosta jätkästä muodostuu suora tai väri. Tätä tapahtuu yli 50% kaikista allinneissä mitä olen pelannut. Niin paljon, että on ruvennut epäilyttämään koko Veikkaus.

    • Anonyymi

      Veikkauksen tutut ja sukulaiset vetää potteja kun toinen painaa toimistolla voittonappia. Millään et voita ihan sama mitä on kädessä, täyskädellä häviäminen tapahtuu useimmin kuin voittaminen mikä on jo selkeen huijauksen merkki !

    • Anonyymi

      Käteispöydissä painetaan alleja aivan roskakäsillä ja aina napsahtaa samoille nimille voitot. Kun saat käteen AA tai AK niin yhtäkkiä samat jannut foldaa ennen floppia....ja taas alkaa järjettömät korotukset kun itellä on roskakäsi. Ei voi huijaus enää selkeempää olla. Paras minkä nähny oli 27 showdown voittoa putkeen käteispöydässä samalla nimimerkillä. Täysin suunniteltua huijausta eikä poliisi tutki Veikkausta joten ne saaa huijata niin paljonkun huvittaa.

      • Anonyymi

        Samat havainnot itselläni.


    • Anonyymi

      Yes it's rigged.

    • Anonyymi

      täyttä manipulointia kaikki veikkauksen pokeripelit, se kenellä on pienin täkki ja lyö all in voittaa varmasti. automaatti peleistä kukaan ei voi voittaa mitään. veikkaus mainostaa palautu % 90 ja jotain. totta kai ne prosentit on kohdallan kun joku voittaa 100 000 € , siihen saa muutama tuhat euron ja kympin pelaajat syyttää muutamia tuhansia kieroksia että yksi voittaa. pokeriturnaukset täyttä manipuloitua paskaaaaaaa.

    • Anonyymi

      Ihan käsittämättömiä ohivetoja jatkuvasti, älkää pelatko!!!

    • Anonyymi

      Flopatut nutsit riverillä voittaa kerran neljästä, tilastot ei valehtele. Suurin kusetus mitä hetkeen on nähty. Ihan itse voi päätellä kannattaako laittaa euroakaan tuonne.

    • Anonyymi

      Onpa täällä vainoharhasta porukkaa, koittakaas nyt ryhdistäytyä, ei ole mitään salaliittoja ja huijausta, miksi olisi, ei kukaan halua teidän 10 e huijaamalla viedä, häviätte sen muutenkin.....

      • Anonyymi

        Aha Veikkauksen eka, tutun palkkaama suojatyöläinen 5k/kk liksalla löysi vihdoin tämän sivun ja tekstin suunnitteluun varmaan palo 10k. Toista työntekijää venatessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha Veikkauksen eka, tutun palkkaama suojatyöläinen 5k/kk liksalla löysi vihdoin tämän sivun ja tekstin suunnitteluun varmaan palo 10k. Toista työntekijää venatessa...

        Nää Veikkauksen kätyrit ja työntekijät...aina sama lässytys vuodesta toiseen ja kansaa koijataan minkä keritään. Veikkaus Freeroll, 120 osallistujaa, 1,35e pääpotti.....jos pitää jo pihdata noin pahasti pääpotissa niin kyllä 10e on jo Veikkaukselle jackpot viedä köyhän kädestä ja valtion maksamalla Mersulla karkuun. Kaikki Pois !


    • Anonyymi

      Joo.... Tuosa just turnausta pelailin. Rebuyt ja add-onit menny ja tauko ohi. 40000chippiä. Big Blindilla taskuässät. Kaveri ennen jakajaa(n.20000chippiä) korottaa 3xBB. Re-korotan tuplat päälle. Kaveri lyö all-in. Maksan. Sillä 5 ja 3 eri maata. Floppaa suoran.... Ei jumalauta mitä touhua ja ei ollu ensimmäinen hämmentävä käsi tämän viikon aikana. Taitaa olla parempi että jättää Veikkauksen pelit rauhaan...

    • Anonyymi

      Vähän katkonaisesti viimeiset 15-vuotta pelaillut.
      Huomasin muutamassa pöydässä ( Veikkaus nettipokeri), että jotkut pelaajat käyttäytyvät mitä omituisimmalla tavalla. Lähtevät panostamaan liian täysillä tai liian heikosti tilanteissa joissa esimerkiksi minulla on ollut AK, QK, tai vaikka 10 10 ym.

      Tuntuu että Veikkauksen botit saavat suoraa suoran perään mitä oudoimmista vinkkeleistä. Tai sitten siellä on vaan very fucking lucky players - toisella puolella.
      Kuka helvetti vetelee usean potin x korotuksia jollain 6 3 korteilla odottaen jotain riveriä ( joka sitten kerta toisensa perään ratkaisee käden kuin käden toisen pelaajan eduksi ).

      Otin yhteyttä Veikkauksen aspaan. Sanoivat että jokainen pelaaja nettipöydässä on oikea pelaaja. Kysyin sitten että maksaako konserni jotain extraa näille oudoille tyypeille. Sain vielä saman vastauksen. Sitten kylmästi että voisin jättää tutkintapyynnön poliisihallitukselle. Mutta arvatkaa mitä: Poliisihallitus ei tutki.
      Kysyin sitten että saako noita käsiä ja pelaajien pelejä nauhoittaa. Ei kuulemma saa.

    • Anonyymi

      Älkää viitsikö jauhaa paskaa. Ette vaan osaa pelata. Veikkaus saa palautuksena kaikista onnenpeleistä sen verran rahaa, ettei sen tarvitse huijaamalla noita senttejä ottaa. Sitäpaitsi poksussa tuo voitto tulee talolle rakesta.
      Siellä on täsmälleen sama kone taustalla, kuin parilla muullakin ulkomaisella sivustolla - kalliimmaksi se tulisi sitä viritellä, kuin kerätä rahat lottokansalta.

    • Anonyymi

      On kyllä uskomaton äppi. Pelannut ehkä kolme viikkoa ja taas kerran turnauksessa vastustajan nimi oli joku 1wh4D7 tmv. todellinen nimimerkki. Mulla 10 pari ja kaverilla 8 pari all-in tilanteeseen. Pöytään 6, 5, 9. Seuraava 4. Voitte arvata mikä viimeiseen, kun ei ollut 8. Ja tämä oli nyt seitsemäs vastaava tilanne sen jälkeen, kun kotiutin heti alkuun mukavan summan, kun olin mitaleilla kahdessa turnauksessa peräkkäin. Yhden all-in pelin olen voittanut ja muut hävinnyt, vaikka lähdössä ollut paremmat prosentit.
      No tulipa kokeiltua kotimaistakin.

      • Anonyymi

        No MIKSET näytä video sessioita? (JA EI EI LEIKATTUJA VALIKOITUJA KÄSIÄ!) JA Miksi pelaat jos olet muka huijattu, ps veikkauksen js Paf pokeri mitä kokeilin niin aivan äärimmäisen Huono ja buginen sulkee pöytiä mobiilissa ei vahvista jos rekisteröityy ja vahingossa voi rekisteröityä 8 pöytään! Mitä ei voi pelata koska katoaa ja ääni kuuluu ja Twister hävitty jne..
        Mutta jos ei sessioita niin en voi Uskoa tuota. Sekä miksi et vaihda pokerihuonetta?


    • Anonyymi

      Voisitte laittaa näiden "talon pelaajien" nimmaria esille, niin tietäisimme vältellä pöytiä! esim cgukljhgi, surrealmad ovat lähes jokaisessa pöydässä 2/5.

    • Anonyymi

      Hei!
      Melkein kaikki muutkin saitit harrastavat tuota samaa kuin veikkaus esim. Poker Stars. Ihmettelen mm. sitä, miten suorat aina täyttyvät esim. jos minulla on vaikka pelin alussa naulat ja vastustajalla 3-6 niin suorahan sille tulee. Monesti arvaan etukäteen sen riveriin tulevan kortin. Voitteko suositella jotain rehelliseksi tuntemaanne pokerisaittia?

      • Anonyymi

        Veikkaus on yksi karmeemmista saiteista, rng on viritetty niin, ettei siellä minkäänlaisia pokeritaitoja, kunha huitoo menemään niin kyllä se osuu kuitenkin.. En ole tosin pelannut kuin vajaa 50000 kättä, niin kai tämänkin joku vääntää vaan paskaksi runiksi. Vittu LOL.. Ei rehellistä nettipokeria vaan taida olla missään, ja se on isoin ongelma koko alalla. Vai mistä vitusta luulette, että ilmaisliput tai rakebackit tulevat.. Kusetusta, älkää pelatko, ikinä ei noita ohivetoja voi laskea kun vedotaan RNGhen, ja paskat. Livenä näitä ei vaan tule, en ole ikinä ainakaan nähnyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus on yksi karmeemmista saiteista, rng on viritetty niin, ettei siellä minkäänlaisia pokeritaitoja, kunha huitoo menemään niin kyllä se osuu kuitenkin.. En ole tosin pelannut kuin vajaa 50000 kättä, niin kai tämänkin joku vääntää vaan paskaksi runiksi. Vittu LOL.. Ei rehellistä nettipokeria vaan taida olla missään, ja se on isoin ongelma koko alalla. Vai mistä vitusta luulette, että ilmaisliput tai rakebackit tulevat.. Kusetusta, älkää pelatko, ikinä ei noita ohivetoja voi laskea kun vedotaan RNGhen, ja paskat. Livenä näitä ei vaan tule, en ole ikinä ainakaan nähnyt..

        Sain perättäisinä jakoina KQo, ATs, TT, 99 ja 87s. Kaikilla korotin, kaikki huti ja kaikista voitto samalle kassalle, joka pelasi kaiken käteen saamansa roskan. Ja sama meno jatkui sen pari tuntia kun pöydässä pelasin. Vähän outoa, tai sitten todella maagisen huonoa tuuria yhden fisun hyväksi.


    • Anonyymi

      Ehkä veikkaus ei huijaa tahallisesti. Joku kertoi, että sama kone taustalla kuin jollakin toisella saitilla. Tämä selittäisi.

    • Anonyymi

      samaa mieltä kanne liikkeelle

    • Anonyymi

      Hei.
      Itse talletin 10€ taannoin, nyt saldo 2015€. Ja hei ihan oikeesti, "kolmella kaverilla vöri", "täykkäri vastaan täykkäri" plaaplaa. Pelatkaapahan teki sen 5 tuntia päivässä niin tollaset "sattumat" on ihan arkipäivää. Luuserit. Veikkaus on kaikista tuottavin sivusto millä oon koskaan pelannut ja pelaajien taso aivan luokaton, esimerkiksi te arvon Suomi24 fisut. Nauran matkalla pankkiin tallettaessani TEIDÄN rahoja buahaha

      • Anonyymi

        Tämmönen sälli ei voita pokerissa mitään. Jos hermot menee jo Suomi24sta lukiessa niin kuinka voi hermot kestää tuntien tahkoomista pöydässä ? Täysin fake, apina.


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Tuhansia euroja veikkauksen nettipokerista voittaneena. Nää häviäjät eivät ymmärrä varianssia ja foldata korttejaan oikeaoppisesti


      • Anonyymi

        Sä oot varmaan se joka survo A5o 5bettinä mun nauloja vastaan. Tai sit se joka survo Ekassa kädessä KQo 5bettiä vastaan, noh molemmilla kerroilla en nauloilla tehnyt muutakun tilttiä itelleni. PAskat pelaajat voittaa lyhyessä juoksussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Tuhansia euroja veikkauksen nettipokerista voittaneena. Nää häviäjät eivät ymmärrä varianssia ja foldata korttejaan oikeaoppisesti

        Nimenomaan ymmärrän suoran ja värin prosentit, ja ymmärrän millä käsillä missä tilanteissa kannattaa call/korottaa. Legit variansseilla ei ole mitään tekemistä veikkauksen nettipokerin kanssa. tapahtumat joita koen kahden tunnin pelisession aikana, ovat alle promillen luokkaa


    • Anonyymi

      HAHHAH, salaliitto-foliohatut taas asiallaan! Voitot on aina omaa fiksuutta, häviöt jonkun kieron pelin syytä. Holdemissa nimenomaan täyskädet, värit ja kolmoset tulee tämän tästä vastakkain. Siinä ei ole mitään kummallista, kuuluu pelin luonteeseen kun yhteisiä kortteja on paljon. Jos pelaa usein ja paljon, äärimmäisen harvinaisetkin sattumat tulee todennäköisesti vastaan. Se on normaalia tilastomatikkaa.

      • Anonyymi

        Joo, ja samat jannut kun häviää livepokerissa niin se johtuu siitä että jakaja kusettaa


      • Anonyymi

        Selkee Collusion pelaaja, varmaan kuumottaa kun täällä kirjotellaan huijaamisesta...kohta alkaa collusion-tutkimukset ja sillon tää "foliohattu" on kyynel silmässä


      • Anonyymi

        TULE ANONYYMI OMALLA NIMELLÄS ÄLÄKKÄ HUUTELE PUUN TAKAA


    • Anonyymi

      Etsin että olisin voinut arvostella veikkauksen nettipokeria. Täysin paska. Olen pelannut turnausta ja käteispelejä enimmäkseen. 90% ajasta on tullut 5dennen kortin ohivetoja jonka kautta hävinnyt. Tämä ei todellakaan ole rehellinen sivusto.

      • Anonyymi

        Kaukana siitä. Olen ihmetellyt tuhansien käsien verran sitä järjetöntä, kaikkien todennäköisyyksien vastaista määrää bad beateja, ettei ole minkään ojalan laskuopin mukaan mahdollista. Ja joka flopille tulee vähintään 2 korttia sarjasta JKQA, kymmeniä käsiä putkeen. Kyseessä kuitenkin vain 16/52 korttia eli reilusti alle puolet.


      • Anonyymi

        Ihan kuriositynä: pre flop on usein vastapelaaja väkisin halunnut mennä all in, kun itselläni on ollut kädessä AA. Kertaakaan, en ainuttakaan, ole tuolla yhdistelmällä voittanut ja vastapuolella on ollut tyyliin 53o


    • Anonyymi

      Jos käteispelejä ei saa seurata hiljaisena katselijana, niin on siinä kyllä jotain hämärää.
      Veikkauksen pokerissa tulee järjettömästi ohivetoja täysin toopeja pelaajia vastaan, nähnyt oikeiden pokeriammattilaisten putoavan näissä turnauksissa kuin olisivat vasta-alkajia. Jos joku puhuu että taidolla Veikkauksen Pokerisssa tienaa, niin täytyy olla sidos taloon, muuten et jää voitolle jos pelaat enemmän kuin tunnin päivässä.
      Poliisihallitus on ilmoittanut ettei voi tutkia Veikkausta, koska Veikkaus tekee uhkapelisäännöt Suomessa. Täydellinen ja samalla maailman suojatuin Mafia !

    • Anonyymi

      ei veikkaus kuseta ketään,mutta veikkauksen käyttämä pokeriohjelma on rigged.samaa ohjelmaa käyttää kaikki ipokeriverkon saitit ja samalla tavalla jaot menee niissä..eli turnauksissa isompi stäkki voittaa yleensä allinit.ja paskuus palkitaan muutenkin,jotta paistit pysyy mukana pelissä.
      veikkaus tuskin tietoinen koko asiasta..eiköhän veikkaus tee tilinsä ihan muilla peleillä.

      • Anonyymi

        Riittävä massa oikeaksi todistettua tilastoaineistoa kaikista jaetuista korteista, niin sieltähän tuo asia esille tulisi ihan numerologiasta käsin. Aineistoa pitäisi olla aikamoinen määrä, että näkisi tuleeko jotain parin-kolmen prosentin tod.näk. tapahtumia yli varianssin.


    • Anonyymi

      Pokeriohjelma on mielestäni rigged, sökössä sitä voi hyödyntää vetämällä nimenomaan välisuoraa yhden kortin vedolla. Se tuntuu toteutuvan n. 50 %:n todennäköisyydellä. Viimeksi muutama kuukausi sitten parin kotiutuksen jälkeen sain sökössäpienellä aikaa kolmet kolmoset, jotka viimeisellä kortilla hävisivät 2 kertaa isommille kolmosille ja pitkälle värille. Kaikki pelanneet tietävät, että se ei ole mahdollista.

      • Anonyymi

        MITÄ HELVETTIÄ TUOLLA VEIKKAUKSEN POKERILLA OIKEIN TAPAHTUU? JAOT IHAN RIGGED AIKA VITUN MONESSA PAIKASSA OLEN PELANNUT JA TÄLLAISTA EI KYLLÄ JATKUVASTI SATU, ETTÄ MAKSELLAAN IHAN PASKOILLA JA MENNÄÄN VITUN TÄYSILLÄ OHI! Yksi esimerkki: kädessä qq no vastutaja lähtee mukaan 25 ristillä, floppiin Q jolloin korotan all in, vastustaja maksaa, ja MENEE SAATANA RIVERILLÄ OHI KUN VÄÄNTÄÄ JONKUN IHME VITUN VÄRIN!... KUKA VITTU MAKSAA FLOPIN JOS EI OLE KÄDESSÄ KUIN 2 VITUN RISTIÄ JA FLOPISSA EI OLE MITÄÄN MUUTA KUIN 1 VITUN RISTI! No ei siinä vielä kaikki... SEURAAVAKSI KÄTEEN AK! ALL IN JA TAAAAAAAS VASTUSTAJA MAKSAA NÄYTTÄEN QQ JA KORTIT SHOWDOWNIIN JA EIKÖS TÄMÄ VITUN APINA SAA HETI FLOPPIIN Q JA AK HÄVIÄÄ SAMANTIEN... KUKA VITTU TÄLLÄ SAATANA PASKASIVULLA PELAA? Aika monessa paikassa olen pelannut ja tämä VITUN PASKA on kyllä totaalisen rigged, EIHÄN TUOLLA OLE MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA EDES VOITTAA SAATANA... KIERTÄKÄÄ HELVETIN KAUKAA TÄMÄ POKERISIVUSTO KUTEN MYÖS PAF!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ HELVETTIÄ TUOLLA VEIKKAUKSEN POKERILLA OIKEIN TAPAHTUU? JAOT IHAN RIGGED AIKA VITUN MONESSA PAIKASSA OLEN PELANNUT JA TÄLLAISTA EI KYLLÄ JATKUVASTI SATU, ETTÄ MAKSELLAAN IHAN PASKOILLA JA MENNÄÄN VITUN TÄYSILLÄ OHI! Yksi esimerkki: kädessä qq no vastutaja lähtee mukaan 25 ristillä, floppiin Q jolloin korotan all in, vastustaja maksaa, ja MENEE SAATANA RIVERILLÄ OHI KUN VÄÄNTÄÄ JONKUN IHME VITUN VÄRIN!... KUKA VITTU MAKSAA FLOPIN JOS EI OLE KÄDESSÄ KUIN 2 VITUN RISTIÄ JA FLOPISSA EI OLE MITÄÄN MUUTA KUIN 1 VITUN RISTI! No ei siinä vielä kaikki... SEURAAVAKSI KÄTEEN AK! ALL IN JA TAAAAAAAS VASTUSTAJA MAKSAA NÄYTTÄEN QQ JA KORTIT SHOWDOWNIIN JA EIKÖS TÄMÄ VITUN APINA SAA HETI FLOPPIIN Q JA AK HÄVIÄÄ SAMANTIEN... KUKA VITTU TÄLLÄ SAATANA PASKASIVULLA PELAA? Aika monessa paikassa olen pelannut ja tämä VITUN PASKA on kyllä totaalisen rigged, EIHÄN TUOLLA OLE MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA EDES VOITTAA SAATANA... KIERTÄKÄÄ HELVETIN KAUKAA TÄMÄ POKERISIVUSTO KUTEN MYÖS PAF!

        Veikkauspokeri, nimim.Juli95, kolme kertaa putkeen allin-voitto 9taskuparilla, 6max-pöytä ja vastassa joka kerta isommat QQ, KK,AQ. Jos tuli isompi taskupari vastaan niin Veikkauksen oma tuttu veti kolme 9:ä. Ihmetyttää jo moni asia tossa.
        Jos vedät turneessa allit tyylliin AA,KK tai AK niin vihu tulee tunnin passailun jälkeen YHTÄKKIÄ 8-2offsuitilla ja maksaa alliin kaikki merkkinsä, floppiin heti 882 ettei tarvi yhtään jännittää edes voittoa, koska olishan se ny hirveetä jos joutuis hikoileen edes 10 sekkaa tuleeko pelastus. sitten sama "jannu" pelaa turneen 2h vielä loppuun eli ei ollut edes kiire poistua vaan oli TIETO VOITOSTA kun löi 8-2offsuitilla allit pöytään.
        Ja näitä tulee ihan helvetisti Veikkauksen Pokerissa, tullut jo 10 vuotta eikä loppua näy.
        Talletin 50e ja lähdin koittaan pelkillä paskoilla, niinkuin nämä, tulos 0 käsivoittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ HELVETTIÄ TUOLLA VEIKKAUKSEN POKERILLA OIKEIN TAPAHTUU? JAOT IHAN RIGGED AIKA VITUN MONESSA PAIKASSA OLEN PELANNUT JA TÄLLAISTA EI KYLLÄ JATKUVASTI SATU, ETTÄ MAKSELLAAN IHAN PASKOILLA JA MENNÄÄN VITUN TÄYSILLÄ OHI! Yksi esimerkki: kädessä qq no vastutaja lähtee mukaan 25 ristillä, floppiin Q jolloin korotan all in, vastustaja maksaa, ja MENEE SAATANA RIVERILLÄ OHI KUN VÄÄNTÄÄ JONKUN IHME VITUN VÄRIN!... KUKA VITTU MAKSAA FLOPIN JOS EI OLE KÄDESSÄ KUIN 2 VITUN RISTIÄ JA FLOPISSA EI OLE MITÄÄN MUUTA KUIN 1 VITUN RISTI! No ei siinä vielä kaikki... SEURAAVAKSI KÄTEEN AK! ALL IN JA TAAAAAAAS VASTUSTAJA MAKSAA NÄYTTÄEN QQ JA KORTIT SHOWDOWNIIN JA EIKÖS TÄMÄ VITUN APINA SAA HETI FLOPPIIN Q JA AK HÄVIÄÄ SAMANTIEN... KUKA VITTU TÄLLÄ SAATANA PASKASIVULLA PELAA? Aika monessa paikassa olen pelannut ja tämä VITUN PASKA on kyllä totaalisen rigged, EIHÄN TUOLLA OLE MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA EDES VOITTAA SAATANA... KIERTÄKÄÄ HELVETIN KAUKAA TÄMÄ POKERISIVUSTO KUTEN MYÖS PAF!

        TÄYSIN SAMAAMIELTÄ


    • Anonyymi

      Paf:in pokerissa koettua: Käteen AA pata risti ja check, vastustaja korottaa, maksu floppiin 5risti 6pata ja 4pata tässä kohtaa menen all in, vastustaja maksaa showdown ÄSSÄT VASTAAN 76 ristiä, Turniin 8risti ja YLLÄTYS! RIVERILLE 5 HERTTA! Näin toimii PAF SEKÄ VEIKKAUS, olisikin eka kerta kun on ihme suora/väri revitty viimeisellä kädellä.... Että pieni varoitus pelaajille... todella suuri todenäköisyys hävitä noilla saiteilla. kun jaot ovat mitä ovat... jopa qq parista mentiin 22 parilla ohi. että näin.

    • Anonyymi

      Minulla on samanlaisia kokemuksia monesta muustakin sitestä, jotka käyttävät iPokerin ohjelmaa. Voittaminen on siinä softassa minulle mahdotonta. Sama meiniki on Starsilla. Tiedän yhden ainoan siten, jossa jaot tuntuvat menevän oikein, mutta player pool on pienehkö. Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että eCogra sertifikaatti saattaisi olla jonkunlainen tae, mutta en ole siitäkään varma, koskapa Partyllä näyttää olevan se ja minulla on myös Partystä huonoja kokemuksia. Nettipokerin pelaamisestaan ei juurikaan kannata huudella, sillä olen lähes varma siitä, että halutessaan saitit pystyvät tuhoamaan voittavan pelaajan hillotolpan. Livepokeriin kannattaa siirtyä heti kuin mahdollista. Rahaa ja ennen kaikkea aikaa rehellisesti toimivan pelinjärjestäjän löytämiseen meni suhteettoman paljon ihan mikrotasoilla!

      Pelaisin kyllä Veikkauksella onlinena, jos luottamus pelin integriteettiin palautuisi. Veikkauksen kannattaisi pohtia shufflen rehellisyyttä ja laittaa softa vaihtoon.

    • Anonyymi

      Veikkauksen Pokerissa, jos pelaat voittavaa peliä tournamenteissa yhden päivän niin tuho on odottamassa, sen jälkeen käteen annetaan pelkkää ansaa ja juuri ennenkuin turneen rahasijat ovat kohdalla. Näin kävi, 6kk tappioputki ja joka kerta putoaminen ennen rahasijaa, käsittämättömillä ohivedoilla, paskakäsillä 4 runin suoria ja värejä, AK,AA,AQ:ta vastaan JOKA KERTA. Järjenvastasia allimaksuja paskakäsillä ei voi olla mitään muutakun sovittua peliä. A) kolluusio järjetön veikkauksella tai B) pahin mahdollinen, fixattu softa missä on mukan vähän enemmän porukkaa mukana.
      Tiedän että nyt onnekkaat kusipäälässyttäjät tulevat hyökkäämään: et vaan osaa, foliohattu päähän. Kumma että niistä ei kuulu silloin kun tämä yhtäkkiä paljastuukin niinkuin Superuser.....usean vuoden huijaamisen jälkeen.
      Ottakaa huomioon Poliisia EI kiinnosta tutkia jotain alle 10k pokeripelejä Veikkauksella vaikka sama porukkaa vetäis värisuoraa JOKA JAOSSA

    • Anonyymi

      Juuri kotiutin eilen 965€ ja tänään aloin pelaamaan käteisheadsuppia. Viimeinen kymmenen jakoa, niin seitsemässä vedetään viimeisellä ohi. On AK, JJ, QQ yms. Samaa pelaajaa vastaan jota viimeksikin. Vetää aivan kuralla ohi. Lopetin veikkauksen pokerin peluun.....

    • Anonyymi

      samoja kokemuksia ja välillä viikkokin ettei saa mitään potteja kun viimesellä kortilla aina joku ohi paskoilla

    • Anonyymi

      SAMOJA KOKEMUKSIA

    • Anonyymi

      Samaa paskaa...mitään järkeä

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut kk parilla alkukortit ilman että ässä tulee pöytään?muillakin kuvapareilla melkein aina.Pari kädessä lyö noin 90% mahdollisuudella myös parin pöytään.Tiettyjä kuvioita tuntuu tulevan toistuvasti

    • Anonyymi

      säännönmukainen pelaajan manipulointi on veikkauksen pokerissa aivan totta, juuri pitkän voittoputken jälkeen taas havaitsin,että on mahdoton voittaa.
      Värisuoraa tulee jne

    • Anonyymi

      Kannattaa youtubesta hakea haulla: Magic612 niin ei jää epäselväksi minkälaisia nuo nettipokerisivustot ovat. Olen pelannut 15 vuotta eri pokerisaiteilla ja samantyyliset paskat handicap softat niillä on kaikilla.
      Veikkaus käyttää samaa rng:tä kuin jokunen muukin pokerisivusto ja se on myös rigattu softa. Jos online peliä pelaatte jossain niin suosittelen sivustoa Olybet.
      Tuntuisi vähemmän rigatulta ainakin kuin muut siellä on mahdollisuus ostaa vakuutus all-in tilanteessa badbeatiä vastaan.

      Fiksuinta toki olisi varmaan pelata livenä.

      • Anonyymi

        OLYBET, mistä virusta tän revit?
        Täysi sama softa ku GG, ja ihan yhtä rigged kuin Veikkaus ja Stars.
        En suosittele missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      kyllä tuo veikkauksen pokeri on täynnä noita maksu pelaajia joilla käy aina niin sanotusti tuuri

      • Anonyymi

        Talin pelaaja, yleensä näiden nimimerkissä vähintään 1 numero..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talin pelaaja, yleensä näiden nimimerkissä vähintään 1 numero..

        Talon*


    • Anonyymi

      Tää kyseinen poketisofta jota veikkaus Paf netbet jne monet muut käyttää on kyllä paskoin ohjelma ikinä, AINA mennään ohi millä sattuu ja vannon että ainakin netbetillla jos pelaat twisteriä niin homma ei ole todellakaan puhdasta. Vastustajana takuu varmasti talon pelaaja joka NÄKEE korttisi! Sillä siellä maksetaan TÄYSIN käsittämättömän paskalla ja ohi mennään viimeistään riverillä. VÄLTTÄKÄÄ tätä pokerisoftaa kuin ruttoa!

    • Anonyymi

      On tullut pelattua Veikkauksen pokeria muutama vuosi. Olen epäillyt vilppiä jo pidemmän aikaa ja lopettanut nettipokerin pelaamisen.
      Miksi? AK kädessäni vaati välittömän foldin. Sen verran usein tuli hävittyä ko. korteilla. Lähes aina.
      Joku muukin täällä on huomannut seuraavan ilmiön: pienin stäkki lyö All In ja voittaa n. 17/20 jaosta, jos ei useamminkin.
      Monet kerrat tapahtui niin, että vielä mukana roikkunut pelaaja sai riverillä sen ainoan kortin, mikä antoi hänelle voittokäden.
      Tällaista se oli:
      Minulla (Omaha) Kn 9. Pöytään Kn- Kn-9. Pot Limit eli lyön pöytään merkkejä niin paljon kuin mahdollista. Pöytään ilmestyy merkityksetön kortti x (5,6,7 tms). Lyön All In. Riverillä pöytään ilmestyy Q. Kaverilla kädessään QQ. Tähän jakoon loppui nettipokerin pelaamiseni. Otin PrintScr vaikka miten ja esimerkkejä löytyy joka lähtöön.

    • Anonyymi

      paljona parjattu pokerstars tuntuu paljon reilummalta kuin tämä feikkauksen manipuloitu paska

      • Anonyymi

        No niin, entäs tämä uusin "neronleimaus". Eli nyt Veikalla on tehty "jossittelu-feature": Pystyt kattoo tulevat pelaamattomat kädet: Jos käsi päättyy pre:ssä, flopin kortit pystyt kattoo joko online ruudulta tai käsihistoriasta. Sama turnin ja riverin kohdalla.
        Omahassa pari kertaa vttuillakseni katsoin, miten olisi osunut. Molemmilla kerroilla olis ollu riverillä nutsit. Jos satunnaisgeneraattori ole tarpeeksi rigged ja nosta verenpainetta, nyt sen saa saletisti nousemaan. :)

        Sitten tuossa softassa on niin paljon bugeja, osasta olen raportoinut henkilöille Veikkaukselle, jotka vastaavat tuotteen testauksesta. ipadillä tai iPhonella esim. otsikot on englanniksi, paitsi sit and go -turnaukset lukee "Sittarit" -otsikolla. Eli, lokalisointi ei toimi. Ilmoitin tuosta muistaakseni 2014 tai 2015 esimmäisen kerran.
        Softa kaatuu tuon tuosta, ja ennen kaatumista menee jumiin. Sekä PC:llä, läppärillä ja mobiilisti. Tän lisäksi olen pelannut nettipokeria enemmän ja vähemmän harrastusmielessä kohta 20 vuotta, ja ylivoimaisesti sairaimpia ohivetoja. PAF, PokerStars ja muut (ongamen vanhat saitit, Unibet, Nordibet...) paljon vähemmän ohivetoja kappalemääräisesti. Starsilla tulee ehkä 1-outtisia eniten, mutta paljon vähemmän, kuin Veikalla. Veikalla useamman pelaajan all-in -tilanteissa 80% (omat datatilastot) voittaa ei-paras käsi, jos merkit menee keskelle viimeistään flopilla. Isot stäckit vetää värejä ja gutareita yli 50% tn:llä, jos vastassa on pikkustack, jolla on jo vähintään yli 50% voittotn all-in tilanteessa. Patavärit tulee maaliin väreistä yli 50% tn:llä ruutuvetojen ohella, riippumatta siitä onko nuttiveto vai ns. paskaväri (jos pelaajalla kaksi samaa maata kädessä ja flopilla kaksi samaa maata). Tilanne muuttuu taas päälaelleen, jos pöytään tulee flopille kolme samaa maata ja pelaajalla on tätä väriä ässä kädessä. Tuossa tapauksessa väri tulee maaliin alle 25% tn:llä.

        Keräsin monta vuotta vittuillakseni screen shotteja Wordiin ohivedoista. Jonkun sadan sivun kohdalla pystyi toteamaan, että 1-3 outtisia ohivetoja tulee ylivoimaisesti eniten vs. muut saitit. Juha Helpin ollesssa RAY-mannekiininä, alettiin porukalla epäillä, että Veikan satunnaisgeneraattori on todellisuudessa Helppi, joka painelee kortteja antaakseen biittifiilistä. Kun itse aina jaksaa valittaa biiteistä, vaikka uran tienestit lienee pitkälti 10M (turnaukset ja käteinen summattuna).

        Kaksi kertaa on tullut teksussa flopatuilla nelosilla turpaan runner runner -värisuoralle. Molemmat oli satasen turnauksissa. Periaate Veikalla on, että teksussa hyvät kannattaa kipata heti, jos joku reissaa ja sen jälkeen on joko välimaksaja tai uudelleenreissaaja (3-bet, 4-bet). Omahassa kannattaa pelata kaikki tuplasuitit, pötköt ja pikkuparit. Isot parit pakkaan suoraan, jos on useampia vastassa. Eli, altavastaajana voittaa saletimmin.


    • Anonyymi

      Ihme että tätä Veikkauksen pokerin huijausta ei saada millään kuriin. Aina joku tietty "pelaaja", jolla käy jatkuvasti niin uskomaton tuuri että voittaa jokaisen käden mihin lähtee mukaan. Usein on joku ennen täysin tuntematon nicki. Tänään pienimmissä Omaha- pöydissä oli joku "markapieru"-nickillä, joka voitti jokaisen kätebsä aivan sairailla ohivedoilla, kymmenkertaisti stackinsä kahdessa eri pöydässä samaan aikaan. Veti aina kovat korotukset paskoilla aloitukäsillä, mutta jotenki sai ne aina pitämään!

    • Anonyymi

      Oikeasti, älkää menkö pelaamaan Veikkaukselle. Siellä takuuvarmasti menettää rahat aivan sairaisiin ohivetoihin. !5-vuotta pokerinpeluuta takana, mutta koskaan en ole missääm vastaavaa vedätystä kokenut. Vastassa on AINA parempi käsi. Veikkaus poker on ainoa paikka, missä jopa nelosilla ja värisuorilla voi usein hävitä isommille värisuorille ja nelosille!

      Myös täysin tyhjä pöytä voi täyttyä hetkessä, ja kaikki voivat myös hetkessä poistua täysin samaan aikaan! Ei ole missää muussa pokerisaitilla tapahtunut, että pöytään tupsahtaa kuin tyhjästä täyteen epämääräisiä, ennenäkemättömiä pelaajia, ja sitten ne kaikki voivat lopettaa pelaamisen samaan aikaan. Vielä ihmeellisemmäksi sen tekee se,että Veikkauksella todella vähän pelaajia muutenkaan. Mistä ne kaikki samaan aikaan ilmestyvät kuin tyhjästä, ja lopettavat yhdessä?

      Taitaa olla botteja täynnä, joita tuntuu "satunnaisluku"-generaattorit suosivan?!

      • Anonyymi

        Hyvä pointti! Tänään illan plo-turtsissa taas KsAs7dKh saan vikaa rebuy-jakoo prehen merkit keskeen yhtä paistia vastaan (veti tätä ennen 5 kertaa huonoimmilla ai-potin). No, nyt oli eka käsi koko iltana vastassa AhAd2d8h, floppii Kc8c3c, turn Qc ja river kaikkien yllätykseksi Ac.

        7 rebuy ja ädäri, kunnes muutama jako myöhemmin ulos tätä samaa vastaan kärkirattailla. Keskisetti toki löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti! Tänään illan plo-turtsissa taas KsAs7dKh saan vikaa rebuy-jakoo prehen merkit keskeen yhtä paistia vastaan (veti tätä ennen 5 kertaa huonoimmilla ai-potin). No, nyt oli eka käsi koko iltana vastassa AhAd2d8h, floppii Kc8c3c, turn Qc ja river kaikkien yllätykseksi Ac.

        7 rebuy ja ädäri, kunnes muutama jako myöhemmin ulos tätä samaa vastaan kärkirattailla. Keskisetti toki löytyi.

        Veikkauksella ei kärkisetit pidä lainkaan näitä tiettyjä "onnekkaita" hyperagroja vastaan, ei vaikka tulisi rainbow floppi ilman mitään suoran tai värin vetoja. Nämä kuin tyhjästä aina ilmestyvät, ennestään tuntemattomat nimimerkit, onnistuvat järjestään kaikissa mukaan lähtemissääm käsissä. Lähtevät mukaan vaikka kuinka pre-flop korotettuihin potteihin täysin roskakäsillä, maksavat loppuun asti vaikka mitkä lyönnit, ja osuvat AINA riverillä, yleensä kymmenkertaistaen buyininsä tunnissa!

        Jos nämä eivät saa runner-runner väriä täyteen kärkisettiä vastaan, niin toki aina vähintään runner-runner suoran saavat. Jos itse sattuu saamaan kärkisetillä nutti- täyskäden, niin nämä saavat neloset! Usein on itselle tapahtunut. Eivät millään luovuta vaikka kuinka nutseille löisi, roikkuvat aina riverille saakka ja vetävät ohi!

        Välttäkää Veikkaus-pokeria jos ette halua tulla huijatuksi! Veikkaus hämärästi poisti pöytien tarkkailun, niin että nimet eivät näy ellei istu pöydässä ja on kieltäny pelien kuvaamisen. Rehellisen peliyhtiön ei tarvitse turvauyua moisiin kepulikonsteihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkauksella ei kärkisetit pidä lainkaan näitä tiettyjä "onnekkaita" hyperagroja vastaan, ei vaikka tulisi rainbow floppi ilman mitään suoran tai värin vetoja. Nämä kuin tyhjästä aina ilmestyvät, ennestään tuntemattomat nimimerkit, onnistuvat järjestään kaikissa mukaan lähtemissääm käsissä. Lähtevät mukaan vaikka kuinka pre-flop korotettuihin potteihin täysin roskakäsillä, maksavat loppuun asti vaikka mitkä lyönnit, ja osuvat AINA riverillä, yleensä kymmenkertaistaen buyininsä tunnissa!

        Jos nämä eivät saa runner-runner väriä täyteen kärkisettiä vastaan, niin toki aina vähintään runner-runner suoran saavat. Jos itse sattuu saamaan kärkisetillä nutti- täyskäden, niin nämä saavat neloset! Usein on itselle tapahtunut. Eivät millään luovuta vaikka kuinka nutseille löisi, roikkuvat aina riverille saakka ja vetävät ohi!

        Välttäkää Veikkaus-pokeria jos ette halua tulla huijatuksi! Veikkaus hämärästi poisti pöytien tarkkailun, niin että nimet eivät näy ellei istu pöydässä ja on kieltäny pelien kuvaamisen. Rehellisen peliyhtiön ei tarvitse turvauyua moisiin kepulikonsteihin!

        En pelaa käteistä, turnauksia only. Eihän siellä edes ole käteispelejä, kuin muutama hassu pöytä.


    • Anonyymi

      Tietyt pelaajat veikkauksella voittaa aina riverillä veikkauksella liian usein tulee tilanne missä turnilla tulee sinun kortteja tukeva kortti joilloin kätesi on todennäköisesti paras toinen laittaa allin johon tietysti parhaalla kädellä vastataan ja riverillä tuleekin sitten kortti minkä toinen tarvitsi suoraan ja voittaa sillä vaikka tämä turni kortti ei mitenkään edistänyt tätä suoraa vaan sai näyttämään kätesi hyvältä
      Ja tietyt samat pelaajat tekee tätä kokoajan

    • Anonyymi

      Hahahahahahahhahahahahahaha


      Naurattaa kun lukee näitä fisujen postauksia. Lyön vetoa että kukaan teistä ei ole voittava pelaaja millään saiteilla, paitsi jossakin ultra softeissa live peleissä.

      Dropatkaahan teidän nimimerkkejä niin tuun ottaa teiltä massit pois lol

      Nimimerkillä: 4 kiloo plussalla veikkauksessa

    • Nyt on pakko laittaa se ketjun ensimmäinen järkevä viesti 5 vuoteen.
      Nyt kun tähän lankaan törmäs, niin ei mikään ihme että Veikkaus on ylivoimasesti pehmein saitti jolla oon pelannut, kun näkee tän ketjun ajatusmaailmaa.

      Viimesen 5v aikana n 150k voitolla pelkistä Veikan turnauksista suht pienellä pelimäärällä (n 25h/vko) . Ihmiset ei osaa foldata, kukaan ei bluffaa, kaikki maksaa kaiken, icm:stä ei tietookaan. Mikä v* siinä on niin vaikeeta pelata voitollisesti?
      Osa varmaan täällä tunnistaa mun nimimerkinkin. Tai sitten ei, kun saittia leimataan rigatuks jollain parin käden otannalla.
      Ykskin täällä sanoi keränneensä "screenshotteja" bad beateista wordiin. Kerääköhän kyseinen hlö myös screenshotteja siitä kun se 80% pitää? Tai siitä kun itse vetää välillä ohi?

      Noi häviöt vaan ylikorostuu, koska ne jää päällimmäisenä mieleen. Ja se että joku vetää jollain 22:lla naulojen ohi tapahtuu kerran viidestä. Se on siis todennäköisempää, kuin heittää lautapelissä nopalla kutonen.

      Ja turha marista jostain "50 000" pelatusta kädestä, ja silti oon häviöllä, joten ei mee varianssin piikkiin!" Vastaus; Oot vaan häviävä pelaaja. Ihmisillä on tapana yliarvioida omat pokerilahjansa.

      Enempää en ala avaan, kun kusen vaan omiin muroihin jos täällä koutsaan. Tainno. Ei kai sillä oo väliä vaikka koutsaisinkin. Samat kalat siellä on vuodesta toiseen, eikä kukaan oo mitään oppinu vaikka netti on pullollaan ilmasta opetusmateriaalia.
      Kattokaa peiliin ja opetelkaa pelaan. Muuta neuvoa ei tule.
      Terkut muille mtt reguille.

      • Anonyymi

        veikkauksen vakkarit tullu tännekin ruinaa lisää uhreja vaikka selkeesti se huonoin pokeri paikka pelaa


    • Anonyymi

      Itse olen vuoden pelannut kerran pari viikossa ja laittanut merkille että vaikka kahden käteen jaetun kortin yhteenlaskettu luku pitäisi olla keskimäärin 16 niin ehkä joka viides kerta tulee yli 16. Vaikka pitäisi tulla pitkässä juoksussa joka toinen kerta. Siis jos joskus saa värikortin niin toinen on yleensä 2 tai 3.
      Lisäksi aloin jossain vaiheessa pitämään kirjaa 2 vs A. Kakkosia tullut noin 4 kertaa useimmin kuin ässiä.
      Tämmöinen kirjanpito tietenkin häiritsee peliin keskittymistä mutta piti vain varmistaa etten ole seonnut.

    • Anonyymi

      Veikkauksen pokerin huijaus sen kuin jatkuu. Kun menee milloin vain vaikkapa Omaha-pöytään, niin se täyttyy hetkessä aiemmin täysin tuntemattomista nickeistä. Tietyt vettävät superagroa jokaisessa jaossa, ja saavat AINA havittelemansa käden! Kun pöydästä poistuu, niin koko pöytä tyhjenee heti. Kun taas menee pöytään. niin sinne pulpahtaa täsmälleen samaan aikaan taas täysin tuntemattomia nimiä samalla sekunilla. Ja nämä voittavat aina PALJON paskemmilla käsillä, kun saavat riverillä vetonsa täyteen!

      Ihme että Veikkaus ei suostu selvittämään äitä ilmiselviä huijauksia. Tekee haittaa koko dirmalle.

    • Anonyymi

      Mä olen pelannut veikkauksella nyt vähän aktiivisemmin pitkän tauon jälkeen - kun meni jo 2017 hermot. Vetelin ekana kahden päivän aikana pikkupeleistä usean sadan euron profitit, ja jatkoin ihan samalla fundamentaliteetillä n. 3h pv syklillä aamuisin n. 10-13 väliin. Ekat kaksi päivää vielä voittoa ja sen jälkeen nyt kolmatta viikkoa perään joka päivä tappiota. En ole muuttanut pelitapaani. En ole korostanut riskinottokykyäni.

      Vaikka poliisihallitus ei tutki veikkausta, niin siitä voi tehdä ilmeisesti ilmoituksen poliisihallituksen arpajaishallinnolle. Mun mielestä nyt olis aika jo tehdä se joukkokanne. Vaikka veikkauksella pelaa osaamattomia pelaajia, niin sieltä on myös lähtenyt valtava määrä osaavia pelaajia pois. Ehkä osaamattomien pelaajien häviöt korreloi ja kasvattavat % osuutta ohivedoissa. Mutta joku osaava vois pistää tän systeemin nyt alulle. Jos saadaan läpinäkyvä tutkinta - eikä mitään löydy - niin sittenhän se on selvä juttu, että ollaan "paskoja".

      • Anonyymi

        Jos häviät veikkauksen pokerissa, et ole voittava pelaaja. Piste. Pelit ovat netin pehmeimmät.


    • Anonyymi

      Tuol kyl on samat pelaajat jotka aina löytää ne runner runnerit ja niiltä on mahdoton voittaa vaikka näkis niiden kortit

    • Anonyymi

      Olen pelannut 17 vuotta pokeria ammatikseni.
      Luettuani näitä vuosi sitten naureskelin ja ajattelin tehdä testi käynnin veikkaukselle osoittaakseni teidän olevan väärässä. Eihän suomalainen valtion ylläpitämä pokerisivusto voi olla huijausta. Tai niin sitä ainakin luulisi. ---->


      Kokeilu/testi tässä (all in) tilanteisiin menneet 9134 pelatun käden jälkeinen tulos.


      0-10%. 88/27
      10-20%. 103/31
      20-30%. 244/63
      30-40%. 470/173
      40-50% 892/312
      50-60% 2131/712
      60-70%. 1920/698
      70-80%. 1327/620
      80-90%. 1124/638
      90-99%. 630/410
      100%. 205/205
      Voitetut kädet yhteensä 3889

      Ikävä juttu mutta tämän keskustelun jutut ei ole tuulesta temmattuja.

      • Anonyymi

        Karua luettavaa nuo tilastot kun vielä 70-80% mahkuilla häviät yli puolet käsistäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karua luettavaa nuo tilastot kun vielä 70-80% mahkuilla häviät yli puolet käsistäsi

        On kyllä todella iljettävät tilastot


      • Anonyymi

        Tilastot kertoo karun kusetuksen totuuden. Maailma mahtavin Mafia- Veikkaus ei pelaa rehellistä peliä. -sen nyt olen tietänyt jo yli 10v entisenä ammattipelaajana.
        Lopetin pelit sm-kisoissa kun vihu veti 4x värin putkeen 1 kortilla ja putsas pöydän, live pöydässä tommonen olis sama kuin 4x eurojackpot putkeen


    • Itsekkin innostuin pelailemaan pikkukilinää Veikkauksen sivuilla. Mitta tuli nyt täyteen. Reilun viikon aikan olen hävinnyt suoralla 5 kertaa täyskädelle ja en kertaakaan voittanut. Sain myös värin, ässä ylimpänä, mutta hävisin, koska alapuolella olikin värisuora. Tässä vain muutama esimerkki todennäköisitä, mutta ei niin uskottavista peleistä.

    • Anonyymi

      Täällä kokoontuu näköjään oikein yhteiskunnan kerma. Ketjuun postanneiden keskimääräinen ÄO on mitä luultavimmin kaksinumeroinen.

      • Anonyymi

        Olipas hauskasti sanottu. Löysimme keskustelupalstan tyhmimmän


    • Anonyymi

      Hauska kokemus Twisteristä. Harrastelijana pelailen 1e panoksella. Omillani suunnilleen olen pysynyt. Voitinpa sitten melkein peräkkäin 5e, 10e ja 2e potit.

      Tämän jälkeen alkoi 10 pelin tappioputki, jossa kahdeksassa tipuin ekana. Sain näiden pelien aikana käteen ihan uskomattoman huonoja kortteja. Kerran tai kaksi pelissä saatoin saada paremmat kortit, panostin ja kaveri vei aina vielä paremmalla kädellä. Kaikki about 50/50 all init hävisin.

      Mitään en pelissäni muuttanut. Suurimmassa osassa peleistä stackki vaan hupeni, kun flopin jälkeen ei vaan ollut edes kunnon haita.

      Näin pienillä panoksilla ei tuo raha nyt niin meinaa, mutta vaikea tätäkin juttua on uskoa vaan sattumaksi.

    • Anonyymi

      Foliohattuja riittää... xD Itse olen nettipokeria on/off pelaillut kohta 20 vuotta ja ei kyllä missään ole yhtä helppoa pelata voitollista peliä kuin veikkauksen mikropeleissä. Jossain pokerstarsilla tms on nykyää keskimäärin osaavampaa porukkaa niissäkin peleissä että voittomarginaali ainakin itsellä jää pienemmäksi - niinpä en ole muualla kuin Veikkauksella nyt viime vuosina pelannutkaan.

    • Anonyymi

      No täyttä potaskaa koko touhu.

      • Anonyymi

        Kyllä mä väittäisin myös, että näissä Veikkauksen peleissä on pahasti jotain vialla. Varsinkin turnauksissa sattuu ja tapahtuu järjenvastaisia tapahtumia.

        Kuten tuolla aiemmin mainittiin, pitkällä tarkasteluvälillä näitä sairaita ohivetoja tulee aivan liian paljon. Ja näitä paskoilla käsiä makselevia on aivan liian paljon.

        Esimerkkejä piisaa, mut tästä nyt vaikka tämänpäiväinen, jolla lensin ulos pikkurahan turnauksessa. Sitä en tiedä pelasinko kättä oikein, en ole ammattilainen. Ja puhun tässä nyt pelimerkkeinä, tilanteessa blindit 350/700. Mun Stack n. 35k, paviaani n. 100k.

        Minun kädessä AdAs. Prefloppina korotan 4800, paviaani maksaa big blindilta.
        Flop: Jd,3d,2h -> korotan 10880(pot size), paviaani maksaa.

        Turn: 10d -> vittuuntuneena vedän all-in (21500), eikai paviaani vetänyt väriä/ värin vetoa. Kyrpä maksaa. Kädestä paljastuu 7s3s. Mietin millä vitulla tää idiootti makselee... Ei värin vetoa, ei suoran vetoa, kolme yliparia. Mitä helvettiä?

        River: tadaa... 3c.

        Mitä olisin voinut tehdä toisin tätä yli-ihmistä vastaan? Luopua prefloppina mun nauhoista, antanut sen limpata riverille ja luopua siellä sen all-inistä?

        Nää on joka päiväisiä tuolla saitilla. Ajattelin nyt tämän paskan innoittamana osallistua keskusteluun.

        Ps. Aiemmat 3 all-inia eilen turnauksissa, joilla myös pihalle: AKsuittari, AQsuittari, ja KK. Pakotettuna (mutta melko mielelläni) maksoin prefloppina all-init. Jokaisen hävisin. Roskakäsille, ainoastaan AK- tapauksessa vastassa oli 10-10.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä väittäisin myös, että näissä Veikkauksen peleissä on pahasti jotain vialla. Varsinkin turnauksissa sattuu ja tapahtuu järjenvastaisia tapahtumia.

        Kuten tuolla aiemmin mainittiin, pitkällä tarkasteluvälillä näitä sairaita ohivetoja tulee aivan liian paljon. Ja näitä paskoilla käsiä makselevia on aivan liian paljon.

        Esimerkkejä piisaa, mut tästä nyt vaikka tämänpäiväinen, jolla lensin ulos pikkurahan turnauksessa. Sitä en tiedä pelasinko kättä oikein, en ole ammattilainen. Ja puhun tässä nyt pelimerkkeinä, tilanteessa blindit 350/700. Mun Stack n. 35k, paviaani n. 100k.

        Minun kädessä AdAs. Prefloppina korotan 4800, paviaani maksaa big blindilta.
        Flop: Jd,3d,2h -> korotan 10880(pot size), paviaani maksaa.

        Turn: 10d -> vittuuntuneena vedän all-in (21500), eikai paviaani vetänyt väriä/ värin vetoa. Kyrpä maksaa. Kädestä paljastuu 7s3s. Mietin millä vitulla tää idiootti makselee... Ei värin vetoa, ei suoran vetoa, kolme yliparia. Mitä helvettiä?

        River: tadaa... 3c.

        Mitä olisin voinut tehdä toisin tätä yli-ihmistä vastaan? Luopua prefloppina mun nauhoista, antanut sen limpata riverille ja luopua siellä sen all-inistä?

        Nää on joka päiväisiä tuolla saitilla. Ajattelin nyt tämän paskan innoittamana osallistua keskusteluun.

        Ps. Aiemmat 3 all-inia eilen turnauksissa, joilla myös pihalle: AKsuittari, AQsuittari, ja KK. Pakotettuna (mutta melko mielelläni) maksoin prefloppina all-init. Jokaisen hävisin. Roskakäsille, ainoastaan AK- tapauksessa vastassa oli 10-10.

        Se on muuten jännä tuolla kun saat lisäoston jälkeen lähellä rahasijoja käteen naulat niin joku paviaani heittää allin ennen kuin kerkiät panostaa ja koska tiedän että naulat ei ole mikään takuu voitosta niin en tykkää koakaan laittaa itse allin, mutta onhan tuolla kädellä aina pakko maksaa ja katua koska paviaani saa aina jollekin 3-8 offsuit kädelle suoran tai neloset ja miten tuo ohi veto tuleekin aina turnauksen tuossa kohtaa.... On se jännä


    • Anonyymi

      Hävisin kans eilen K5 offarilla JT suitedille!!! Huhhuh mikä kusetus, rigged

      • Anonyymi

        Oletpas hauska tapaus.


      • Anonyymi

        Tuskin veikkauksen tuuri botti nyt oikeesti hävii pärinä kädellään eli valehtelet


    • Anonyymi

      Olen voittanut tässä kuussa hyvin tulosvedosta ja pitkävedosta noin 500euroa, no ka kummaa n voita enää veikkauksen pokerissa enää mitään kolikonheittoja itse jos lyön AK all in kaverilla kymppipari mulla ei osu, sitten jos mie vedän vastustajan AK vastaan esim kymppiparilla niin aina osuu ässä tai kurkku, tänään oli viimeinen pisara sain käteen AA korotin 30centtiä (pelaan 5/10 sentin pöydässä, yksi kaveri maksaa sen toinen korottaa 50centtiin minä lyön all in molemmat maksaa mulla siis paras lähtökäsi AA, yhdellä AK herttaa ja kolmannella kaipari floppiin ei mitään ihmeellistä yksi Hertta, niin eiköhän turpiin pamahtaa Hertta ja riveissä Hertta.... En siis voita millään käsillä all innejä en edes AA:lla AK:ta ja olen todennut että tämä johtuu kun olen tässä kuussa voittanut hyvin tulos ja pitkävedossa niin ne kerää rahat pokerissa pois, tulin siihen tulokseen että täyttä kusetusta se veikkauksen pokeri ja nyt lyön sen vittu boikottiin!!!

      • Anonyymi

        Ja tohon edelliseen viestiin lisään että olin 500e plussalla nyt tultu 100e alaspäin eli olen vielä sen 400e plussalla veikkauksen pokerissa ja tämä on siis 12 kuukauden otanta, eli ei tarvi tulla mussuttaan että et ole voittava pelaaja jne. Muuta paskaa. ja olen varma että tämä johtuu tulosveto ja pitkäveto voitoista 20kolikonheitto all innistä olen voittanut ehkä 2, en voita tässä kuussa edes AA:LLA KOLIKONHEITTOA vaikka vastassa olis ässä akka erimaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tohon edelliseen viestiin lisään että olin 500e plussalla nyt tultu 100e alaspäin eli olen vielä sen 400e plussalla veikkauksen pokerissa ja tämä on siis 12 kuukauden otanta, eli ei tarvi tulla mussuttaan että et ole voittava pelaaja jne. Muuta paskaa. ja olen varma että tämä johtuu tulosveto ja pitkäveto voitoista 20kolikonheitto all innistä olen voittanut ehkä 2, en voita tässä kuussa edes AA:LLA KOLIKONHEITTOA vaikka vastassa olis ässä akka erimaata.

        Ton 500€ tekee veikkauksella 10-14 päivässä 2c/5c peleissä… 5c/10c peleissä puhutaan jo tonnista tai yli samassa aikaikkunassa (jos osaa pelata).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton 500€ tekee veikkauksella 10-14 päivässä 2c/5c peleissä… 5c/10c peleissä puhutaan jo tonnista tai yli samassa aikaikkunassa (jos osaa pelata).

        Höpö höpö, tuolla aikaisemmin laitettu tilastoja alleista ja isolla otannalla häviät suurimman osan käsista kun mahdollisuudet voittoon on 70-80% tämä viittaa siihen että järjestelmä on rigged


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, tuolla aikaisemmin laitettu tilastoja alleista ja isolla otannalla häviät suurimman osan käsista kun mahdollisuudet voittoon on 70-80% tämä viittaa siihen että järjestelmä on rigged

        Isolla otannalla voitat 70-80% kerroista kun saat 70-80% rahat sisään. Pelaa enemmän, niin saat otantaa enemmän kuin muutaman hassun kymmenen tuhatta kättä. 100000 käden jaksolla kaksi yhtä voittavaa pelaaja voi voittaa täysin eri summia varianssista johtuen. Erot voivat olla suurimmillaan usean sata sisäänostoa. Pelaa miljoona kättä niin todellisuus alkaa valjeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton 500€ tekee veikkauksella 10-14 päivässä 2c/5c peleissä… 5c/10c peleissä puhutaan jo tonnista tai yli samassa aikaikkunassa (jos osaa pelata).

        En ole mikään joka päivä pokerinpelaaja yötä päivää, mutta aloitin 2/5 centin pöydässä ja voin sanoa että 10-14 päivässä ei tehdä mitään 500euroa siinä pöydässä mulla meni 350euroon plussaa joku 4kuukautta toki kun aluksi aloitat niin ensimmäisinä päivinä tuurit on kohillaan muut kun olet sen 100euroa muutaman päivän aikana päässyt voitolle niin ne tuuri alkaa kääntymään äkkiä vastaiseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään joka päivä pokerinpelaaja yötä päivää, mutta aloitin 2/5 centin pöydässä ja voin sanoa että 10-14 päivässä ei tehdä mitään 500euroa siinä pöydässä mulla meni 350euroon plussaa joku 4kuukautta toki kun aluksi aloitat niin ensimmäisinä päivinä tuurit on kohillaan muut kun olet sen 100euroa muutaman päivän aikana päässyt voitolle niin ne tuuri alkaa kääntymään äkkiä vastaiseksi...

        Ja sen verran vielä jatkoa että kuitenkin sen verran siellä pelannut että pöydässä on aina vähintään 4 semmoista pelaajaa jotka ei ota mitään riskejä eikä osaa bluffata yhtään tietää muutaman kierroksen jälkeen täysin miten he pelaavat joka käden, mutta niiltä on hankala viedä rahaa kun eivät uskalla pelata kuin silloin kun osuu parhaat kädet omaan käteen.... ja olisi yksi kysymys jos joku osaisi vastata tähän mulle kävi ensimmäisen kerran niin muutama päivä sitten että täysin sama nimimerkki valtasi 2 paikkaa samasta pöydästä, miten tämmöinen voi olla mahdollista? Poistuin pöydästä muutaman käden jälkeen kun haiskahti koko homma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään joka päivä pokerinpelaaja yötä päivää, mutta aloitin 2/5 centin pöydässä ja voin sanoa että 10-14 päivässä ei tehdä mitään 500euroa siinä pöydässä mulla meni 350euroon plussaa joku 4kuukautta toki kun aluksi aloitat niin ensimmäisinä päivinä tuurit on kohillaan muut kun olet sen 100euroa muutaman päivän aikana päässyt voitolle niin ne tuuri alkaa kääntymään äkkiä vastaiseksi...

        Pari tuntia päivässä riittää. T: voitolla 800€ tässä kuussa 2c/5c peleistä ja juostu 90€ alle odotusarvon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari tuntia päivässä riittää. T: voitolla 800€ tässä kuussa 2c/5c peleistä ja juostu 90€ alle odotusarvon.

