Tietääkö joku täällä jonkun hyvän ulkomaisen chatin tms missä jutella toisten lesbojen kanssa? Itse en ole suomalaisilta sivuilta sellaista löytänyt lainkaan ja tääkin suomi24 chat on aina tyhjä.
Haluan löytää itselleni sen toisen puoliskon, vaikka sitten toisesta maasta. