Windows-puhelimen käyttö ulkomailla

Tmhp20

Onko kukaan muu windows-käyttäjä törmännyt samaan ongelmaan eli kun otin ulkomailla mobiilidatan pois käytöstä, alkoi välittömästi syödä akkua todella nopeasti? Asetuksista oli myös verkkovierailut estetty ja aluksi wlan-yhteys pois päältä. Puhelinta käytin vain muutaman valokuvan ottamiseen. Normaalisti akku kestää useamman päivän suurellakin käytöllä. Missä vika?

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu_juu

Jospa nyt syntyi pöhinää, kun kaikki nettiä tarvitsevat sovellukset yrittävät kokoajan päivittää itteänsä ja akkua kuluu sen mukaan.
      Ihan noin yleisesti akun kestosta voisi mainita, jos kerran nyky älykännykällä pääsee yhdellä akulla iltaan asti, niinpä se kannattaa laittaa lataukseen yön ajaksi. Ei nykyään enää nykypuhelimilla ja nykykäytöllä ole mitään meriittiä luvata mitään vuorokausien akkukestoa, piuha kiinni vaan tarvittaessa.
      Ihan hyvin muistan nuo viikon akunkestot senaikaisilla puhelimilla, mutta näin nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      59
      10032
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      149
      3274
    3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      161
      2321
    4. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      12
      1967
    5. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      6
      1575
    6. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1563
    7. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
      Maailman menoa
      120
      1241
    8. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
      Ikävä
      44
      1009
    9. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
      Ikävä
      58
      1005
    10. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
      Ikävä
      58
      1004
    Aihe