        Höpö höpö! Sen verran kuitenkin istunut siellä pöydissä että pelaajat istuu siellä yleensä koko päivän saman summan kanssa aamusta iltaan odottaen AA:ta käteen, anna mun kaikki kestää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Sen verran kuitenkin istunut siellä pöydissä että pelaajat istuu siellä yleensä koko päivän saman summan kanssa aamusta iltaan odottaen AA:ta käteen, anna mun kaikki kestää...

        https://ibb.co/fMf3xhq

        jep, höpöhöpö


    • Anonyymi

      Veikkaus kyllä pitää huolen, että liikaa et voita. Useamman kerran käynyt Twisterissä niin, että kun olen voittanut hieman enemmän alkaa ihmeellinen slumppi jossa saatan hävitä 90 % peleistä. Muutenhan voisi tietysti vedota siihen että pelaa väärin tai ei osaa pelata, mutta miten voi selittää sen että 10 All-inistä (joissa puolessa suosikki) häviät jokaikisen. Alkaa olla aika kumma poikkeama.

      Sitten kun on hävinnyt tarpeeksi niin normaalipelit jatkuu. Jonkunlainen algoritmi siellä on taustalla. Veikkauksen monopoli pitäisi rikkoa. Miksi se saa huijata suomalaisia tällä tavalla?

      • Anonyymi

        Tunnetaan myös nimellä varianssi


    • Anonyymi

      Pari kuukautta hakannut nyt tuota Veikkauksen pokeria ja on kyllä täysin mahdotonta päästä omilleen saatika voitolle. Sen kerran kun onnistut isomman voiton tekemään niin siitä alkaa sellainen alamäki ettei tosikaan. Eilen naputin 3h kortteja pois joista suurin 8... sen jälkeen meni hermo ja lähdin veke kun pelkkiin blindeihin valui saman verran kuin mitä oli onnistunut voittamaan. 2 parin sain mutta pöytä täynnä kuvakortteja joten ei silläkään mitään asiaa mihinkään.

      Useamman kerran myös itselle käynyt niin, että viimeisellä kortilla tulee väri tms. ja mennään ohi. Ässäparilla en ole kertaakaan voittanut mitään. Kerran joku roikkui 3 parilla sinne viimeiseen korttiin asti mukana vaikka pöydässä ainoastaan kuvakortteja. Ylläri että se vika kortti oli 3 ja 2 paria isoista korteista hävisi.

      Huomannut myös, että muutamat pelaajat paikalla KOKOAJAN ja myös joka pöydässä. Oon ite koittanut vaihdella pöytiä myös niin, että siirryn isomman blindin pöytiin, mutta samat pelaajat istuu joka pöydässä ja kumma kyllä yhdessäkään pöydässä nämä ei häviä, vaan käärii kaikki voitot. Mukana roikutaan vaikka millä panostuksilla ja vikana korttina sattuu aina ilmestymään juuri se millä potti viedään. Sitten kun itelle sattuu kerran 200 kädestä joku kohtuu hyvä niin kukaan ei lähde mukaan tai sitten sieltä juuri mennään jollain käsittämättömällä värillä tai täyskädellä vikalla kortilla ohi. Ja joo, tiedän, että se on mahdollista mutta vähän turhan usein tuntuu näin käyvän...

      FrauSonnemikälie ja tuovinkuja ja lisäksi muutama sellainen q30fjsjfowfjs23 nimimerkki mitä kannattaa vältellä.

      • Anonyymi

        Huonot pelaajat keksivät aina syitä miksi eivät voita. Pelaa paremmin niin voitat 👍


      • Anonyymi

        Veikkauksella on netin huonoin taso pelaajissa. Jos et voita siellä edes alimmalla tasolla peleissä, niin ehkä ei kannattaisi pelata ollenkaan?


      • Anonyymi

        Frausonne ja tuovinkuja maksi karseita. Molemmat häviää -20bb/100 redlinella. Voittavia pelaajia molemmat ainoastaan kun taso on niin paska.


    • Anonyymi

      Ainahan sitä ollaan täysin paskoja pelaajia jos ei voiteta :D Paha se on voittakaan jos ei tarjota 8:a isompaa korttia... Tässäkään tapauksessa en maininnut sanallakaan kauanko olen pelannut ja kuinka kokenut olen. Ilmiselvästi en ole Suomen top 10 pelaaja kun täällä kitisen, mutta muutaman vuoden pelihistorialla koen sentään osaavani "jotain". Jatkossakin aion jatkaa pelaamista mutta aivan toisilla sivustoilla kuin Veikkauksella.

      Ja jos se ei vielä tullut selväksi, niin en oleta olevani voittamaton. Takkiin on tullut muillakin saiteilla ja yhtä lailla oon siellä hävinnyt vikan kortin värille tms. Ei noi Veikkauksen keissit mitään uniikkeja ole mutta se mikä tässä on erona on se, että mutulla veikkauksella tätä tapahtuu 99% enemmän ja jos häviän jossain muualla, niin siitä ei ala loputonta alamäkeä. Toki voihan se olla niinkin, että en vaan osaa Veikkauksen paskabotteja vastaan pelata. :D

    • Anonyymi

      Minä luin joko ketjun yhtä soittoa ja olen sitä mieltä että tämä ketju on aivan huikea🙂 Silti jättää vielä kysymysmerkin siitä trollaatteko te vai oletteko tosissanne😀 on kyllä niin upeeta settiä, ettei paremmasta väliä. Lisää näitä👍

      • Anonyymi

        Osa trollaa ja osa ei. Itse lopetin pelit Veikkauksella kun koin epäeettiseksi viedä ei trollaajien rahat siellä.


    • Anonyymi

      tbh, on oikeastaan hyvä että veikkauksen pelit on softeja, uudet pelaajat ei mee niin nopeesti katki ja heitä kirvestä kaivoon.

    • Anonyymi

      Kertokaapa kuinka monta kertaa olette saaneet 5 peräkkäisessä jaossa 4 kertaa käteen 26o? Mikähän on todennäköisyys tälläisen

      Tuli tämäkin veikkauksen twisterissä todistettua. Täyttä huijausta koko saitti!!!

      • Anonyymi

        Kolme


    • Anonyymi

      Voitin isomman potin pitkävedossa ja piti mennä testaamaan, miten käy pokerissa. Pelasin Twisteriä 12 peliä ja hävisin kaikki erät. Mukaan mahtuu yksi ratkaiseva all in häviö kolmella ässällä. Varmaan 5 ratkaisevassa all inissä olin suosikki. Hävisin jokaisen. Yllätys.
      Veikkauksen algoritmit pitävät huolen, että liikaa et voita.

      Ennenkin käynyt juuri näin. Isomman voiton jälkeen tulee semmoinen tappioslumppi pokerissa että ei mitään logiikkaa.

      Taidolla ei ole mitään merkitystä tässä laillistetussa ryöstössä. Veikkaus huijaa rahanne jos annatte. Meikäläisen pelit huijausveikkaiksessa on pelattu.

    • Anonyymi

      Voitinpa isomman potin pitkävedosta ja ajattelin piruuttani kokeilla 1e Twisteriä sen jälkeen. Kokemuksia on, että isompien voittojen jälkeen alkaa onni kummasti huononemaan pokeripuolella.

      Kuinkas kävikään, hävisin 12 peliä putkeen. Varmaan 5 ratkaisevassa all-inissä olin suosikki ja hävisin tottakai kaikki. Yhdessä hävisin kolmella ässällä.

      Jokin algometri tuolla taustalla on pakko olla. Tehköön jokainen oman johtopäätöksensä. Meikäläinen jättää virkkauksen pokerit nyt pysyvästi!

      • Anonyymi

        Joo kyllä näin on... Eilen voitin hyvin pelasin hyvin tuli hyvää korttiakin... Tänään uusi päivä hyvin pelaillut yhdessä välissä vähän heikommin pelasin sitten skarppasin tilanteeseen +-0 pelasin ihan helvetin hyvin varmaan elämäni parasta pokeria, niin vittu vastustaja panosti tein ison korotuksen ässä jätkällä okei 2 maksajaa mukaan floppi ässä jotakin 2herttaa vastustajilla pienemmät stackit painostin ne laittamaan all in jos haluaa maksaa niin eiköhän tämä toinen IDIOOTTI tartu syöttiin ja maksa 10 parilla all in No sattumoisin niistä toinen on herttaa niin veikkaus pokeri järjestää taas hienosti uudelle IDIOOTTI pelaajalle runner runnerilla värin sille, No vittu tilttiinhän siinä menee kun niin hyvin olin pelannut, lähin vittuun pöydästä ja löin rahat tulosvetoon ja pitkäveetoon kun meni HERMOT!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä näin on... Eilen voitin hyvin pelasin hyvin tuli hyvää korttiakin... Tänään uusi päivä hyvin pelaillut yhdessä välissä vähän heikommin pelasin sitten skarppasin tilanteeseen -0 pelasin ihan helvetin hyvin varmaan elämäni parasta pokeria, niin vittu vastustaja panosti tein ison korotuksen ässä jätkällä okei 2 maksajaa mukaan floppi ässä jotakin 2herttaa vastustajilla pienemmät stackit painostin ne laittamaan all in jos haluaa maksaa niin eiköhän tämä toinen IDIOOTTI tartu syöttiin ja maksa 10 parilla all in No sattumoisin niistä toinen on herttaa niin veikkaus pokeri järjestää taas hienosti uudelle IDIOOTTI pelaajalle runner runnerilla värin sille, No vittu tilttiinhän siinä menee kun niin hyvin olin pelannut, lähin vittuun pöydästä ja löin rahat tulosvetoon ja pitkäveetoon kun meni HERMOT!!!

        Jatkoa... Sitten kuvitellaan että ei vittu oli hyvä maksu vähänkö mä oon ässä pokerissa. On se saatana hyvä tuo veikkaus pokeri pitää aina ohi vetää viimeistään riverillä vaikka flopin jälkeen olet kuinka edellä ja jo menossa voittoon, vittu kun ei auta korkeat panostuksetkaan ko IDIOOTIT maksaa ja menee edelle vaikka runner runnerilla ja saatana jos sulla on varma käsi omasta mielestä niin muista olet veikkaus pokerissa takaa tullaan kovaa ja OHI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä näin on... Eilen voitin hyvin pelasin hyvin tuli hyvää korttiakin... Tänään uusi päivä hyvin pelaillut yhdessä välissä vähän heikommin pelasin sitten skarppasin tilanteeseen -0 pelasin ihan helvetin hyvin varmaan elämäni parasta pokeria, niin vittu vastustaja panosti tein ison korotuksen ässä jätkällä okei 2 maksajaa mukaan floppi ässä jotakin 2herttaa vastustajilla pienemmät stackit painostin ne laittamaan all in jos haluaa maksaa niin eiköhän tämä toinen IDIOOTTI tartu syöttiin ja maksa 10 parilla all in No sattumoisin niistä toinen on herttaa niin veikkaus pokeri järjestää taas hienosti uudelle IDIOOTTI pelaajalle runner runnerilla värin sille, No vittu tilttiinhän siinä menee kun niin hyvin olin pelannut, lähin vittuun pöydästä ja löin rahat tulosvetoon ja pitkäveetoon kun meni HERMOT!!!

        *korjaus flopin jälleen oli siis yksi maksaja tiesin että mulla on paras käsi "voitto käsi tiesin vittu että siellä on parilla otettu maksu kiinni ja yritetty saada setti, sitten ku ei osuta niin ei ollaan niin vitun tyhmiä ettei osata painaa fold näppäintä ko eihän siitä voi luopua ja nämä idiootit palkitaan jollakin vitun runner runner värillä ko ovat uusia pelaajia? En tiedä ovatko uusia pelaajia vai veikkauksen botteja enää kun voiko nuin saatanan tyhmiä maksuja tehdä, pitäis sen verran olla älliä päässä että tietää jumalauta että jos pistän sen laittamaan all innit että kyllä mulla se ässä joka flopissa tuli on kiinni 100% varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *korjaus flopin jälleen oli siis yksi maksaja tiesin että mulla on paras käsi "voitto käsi tiesin vittu että siellä on parilla otettu maksu kiinni ja yritetty saada setti, sitten ku ei osuta niin ei ollaan niin vitun tyhmiä ettei osata painaa fold näppäintä ko eihän siitä voi luopua ja nämä idiootit palkitaan jollakin vitun runner runner värillä ko ovat uusia pelaajia? En tiedä ovatko uusia pelaajia vai veikkauksen botteja enää kun voiko nuin saatanan tyhmiä maksuja tehdä, pitäis sen verran olla älliä päässä että tietää jumalauta että jos pistän sen laittamaan all innit että kyllä mulla se ässä joka flopissa tuli on kiinni 100% varmasti.

        Ja miksi pelaan veikkaus Pokerilla No olen sen saatana huomannut että siellä on 95% pelaajista niin saatanan tyhmiä ja vedätettävissä arkoja jne. että vähäänkään kun kortti käy tasapuolisesti niin olen aina plussan puolella ja pöydän isoin stackki!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi pelaan veikkaus Pokerilla No olen sen saatana huomannut että siellä on 95% pelaajista niin saatanan tyhmiä ja vedätettävissä arkoja jne. että vähäänkään kun kortti käy tasapuolisesti niin olen aina plussan puolella ja pöydän isoin stackki!!!

        Onko Harry potter tuttu ohivetäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä näin on... Eilen voitin hyvin pelasin hyvin tuli hyvää korttiakin... Tänään uusi päivä hyvin pelaillut yhdessä välissä vähän heikommin pelasin sitten skarppasin tilanteeseen -0 pelasin ihan helvetin hyvin varmaan elämäni parasta pokeria, niin vittu vastustaja panosti tein ison korotuksen ässä jätkällä okei 2 maksajaa mukaan floppi ässä jotakin 2herttaa vastustajilla pienemmät stackit painostin ne laittamaan all in jos haluaa maksaa niin eiköhän tämä toinen IDIOOTTI tartu syöttiin ja maksa 10 parilla all in No sattumoisin niistä toinen on herttaa niin veikkaus pokeri järjestää taas hienosti uudelle IDIOOTTI pelaajalle runner runnerilla värin sille, No vittu tilttiinhän siinä menee kun niin hyvin olin pelannut, lähin vittuun pöydästä ja löin rahat tulosvetoon ja pitkäveetoon kun meni HERMOT!!!

        Käteis pöydässä sain käteen QQ pöydän rikkain panostaa 10xbb ja itse päätän tuplata tämän, hän maksaa ja pöytään tulee ruutu Q ja 8 ja pata 3 laitan sitten isoa panosta ja tämä toinen lyö allin, minä maksa ja huomaan että hän oli panostanut 72 offeilla mutta koska 7 oli ruutua ja pöytään tuli pari ruutua lisää niin siinä sitten hävittiin taas kerran hyvällä kädellä agro kurapaska kädelle, kiinnostava paikka tuo veikkauksen pokeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Harry potter tuttu ohivetäjä

        Pelataan varmaan eri pöydässä ei ole tuttu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteis pöydässä sain käteen QQ pöydän rikkain panostaa 10xbb ja itse päätän tuplata tämän, hän maksaa ja pöytään tulee ruutu Q ja 8 ja pata 3 laitan sitten isoa panosta ja tämä toinen lyö allin, minä maksa ja huomaan että hän oli panostanut 72 offeilla mutta koska 7 oli ruutua ja pöytään tuli pari ruutua lisää niin siinä sitten hävittiin taas kerran hyvällä kädellä agro kurapaska kädelle, kiinnostava paikka tuo veikkauksen pokeri

        Joo näin tapahtuu usein. Koitin ite vedellä tänään roskalla all innejä No eipä osunut ikinä voittoa vasta sitten tuli voitto kun oli jo melkein stackki nollilla. Kummasti tapahtuu mukavasti näitä ohi vetoja muilla pelaajilla, mutta siihen on semmoinen syy että pidetään huonot pelaajat mukana että veikkaus tekee enemmän rahaa heidän sivustollaan, miettikää ne menettää rahaa jos niillä pelaajilla menee hermot ja päättää ettei ikinä pelaa enää veikkauksen sivuilla. Jos pelaatte hyvin älkää vedellä all innejä, voittakaa ne muut tekemällä oikeita valintoja, mie en voita enää ikinä all innejä ilman floppia viimeksi pelasin vaikka kuinka kauan yhdessä pöydässä ja pelasin paljon käsiä koska tuli ihan ok kortteja, no ei kai siinä kaveri nurkassa ei ollut pelannut varmaan 40 käteen yhtään peliä, enkä ollut sen nähnyt pelaavan yhtään kättä siinä pöydässä kun olin saapunut. Sain KK käteen panostin niin ensimmäisen kerran tämä tyyppi maksoi eikä pelkästään maksanut vaan korotti mun panostusta, no tottakai tajusin että nyt on kaverilla hyvä käsi, mutta mulla oli KK niin päätin että vedän all in ja toivon ettei ole sillä ässäpari kädessä, ei ollut oli QQ mutta riverillä tuli pöytään Q ja hävisin, jätkä pelaa ekan käden ja heti osuu 2outtiseen okei 👍


    • Anonyymi

      Oli yllä kahteen kertaan kun luulin, että eka viesti ei mennyt läpi.

    • Anonyymi

      Ainakin Twisterissä tulee niin paljon ALL-inejä koko ajan, että on helppo huomata miten pienemmän stackin omaava voittaa Allinin 70% kerroista riippumatta oddseista.

      Tuossa joku aika sitten molemmat vastustajat tipahtivat linjoilta samaan aikaan eli tilaan poissa. Ok, voihan olla, että kaverukset pelasivat samassa pöydässä käyttäen samaa nettiliittymää joka tipahti mutta eiköhän todennäköisempää ole, että molemmat olivat botteja ja jokin clitchi kävi AI:lle.

      Lopetin aikoja sitten pelaamisen Viekkauksella, koska luotto meni pelin rehellisyyteen, Pitkäveto on ainoa mitä pelailen, koska sitä ei Viekkaus pysty ainakaan vielä manipuloiman.

      • Anonyymi

        Oli pikkusen rahaa veikkaus tilillä päätin pelata pokeria, ihan ok pelasin tein ison bluffin joka onnistui hienosti, tyylini oli aggressiivinen, sitten mentiin 3 pelaajan voimin floppiin mulla Q9 pataa isossa blindissa floppiin tulee 7,2,9 joista kaksi ristiä ensimmäinen pelaaja panostaa kohtuu isosti tuli tunne ettei hänellä ole overpairia vaan puolustaa heikkoa ysiä, latasin all in yksi pelaaja luovuttaa tämä panostaja tekee maksun 8,9 offsuitilla eli kaverilla 3outtia jos yhtään kasia ei ole foldattu No ei tullut kasia tuli hänelle runner runnerilla suora ja tämä pelaaja joka teki tämän käsittämättömän tyhmän maksun palkittiin hienosta pelistä niinkö melkein jokaikinen kerta veikkauspokerissa, että sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli pikkusen rahaa veikkaus tilillä päätin pelata pokeria, ihan ok pelasin tein ison bluffin joka onnistui hienosti, tyylini oli aggressiivinen, sitten mentiin 3 pelaajan voimin floppiin mulla Q9 pataa isossa blindissa floppiin tulee 7,2,9 joista kaksi ristiä ensimmäinen pelaaja panostaa kohtuu isosti tuli tunne ettei hänellä ole overpairia vaan puolustaa heikkoa ysiä, latasin all in yksi pelaaja luovuttaa tämä panostaja tekee maksun 8,9 offsuitilla eli kaverilla 3outtia jos yhtään kasia ei ole foldattu No ei tullut kasia tuli hänelle runner runnerilla suora ja tämä pelaaja joka teki tämän käsittämättömän tyhmän maksun palkittiin hienosta pelistä niinkö melkein jokaikinen kerta veikkauspokerissa, että sillä lailla.

        Se on just noin aina. Suojellaa pikkurahoja jotta eivät heti lopeta pelaamista.


    • Anonyymi

      Tuli hetki pelattua veikkauksen pokeria ja melkein pääsin kärryille siitä systeemistä millä siellä mennään. Omppua pelkästään ja ns. Varmat voittaa muut pakko foldaa, mutta eii se mee siellä ihan niin.. kun ne 1 ja 2 outtiset vetää ne isot potit ohi ni äkkiä loppuu kassa. Ja samassa toki pelaaminen.

    • Anonyymi

      se joka väitti voittaneensa 800e alta 2 vkossa puhuu paskaa. Sen uskon että 800e tulee mutta ei kahessa vkossa. itse olen voitolla Veikkaukseella (sen kusetuksesta huolimatta) jotai 3000e , olen hävinnyt muualla oppirahoja, siksi kynnän nyt 5e pöydissä kassaa isommaksi.

      Tämän päivän otantaa... A2 vs Q9ristiä, saan värin, paskapää tietenki maksaa silti kaksilla pareilla all-in ja kas kummaa se A tuli sinne viimeksi. No tuo ei vielä mitään. Käytän run-it-twicea... ei se mitää auta, Mulkulla 23% ja silti osuu kummallaki all-inillä AA vs KQ , sama kävi eilenkin. AA vs QQ, tulis edes se Q , mutta häviän siksi kun Q:lla jeppe sai suoran. Veikkauksella homma menee niin että se myös antaa sullekin noita. Pitää vaa osata haistaa.. Se on vaa vaikee toki haistaa ku AA:lla vedät preflopissa all-in nii näitä sattuu. Mutta sattuu ihan liikaa.

      Te jotka olette pelannu nii montako kertaa on tullu mentyä poikki KK:lla tai AA:lla jotai 97ruutua vastaa tuolla? Liian monta. Siks pelaankin lähinnä suoria ja värejä. Gutshotit osuu aina vaikka pitäs olla vaa 16%.

      Eikö tätä asiaa vois joteki tutkia. Joku joukkokanne tms?

      • Anonyymi

        500€ 2 viikossa, 800€ kolmessa, 120 0€ kuukaudessa


      • Anonyymi

        Ei muuten anna enää tietyssä vaiheen jälkeen anna sulle mitään voittoja häviät kaikki vedot ihan sama mitä vastassa, uudet pelaajat palkitaan, tänään nakkasin 5e 5/10 centin pöytään yks korotti vedin all in K3 offsuitilla edessä oleva oli epäileväinen mutta onneksi kukaan ei maksanut all innejä. No odotin muutaman kierroksen kättä sitten tuli QQ yksi maksoi 10centtiä mä maksoin pienessä blindissa se joka oli aikaisemmin mun edessä epäileväinen korotti 40centtiä mä vedin all inn ja tämä joka oli aikaisemmin epäileväinen maksoi kasiparilla, floppi 4,4,10 turn 10 päätin jos riverillä tulee kaksi etten pelaa enää ikinä veikkaus pokeria koska tämä ohiveto tapahtunut liian monta kertaa ja jos mä olen jäljessä tätä ei ikinä tapahdu, no se oli 8riverillä, joten nyt ajattelin kysyä teiltä kummalle parempi mennä unibet vai paf?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten anna enää tietyssä vaiheen jälkeen anna sulle mitään voittoja häviät kaikki vedot ihan sama mitä vastassa, uudet pelaajat palkitaan, tänään nakkasin 5e 5/10 centin pöytään yks korotti vedin all in K3 offsuitilla edessä oleva oli epäileväinen mutta onneksi kukaan ei maksanut all innejä. No odotin muutaman kierroksen kättä sitten tuli QQ yksi maksoi 10centtiä mä maksoin pienessä blindissa se joka oli aikaisemmin mun edessä epäileväinen korotti 40centtiä mä vedin all inn ja tämä joka oli aikaisemmin epäileväinen maksoi kasiparilla, floppi 4,4,10 turn 10 päätin jos riverillä tulee kaksi etten pelaa enää ikinä veikkaus pokeria koska tämä ohiveto tapahtunut liian monta kertaa ja jos mä olen jäljessä tätä ei ikinä tapahdu, no se oli 8riverillä, joten nyt ajattelin kysyä teiltä kummalle parempi mennä unibet vai paf?

        Pelasit siis kaksi kättä ja molemmat ihan päin peetä ja syytät saittia? Wp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasit siis kaksi kättä ja molemmat ihan päin peetä ja syytät saittia? Wp.

        Päin persettä??? Seurasin niin kauan että mulle tuli iso blindi tämän pelaajan tyyliä hän halusi olla pöydän kurko.... niinpä tein yhden paska all innin roskakädellä saadakseni tämän "Kurkon" ansaan myöhemmin ja niinhän siinä kävi että sain hänet ansaan. Jos QQ all in on sinun mielestä pelattu päin persettä, niin miten kaverin maksu kasiparilla all in on sunmielestä pelattu? Toivottavasti tuut samaan pöytään mun kanssa kun siirryn isompaan pöytään unibetilla niin putsaan sun taskut tyhjiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasit siis kaksi kättä ja molemmat ihan päin peetä ja syytät saittia? Wp.

        Turha alkaa arvosteleen mun peliä olen aika vitun hyvin kärryillä Pokerista ja osaan seurata vastustajan pelityyliä. 1,5 vuotta olen veikkauksella pokeria pelannut ja viimeiset puoli vuotta olen hävinnyt 99% varmoista käsistä ja olen yhä voittava pelaaja siis voiton puolella pokerista. Mutta nyt on mun onni 1% luokkaa niin tolla menolla kun jatkuu onni mun osalta niin kyllä on sivuston vaihdon paikka ennenkö uudet pelaajat vie huonommilla käsillä mun voitot pois koska veikkauksen sivuilla on selvästi uusien pelaajien "palkitsemisen systeemi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha alkaa arvosteleen mun peliä olen aika vitun hyvin kärryillä Pokerista ja osaan seurata vastustajan pelityyliä. 1,5 vuotta olen veikkauksella pokeria pelannut ja viimeiset puoli vuotta olen hävinnyt 99% varmoista käsistä ja olen yhä voittava pelaaja siis voiton puolella pokerista. Mutta nyt on mun onni 1% luokkaa niin tolla menolla kun jatkuu onni mun osalta niin kyllä on sivuston vaihdon paikka ennenkö uudet pelaajat vie huonommilla käsillä mun voitot pois koska veikkauksen sivuilla on selvästi uusien pelaajien "palkitsemisen systeemi"

        Autan sua vähä. Osta sisään 100bb. Foldaa K3o pre aina. Korota QQlla sbstä. Voitat enemmän. Ole hyvä. Tervetuloa mun pöytiin. Olen todennäköisesti putsannut sinut jo useemman kerran 😀 Eikun uusiksi vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autan sua vähä. Osta sisään 100bb. Foldaa K3o pre aina. Korota QQlla sbstä. Voitat enemmän. Ole hyvä. Tervetuloa mun pöytiin. Olen todennäköisesti putsannut sinut jo useemman kerran 😀 Eikun uusiksi vaan!

        Niin korotankin QQ aina, mutta jos sä tollo et tajunnut halusin että tämä aggressiivinen pelaaja maksaa huonommalla kädellä mun all in koska luulee että lyön paskoilla millä vain käsillä suunilleen all in ja niin tekikin hänellä oli 2/40 outtia. Jos susta hän teki hyvän maksun mikäs siinä. Ja tuskin olet mua putsannut olen useamman satasen plussan puolella edelleen. Sivusto vaihtuu silti unibetille. Koska onneni on ollut viimeiset puolivuotta 1% luokkaa ja tämä ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin korotankin QQ aina, mutta jos sä tollo et tajunnut halusin että tämä aggressiivinen pelaaja maksaa huonommalla kädellä mun all in koska luulee että lyön paskoilla millä vain käsillä suunilleen all in ja niin tekikin hänellä oli 2/40 outtia. Jos susta hän teki hyvän maksun mikäs siinä. Ja tuskin olet mua putsannut olen useamman satasen plussan puolella edelleen. Sivusto vaihtuu silti unibetille. Koska onneni on ollut viimeiset puolivuotta 1% luokkaa ja tämä ei ole mahdollista.

        Usea satanen. Sen tekee parissa päivässä veikalla vaikka onni olisi 1% luokkaa 😁 88 oli täysin std peli vihulta shorttia vastaan. Onnea ja menestystä Unibetille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usea satanen. Sen tekee parissa päivässä veikalla vaikka onni olisi 1% luokkaa 😁 88 oli täysin std peli vihulta shorttia vastaan. Onnea ja menestystä Unibetille!

        800e tarkalleen ottaen mutta on tultu 500e alaspäin puolen vuoden aikana ja ei pysty voittaan jos onni on 1% luokkaa kun häviää runner runnereilla ja kaks outtisilla 9/10 kerrasta vähintään. Ja sain sen mitä halusin maksamaan 8 parilla mun akkaparia vastaan, että voisi sanoa että mun peli toimi juuri niinkuin toivoinkin sen toimivan häneen, mutta "onni" määräsi mut häviämään siitä huolimatta. ja800euroa ei tehdä parissa päivässä 5/10 sentin pöydässä varsinkaan jos onni on 1%luokkaa. No en mihinkään kauhean isoon pöytään ole siirtymässä 10/20 sentin, en ole mikään ammattilainen mutta mulle 100-200e kuukaudessakin voittoa on ihan ok raha, koska en ole mikään rikas. Kiitos onnen toivotuksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin korotankin QQ aina, mutta jos sä tollo et tajunnut halusin että tämä aggressiivinen pelaaja maksaa huonommalla kädellä mun all in koska luulee että lyön paskoilla millä vain käsillä suunilleen all in ja niin tekikin hänellä oli 2/40 outtia. Jos susta hän teki hyvän maksun mikäs siinä. Ja tuskin olet mua putsannut olen useamman satasen plussan puolella edelleen. Sivusto vaihtuu silti unibetille. Koska onneni on ollut viimeiset puolivuotta 1% luokkaa ja tämä ei ole mahdollista.

        Kuulostaa kyll niin fisu logiigalta tämä että paskoilla käsillä lyödään allia ihan vain houkuttelu mielessä ja sitten kun tulee se QQ niin ei osata järkevästi panostaa ja katsoa mitä sinne pöytään tulee vaan lyödään se alli ja sit ihmetellään kun hävitäänkin käsille AK, KK, AA tai mikä tahansa muu taskupari jos onni on myötä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyll niin fisu logiigalta tämä että paskoilla käsillä lyödään allia ihan vain houkuttelu mielessä ja sitten kun tulee se QQ niin ei osata järkevästi panostaa ja katsoa mitä sinne pöytään tulee vaan lyödään se alli ja sit ihmetellään kun hävitäänkin käsille AK, KK, AA tai mikä tahansa muu taskupari jos onni on myötä....

        Ja just tän takia veikkauksen pelit on niin hyvät. Samaa logiikkaa käyttää vähintään 75% pelaajista ja ihmettelee miksi eivät voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyll niin fisu logiigalta tämä että paskoilla käsillä lyödään allia ihan vain houkuttelu mielessä ja sitten kun tulee se QQ niin ei osata järkevästi panostaa ja katsoa mitä sinne pöytään tulee vaan lyödään se alli ja sit ihmetellään kun hävitäänkin käsille AK, KK, AA tai mikä tahansa muu taskupari jos onni on myötä....

        No gamble no future! Negreanu hävisi vuonna 2023 2.2miljoonaa. Täällä ammattilaiset meuhkaa miten toiset pelaa väärin ja ite ovat oikeita pokerin seuraavia suuria nimiä! Eivätkä ikinä tee virheitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No gamble no future! Negreanu hävisi vuonna 2023 2.2miljoonaa. Täällä ammattilaiset meuhkaa miten toiset pelaa väärin ja ite ovat oikeita pokerin seuraavia suuria nimiä! Eivätkä ikinä tee virheitä...

        No tuskin se negreanukaan koskaan pistäisi 2.2miljoonsa allin offari K3 kun toisen korotus panostelu menny tunteisiin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin se negreanukaan koskaan pistäisi 2.2miljoonsa allin offari K3 kun toisen korotus panostelu menny tunteisiin 😂

        Helposti laittaa, oon nähnyt. Ammattilaiset on Pikkusen kovempia pelureita kun sinä tai muut veikkauksen pelaajat! Seuraan päivittäin eri pokerifofmaatteja ja viikonloppuisin turnauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti laittaa, oon nähnyt. Ammattilaiset on Pikkusen kovempia pelureita kun sinä tai muut veikkauksen pelaajat! Seuraan päivittäin eri pokerifofmaatteja ja viikonloppuisin turnauksia.

        Eikä siellä mitään 2 miljoonan kerta potteja hirveästi liiku dorka! Ei tommoselle vaikuta mitään viestiä laittaa kun kehitysvammaisetkin ymmärtävät pokerinalkeet paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti laittaa, oon nähnyt. Ammattilaiset on Pikkusen kovempia pelureita kun sinä tai muut veikkauksen pelaajat! Seuraan päivittäin eri pokerifofmaatteja ja viikonloppuisin turnauksia.

        Ammattilaiset kyllä muistaa sen että jos laitat allin paska kädellä sen takia kun jokui korottanut että jollakin voi oikeesti olla se AA käsi ja mielellään foldaavat vain paska kädet toisin kuin sinä kuvittelet märissä unissasi he laskevat todennäköisyyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilaiset kyllä muistaa sen että jos laitat allin paska kädellä sen takia kun jokui korottanut että jollakin voi oikeesti olla se AA käsi ja mielellään foldaavat vain paska kädet toisin kuin sinä kuvittelet märissä unissasi he laskevat todennäköisyyksiä

        Älä sinä höpötä paskaa, ammattilaiset pelaa pikkusen monimutkaisempaa pokeria kuin tajuatkaan, toki heitäkin on joka lähtöön. Sinä kuulostat jutuista päätellen semmoiselta pelaajalta jonka liikkeet tietävät jokaikinen joka istuu samassa pöydässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä höpötä paskaa, ammattilaiset pelaa pikkusen monimutkaisempaa pokeria kuin tajuatkaan, toki heitäkin on joka lähtöön. Sinä kuulostat jutuista päätellen semmoiselta pelaajalta jonka liikkeet tietävät jokaikinen joka istuu samassa pöydässä.

        Katsoitko viime pokerin maailmanmestaruus kisoja kun dirty diper pelasi eli Nicholas Rigby siinä on semmoinen pelaaja että on kuule hankala lukea sen peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti laittaa, oon nähnyt. Ammattilaiset on Pikkusen kovempia pelureita kun sinä tai muut veikkauksen pelaajat! Seuraan päivittäin eri pokerifofmaatteja ja viikonloppuisin turnauksia.

        No ei muuten laittaisi käteispelissä 2.2M keskelle pre ikinä vaikka ois kuinka kova peluri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko viime pokerin maailmanmestaruus kisoja kun dirty diper pelasi eli Nicholas Rigby siinä on semmoinen pelaaja että on kuule hankala lukea sen peliä.

        Rigbyhan on iso paisti. Sen rahat veisin milloin vaan paitsi että hän ei oikein uskalla tulla pelaamaan samoja pelejä kuin meikä. Jos joku teistä kaloista joiden mielestä Veikkaus on rigged haluaa tulla pelaamaan minua vastaan niin pick your stakes. Ilmainen raha kelpaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilaiset kyllä muistaa sen että jos laitat allin paska kädellä sen takia kun jokui korottanut että jollakin voi oikeesti olla se AA käsi ja mielellään foldaavat vain paska kädet toisin kuin sinä kuvittelet märissä unissasi he laskevat todennäköisyyksiä

        AHHAHAHAH PAISTI DETECTED


    • Anonyymi

      En nyt ihan ymmärrä mistä ihmiset jotka täällä valittaa häviämisestä veikkauksella oikein puhuvat. Olen pelannut nyt noin puoli vuotta siellä pokeria ja mulla ei ainakaan ole yhtään tappiopäivää vielä tullut. Pelailen lähes joka ilta. Olen muillakin sivustoilla pelaillut mutta ei ole missään niin helppoa voittaa kun kotimaisella!

      • Anonyymi

        Wau täydellinen pelaaja puolen vuoden aikana ei yhtään tappiopäivää, nyt ei muutako pokerin mm kisoihin titteli ja miljoonat kotiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau täydellinen pelaaja puolen vuoden aikana ei yhtään tappiopäivää, nyt ei muutako pokerin mm kisoihin titteli ja miljoonat kotiin!

        Ei tarvitse olla täydellinen. Riittää että pelaa tarpeeksi matala tasoisia pelaajia vastaan yhä uudestaan ja uudestaan. Ja niitähän veikkauksella riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla täydellinen. Riittää että pelaa tarpeeksi matala tasoisia pelaajia vastaan yhä uudestaan ja uudestaan. Ja niitähän veikkauksella riittää!

        Heilläkin käy tuuri, ei tule bad beatejä koskaan? Kurnkku värillä tappiota ässäpari värille jne. Ei käy niin ikinä että pelaat koko päivän yhden kerran tulee hyvä käsi AK ja sekään ei sitten osu. On sulla sitten hemmetin hyvät tuurit, laita eurojacpot ja lotto vetämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilläkin käy tuuri, ei tule bad beatejä koskaan? Kurnkku värillä tappiota ässäpari värille jne. Ei käy niin ikinä että pelaat koko päivän yhden kerran tulee hyvä käsi AK ja sekään ei sitten osu. On sulla sitten hemmetin hyvät tuurit, laita eurojacpot ja lotto vetämään.

        * korjaus kunkkuhai värillä tappiota ässähai värille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilläkin käy tuuri, ei tule bad beatejä koskaan? Kurnkku värillä tappiota ässäpari värille jne. Ei käy niin ikinä että pelaat koko päivän yhden kerran tulee hyvä käsi AK ja sekään ei sitten osu. On sulla sitten hemmetin hyvät tuurit, laita eurojacpot ja lotto vetämään.

        Kun on hieman useampi pöytä auki samaan aikaan (12+)niin ei jaksa välittää mitä tapahtuu yhdessä. Totta kai tulee biittejä mutta ei niihin koko stäkkiä kannata uhrata. Kyllä ne vihut kertoo kun siellä on hyvät. Fold nappula käyttöön vaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilläkin käy tuuri, ei tule bad beatejä koskaan? Kurnkku värillä tappiota ässäpari värille jne. Ei käy niin ikinä että pelaat koko päivän yhden kerran tulee hyvä käsi AK ja sekään ei sitten osu. On sulla sitten hemmetin hyvät tuurit, laita eurojacpot ja lotto vetämään.

        Veikkaan että sun tasosta pelaajaa vastaan voisin pelata ihan helposti vuoden ilman yhtään tappiokuukautta. Kuitenkin kovimmat grinderit pelaavat monta tuntia päivässä ja saa niin paljon käsiä, että tasoittuu EV. Varsinki jos winratr on korkea sunlaisia paisteja vastaan niin helposti voi pelata ilman tappio kuukausia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että sun tasosta pelaajaa vastaan voisin pelata ihan helposti vuoden ilman yhtään tappiokuukautta. Kuitenkin kovimmat grinderit pelaavat monta tuntia päivässä ja saa niin paljon käsiä, että tasoittuu EV. Varsinki jos winratr on korkea sunlaisia paisteja vastaan niin helposti voi pelata ilman tappio kuukausia

        Todellisuudessa sinä elät kelan rahoilla ja häviät 2päivässä sun rahat sinne online pokeriin teet velan päälle lisää velkaa ja itket yksin siellä tietokoneen ääressä ja mietit että kohta tappioputki päättyy ja kääntyy voittoputkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa sinä elät kelan rahoilla ja häviät 2päivässä sun rahat sinne online pokeriin teet velan päälle lisää velkaa ja itket yksin siellä tietokoneen ääressä ja mietit että kohta tappioputki päättyy ja kääntyy voittoputkeksi.

        Voi onko se just sulla näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi onko se just sulla näin?

        Sunlaisia tapauksia tullut nähtyä jutut samanlaisia mutta todellisuus eri mitä jutut... Online pokeri, pitkävedot sun muut imee kaikki rahat parissa päivässä ja ollaan sitten veloissa ja kusessa kun haetaan sitä isoa voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunlaisia tapauksia tullut nähtyä jutut samanlaisia mutta todellisuus eri mitä jutut... Online pokeri, pitkävedot sun muut imee kaikki rahat parissa päivässä ja ollaan sitten veloissa ja kusessa kun haetaan sitä isoa voittoa.

        Näin sivusta seuranneena haluaisin ehdottaa seuraavaa: nämä kaksi taistelupukaria pelaavat 10k jakoa nl holdem huppia. Voittaja saa kehuskeluoikeudet ja rolliinsa jatketta. Sopiiko kaikille? Päästäis näkemään vaikka twitchistä tätä taistoa joka arki-ilta? Kyllähän jengi tämän haluaisi nähdä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa sinä elät kelan rahoilla ja häviät 2päivässä sun rahat sinne online pokeriin teet velan päälle lisää velkaa ja itket yksin siellä tietokoneen ääressä ja mietit että kohta tappioputki päättyy ja kääntyy voittoputkeksi.

        HAHAHAHAHA taidat puhua itsestäsi. Itseasiassa mulla menee oikein hyvin joten taidat kuvailla itseäsi. Pelaisin mielelläni tätä paistia vastaan millä tasoilla vaan, mutta musta tuntuu että hänen 1/2 sentin blindeilla ei oikein tuntipalkoille pääse. Taidan palata omiin peleihin missä EV on 3k / kk.

        PS. paisteilla tapaa olla isosuu mutta harvoin he uskaltavat back uppaa sanojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAHAHA taidat puhua itsestäsi. Itseasiassa mulla menee oikein hyvin joten taidat kuvailla itseäsi. Pelaisin mielelläni tätä paistia vastaan millä tasoilla vaan, mutta musta tuntuu että hänen 1/2 sentin blindeilla ei oikein tuntipalkoille pääse. Taidan palata omiin peleihin missä EV on 3k / kk.

        PS. paisteilla tapaa olla isosuu mutta harvoin he uskaltavat back uppaa sanojaan.

        Sulla se iso suu tuntuu olevan laita se nimimerkki millä pelaat niin tiedän kun olet samassa pöydässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se iso suu tuntuu olevan laita se nimimerkki millä pelaat niin tiedän kun olet samassa pöydässä.

        Laita ite ensin ja sovitaan aika niin tuun peleille. Helppo raha kelpaa aina hahahah on se aina kiva ottaa paisteilta rahat pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAHAHA taidat puhua itsestäsi. Itseasiassa mulla menee oikein hyvin joten taidat kuvailla itseäsi. Pelaisin mielelläni tätä paistia vastaan millä tasoilla vaan, mutta musta tuntuu että hänen 1/2 sentin blindeilla ei oikein tuntipalkoille pääse. Taidan palata omiin peleihin missä EV on 3k / kk.

        PS. paisteilla tapaa olla isosuu mutta harvoin he uskaltavat back uppaa sanojaan.

        Laitappa fisu sun stars nick niin luon pöydän ja mennään pelaamaan. Katostaan kauanko kestät ennen kuin menet poikki. Tai no sulle varmaa -50€ on jo liikaa


    • Anonyymi

      Veikkaus todellakin softein site kaikista. Täällä valittajat ovat todennäköisesti se syy miksi veikkaus on niin soft. On se kiva viedä näiden rahat joka päivä. Jos joku haluaa pelata heads uppia niin milloin vaan ja millä tasoilla vaan. vien mielelläni paistien rahat. Suu on iso kuinka taidokkaita he ovat mutta ei taida olla ballseja tukea omia sanojaan. #paisteiltarahatpois #kanarialle

    • Anonyymi

      Veikkauksen pelaajien tasoon en ota mitä kantaa, mutta kyllä munkin mielestä Veikkauksen pelissä jokin kusee. Eilen onnistuin 30€ käärimään siellä ja tänään meni sama raha ja pelasin siellä pienimmässä pöydässä. Aamulla en saatana saanut ainuttakaan paria, pari kertaa AK mutta eiköhän silloin pöytään ilmesty vain pikkukortteja tai joku vetää kolmosilla ohi. Nyt illalla muutama parikin, mutta kaikki alle 10 ja pöydässä joka kerta isoja kortteja, kertaakaan ei napsahda kolmoset. Ja tämä ei tosiaan ole mikään yksittäinen epäonnen päivä, vaan tuntuu toistuvan aina kun saa tehtyä muutaman hyvän voiton, niin sen jälkeen alkaakin epäonni seuraamaan.

      • Anonyymi

        Niin meinaatko siis että pitäisi joka sessiossa tulla pelkkää premiumia käteen ja osua setteihin jokaisella parilla? Ylivoimaisesti suurin osa ajasta pelatessa pokeria et tule osumaan mihinkään boordiin todella kovaa. Tällä ajalla on aika paljon suurempi merkitys kuin sillä miten hyvin pelaat nutsit. Kaikki osaa pelata kun kortti käy. Sillä on merkitystä miten pelaat kun kortti EI käy. Siinä se taso vasta punnitaan. Jos häviät aina voittosi kun tulee huonompi putki, niin teet maksimissaan 0-tulosta.


      • Anonyymi

        lmao paistihan se siinä


    • Anonyymi

      Mites paisteilla ja reguilla meni helmikuun pelit? Olettaa saattaa että paistit montutti ja regut voitti?

      • Anonyymi

        87 pelituntia, 31€/h, nl10


      • Anonyymi

        110h, 13,5€/h, nl5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        87 pelituntia, 31€/h, nl10

        Montako pöytää oli auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako pöytää oli auki?

        Kaikki mitä sai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä sai

        Iltaisin saa helposti maksimit eli ton 16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        110h, 13,5€/h, nl5

        Kysäisin Veikkauksen ASPAsta montako pöytää saa olla auki kerrallaan, kertoivat 4 saa olla kerrallaan auki. PokerStarsilla saa olla myös neljä pöytää kerrallaan auki. Nyt jos pelaisi ne neljä pöytää kerrallaan ja winrate olisi 10 bb/100 kättä ja tunnissa tulisi vaikkapa pelattua 80 kättä/h, saadaan yhdelle pöydälle odotusarvoksi 80 c/h, eli 3,2 €/h. Se on alle minkä tahansa minimipalkan vielä tasolla NL10. Itse pelaan PLO5 1-2 pöytää kerrallaan ja tuntipalkaksi tulee 1,3 €/h, mikä vertautuu täysin pullojen keräämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        110h, 13,5€/h, nl5

        Tuo voi hyvinkin olla mahdollista, jos niitä pöytiä voi olla auki enemmän kuin ne neljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäisin Veikkauksen ASPAsta montako pöytää saa olla auki kerrallaan, kertoivat 4 saa olla kerrallaan auki. PokerStarsilla saa olla myös neljä pöytää kerrallaan auki. Nyt jos pelaisi ne neljä pöytää kerrallaan ja winrate olisi 10 bb/100 kättä ja tunnissa tulisi vaikkapa pelattua 80 kättä/h, saadaan yhdelle pöydälle odotusarvoksi 80 c/h, eli 3,2 €/h. Se on alle minkä tahansa minimipalkan vielä tasolla NL10. Itse pelaan PLO5 1-2 pöytää kerrallaan ja tuntipalkaksi tulee 1,3 €/h, mikä vertautuu täysin pullojen keräämiseen.

        Aspassa ovat kujalla. Kokeile monta saat auki niin huomaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäisin Veikkauksen ASPAsta montako pöytää saa olla auki kerrallaan, kertoivat 4 saa olla kerrallaan auki. PokerStarsilla saa olla myös neljä pöytää kerrallaan auki. Nyt jos pelaisi ne neljä pöytää kerrallaan ja winrate olisi 10 bb/100 kättä ja tunnissa tulisi vaikkapa pelattua 80 kättä/h, saadaan yhdelle pöydälle odotusarvoksi 80 c/h, eli 3,2 €/h. Se on alle minkä tahansa minimipalkan vielä tasolla NL10. Itse pelaan PLO5 1-2 pöytää kerrallaan ja tuntipalkaksi tulee 1,3 €/h, mikä vertautuu täysin pullojen keräämiseen.

        10bb/100 🤣 nl5 pystyy tekemään 25-30bb/100 ilman aivoja.


    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta mielenkiintoinen silti. Olen ennenkin kirjoittanut tähän ketjuun.. Voi olla, että täällä kirjoittaa muutama voittava pelaaja, jolle Veikkauksen pokerisofta on suosiollinen. Samalla tänne kirjoittaa pelaajia (minä mukaan lukien), joille Veikkauksen pokerisofta ei anna kunnollisia kortteja tai vetoja,. Vedot päättyvät sitten häviöön showdownissa. Saattaa olla, että molemmat ovat oikessa. Ehkä softa suosii toista pelaajaa ja sorsii toista.

      Olen myös huomannut, että erään toisen siten käteispelit ja shallow tablet sittareitten lisäksi antavat valtavan määrän coolereita ja bad beatteja, kun taas turnauksistakin näyttää tulevan voittojakin jopa. Ehkäpä tässä tapauksessa turnauspokeri on se, joka auditoidaan.

      Epäiyksellä suhtaudun Veikkauksen pokeriin.
      Tietääkö kukaan, onko pelin järjestäjillä jotain mustaa listaa tms. ei toivotuista pelaajista?
      Miten pelaajan identiteetti välittyisi Playtechin/iPokerin pelimoottorille?

      • Anonyymi

        Softa on just tasan tarkkaan yhtä suosiollinen kaikille pelaajille kunhan pelaa tarpeeksi paljon. Jos klikkailee yhtä tai kahta pöytää tunnin pari päivässä niin otos koko jää niin naurettavan pieneksi puolen vuodenkin periodilla että ei paljoa kannata vedellä johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Softa on just tasan tarkkaan yhtä suosiollinen kaikille pelaajille kunhan pelaa tarpeeksi paljon. Jos klikkailee yhtä tai kahta pöytää tunnin pari päivässä niin otos koko jää niin naurettavan pieneksi puolen vuodenkin periodilla että ei paljoa kannata vedellä johtopäätöksiä.

        Mistä tiedät? MInä olen pelannut satoja tuhansia käsiä Veikkauksella, ja olen erittäin epäluuloinen softan suhteen. Eikä tämä perustu pelkkään pöytävaikutelmaan, vaan pokeriträkkerin lukemiin.


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys tuo identiteettien välittyminen, jos ne eivät välity, saitit tekisivät erittäin viisaasti jos toisivat sen esille. Mutta en ole nähnyt tai kuullut mitään sellaista. Ylipäätään häiritsee se, ettei kukaan aseta mainettaan peliin ja vakuuta yleisölle, että softa on täysin rehellinen. Sen sijaan toistellaan vain käsittämättömän naiiveja lauseita kuten että "eihän heillä olisi syytä", tai "eiväthän he uskaltaisi".

        Mutta softan voi rigata auttamaan noviiseja (sehän se motiivi riggaukselle kaikitenkin olisi) vaikka identiteetti ei välittyisikään, esim. korttien perusteella: jos flopille asti etenee AK ja 72s (noviisit ovat usein innoissaan värin mahdollisuudesta), uutta pelaajaa varmasti auttaisi jos softa tuottaisi paljon oikeaa todennäköisyyttä enemmän floppeja K72. Tai miksi ei K22, turnille sitten vaikka ässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? MInä olen pelannut satoja tuhansia käsiä Veikkauksella, ja olen erittäin epäluuloinen softan suhteen. Eikä tämä perustu pelkkään pöytävaikutelmaan, vaan pokeriträkkerin lukemiin.

        Ja minä yli 2 miljoonaa jakoa. Kummasti tasottuu runit pidemmällä aikavälillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä yli 2 miljoonaa jakoa. Kummasti tasottuu runit pidemmällä aikavälillä

        Millainen on pahin pitkä epäonnen jakso joka sulla on ollut, aktuaalinen tulos verrattuna EV?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on pahin pitkä epäonnen jakso joka sulla on ollut, aktuaalinen tulos verrattuna EV?

        Yksittäinen päivä 14bin alle EV 7k käteen. Pisin putki 80bin alle 600k käteen. Yksittäinen kuukausi 35bin alle 100k käteen. Lajina holdem. Starsilla aikoinaan 100bin alle EV 200k käteen. Sattuuhan noita jos pelaa paljon. Aika tasoissa EVn kanssa koko 2M+ samplella veikkauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäinen päivä 14bin alle EV 7k käteen. Pisin putki 80bin alle 600k käteen. Yksittäinen kuukausi 35bin alle 100k käteen. Lajina holdem. Starsilla aikoinaan 100bin alle EV 200k käteen. Sattuuhan noita jos pelaa paljon. Aika tasoissa EVn kanssa koko 2M samplella veikkauksella.

        Pitäisikö tämä ymmärtää niin, että mielestäsi Veikkauksen pokeri on 'puhdas'? Joku syyhän siihen on, että PAF ja Veikkaus käyttävät Playtechin softaa. En ole pelannut PAF:illa, mutta PAF ilmeisesti olisi ihan suoraan iPokerin verkossa, kun taas Veikkaus on Itävaltalaisten kanssa kimpassa omassaan. Myös William Hill ja Paddy Power ovat iPokerin verkossa ja näistä ilmeisesti ainakin William Hill on hyvämaineinen. Paha kehittyä pokerissa, jos pelivaikutelma jo lähtökohtaisesti on jollain lailla vääristynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tämä ymmärtää niin, että mielestäsi Veikkauksen pokeri on 'puhdas'? Joku syyhän siihen on, että PAF ja Veikkaus käyttävät Playtechin softaa. En ole pelannut PAF:illa, mutta PAF ilmeisesti olisi ihan suoraan iPokerin verkossa, kun taas Veikkaus on Itävaltalaisten kanssa kimpassa omassaan. Myös William Hill ja Paddy Power ovat iPokerin verkossa ja näistä ilmeisesti ainakin William Hill on hyvämaineinen. Paha kehittyä pokerissa, jos pelivaikutelma jo lähtökohtaisesti on jollain lailla vääristynyt.

        Anekdoottina tuohon voisin kertoa, että avasin pelitilin Paddy Powerille silloin kun se vielä otti EU-pelaajia vastaan. Pelasin kokeeksi NL2 ja aloin voittamaan ihan mukavasti. No, piti sitten täyttää KYC-vaatimukset ja jo seuraavana päivän aloin häviämään tasaisesti. Sama juttu muuallakin, olin PokerStarsilla voittava pelaaja ja kotiutinkin sieltä joitakin satasia, kuin myös Pokerihuoneelta tuli ihan kivasti voittavia runeja. Sitten jossain vaiheessa tuntuma molemmissa muuttui, enkä ole sen erän perästä voittanut kummassakaan.
        Joskus tuntuu siltä, että pelituntuma joillakin pelisivustoilla muistuttaa lähinnä slottien pelaamista. Käsiä on kuitenkin kasassa jo useampia satoja tuhansia, että yritystä on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana ja träkkeri käytössä siellä, missä se on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tämä ymmärtää niin, että mielestäsi Veikkauksen pokeri on 'puhdas'? Joku syyhän siihen on, että PAF ja Veikkaus käyttävät Playtechin softaa. En ole pelannut PAF:illa, mutta PAF ilmeisesti olisi ihan suoraan iPokerin verkossa, kun taas Veikkaus on Itävaltalaisten kanssa kimpassa omassaan. Myös William Hill ja Paddy Power ovat iPokerin verkossa ja näistä ilmeisesti ainakin William Hill on hyvämaineinen. Paha kehittyä pokerissa, jos pelivaikutelma jo lähtökohtaisesti on jollain lailla vääristynyt.

        Veikkauksella pelaajien taso on niin luokattoman huono, että se itsessään luo varianssia ja alle runnaamista. Pelaajat arpovat rahojaan sisään todella pienellä equitylla ja kyllähän se niillekin vähän väliä pitää osua. Mitä alempi taso, niin sitä varmemmin tämä tapahtuu. Voi tulla aivan uskomattomia biittejä. Ei auta muu kuin jatkaa pelejä. Kun saat jatkuvasti hyvissä sisään niin varmaan alkaa pitämään kädet. Huonommat pelaajat myös yliarvostavat käsiään huomattavasti ja ovat valmiita menemään pre sisään helpommin. Jos sinä tiedät että ei kannata näin tehdä, niin lähtökohtaisesti vastustajat vetävät aina sinusta enemmän ohi kuin sinä heistä. Tämän takia on mahdollista juosta pidempiäkin aikoja reippaasti alle EV. Yleensä se on vain hyvän pelaajan merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anekdoottina tuohon voisin kertoa, että avasin pelitilin Paddy Powerille silloin kun se vielä otti EU-pelaajia vastaan. Pelasin kokeeksi NL2 ja aloin voittamaan ihan mukavasti. No, piti sitten täyttää KYC-vaatimukset ja jo seuraavana päivän aloin häviämään tasaisesti. Sama juttu muuallakin, olin PokerStarsilla voittava pelaaja ja kotiutinkin sieltä joitakin satasia, kuin myös Pokerihuoneelta tuli ihan kivasti voittavia runeja. Sitten jossain vaiheessa tuntuma molemmissa muuttui, enkä ole sen erän perästä voittanut kummassakaan.
        Joskus tuntuu siltä, että pelituntuma joillakin pelisivustoilla muistuttaa lähinnä slottien pelaamista. Käsiä on kuitenkin kasassa jo useampia satoja tuhansia, että yritystä on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana ja träkkeri käytössä siellä, missä se on mahdollista.

        Eiköhän siellä ole ihan normaalista varianssista kyse. Hyvä runi-huono runi-normi runi jne. Varianssilla ei valitettavasti ole muistia ja iskee kun iskee. Jos olet voittava pelaaja, niin jatkat pelejä ja odotusarvollisesti voitat. Tässä omasta kokemuksesta on nähty kaiken näköistä peleissä vuosien varrella ja pelattuja käsiä on 15M+. Ei muuta kun leuka ylös ja lisää pelejä. Eri saitteja on kokeiltu 15+ ja missään ei ole ikinä ollut niin helppoa voittaa kuin veikkauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäinen päivä 14bin alle EV 7k käteen. Pisin putki 80bin alle 600k käteen. Yksittäinen kuukausi 35bin alle 100k käteen. Lajina holdem. Starsilla aikoinaan 100bin alle EV 200k käteen. Sattuuhan noita jos pelaa paljon. Aika tasoissa EVn kanssa koko 2M samplella veikkauksella.

        Käsiä 7k päivässä? Käytätkö jotain Table Ninjaa tms.?

        Onko mielestäsi kannattavampaa massapelata pienempiä tasoja kuin pelata vähemmän pöytiä mutta ylempänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsiä 7k päivässä? Käytätkö jotain Table Ninjaa tms.?

        Onko mielestäsi kannattavampaa massapelata pienempiä tasoja kuin pelata vähemmän pöytiä mutta ylempänä?

        En käytä table ninjaa. Normi 12-16 tablausta.
        Riippuu omasta wr mitä kannattaa pelata. Yleensä wr laskee kun pöytiä on enemmän, mutta hourly pysyy about samana. Pelaa muutama 100k jakoa per taso niin saat arvion omasta wr ja onko kannattavaa siirtyä ylemmäs.
        Paskaruni putketkin menee nopeammin ohi kun vetää volyymiä sisään. Starsilla tuli aikoinaan 16k kättäni päivään no problem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäinen päivä 14bin alle EV 7k käteen. Pisin putki 80bin alle 600k käteen. Yksittäinen kuukausi 35bin alle 100k käteen. Lajina holdem. Starsilla aikoinaan 100bin alle EV 200k käteen. Sattuuhan noita jos pelaa paljon. Aika tasoissa EVn kanssa koko 2M samplella veikkauksella.

        Mun holdem-datassa vasta noin 700.000 kättä, ja siihen jo mahtuu tuota Stars-jaksoasi huonompionninen 200k:n jakso. (Sen ulkopuolella olevat kädet myös yhteensä alle EV:n).


    • Anonyymi

      Opetelkaa pelaamaan :D ja iso kiitos kalarahoistanne :D

      • Anonyymi

        Kysymys voi olla siitäkin, että online-pokeriin pätee joku muu voittavan pelin logiikka kuin live-pokeriin.


      • Anonyymi

        +1 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys voi olla siitäkin, että online-pokeriin pätee joku muu voittavan pelin logiikka kuin live-pokeriin.

        Sama logiikka ja strategia siihen pätee


    • Anonyymi

      Siis veikkaus on ihan rigged mun mielestä. Noin kuukausi sitten aloitin pelaamisen ja satuin heti voittamaan ison turnauksen ja sieltä tuli 6k. Sitten nostin tasoa ja katsos kun nyt rahat on melkein loppu. Joka käsi tulee ohivetoja, mulla aina parempi käsi ennen all-iniä ja aina vedetään ohi. Voin sanoa, että oon kuitenkin varmaan saitin parhaimpia pelaajia.

      • Anonyymi

        Fish on a heater mtt voitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fish on a heater mtt voitto

        All-in nappi pitäisi teipata erkalla kiinni =) Itsekin kyllä epäilen monenkin saitin suhteen, että ei ihan rehellistä ole. Paha mennä sanomaan, all-inin perusteella, mitä vihulla on hooleissa.

        Flopilla jos on nutsit ja suojaa sitä all-inillä tulee varma ohiveto.
        Flopilla jos sököttää vaikka kolmosia, täyttyy vihun suoran väliinveto turnilla ja taas menee stäkki. Koita siinä sitten pelata voittavaa peliä.

        Depo menee sitten nollille slotteja murheeseen pelatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fish on a heater mtt voitto

        Oon veikkauksen parhaimpia mtt pelaajia joten ole paisti hiljaa


    • Anonyymi

      Veikkauksen pelit on alusta loppuu pelkkää paskaa. Joskus voittorahoista käytettiin iso osa kansanterveystyöhön, mutta nykyään rahat menevät johtohenkilöiden ylisuuriin palkkoihin. Tämän kun tietää jokainen voi ja saa käyttää rahansa miten haluaa, mutta huijausta kaikki tyyni.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe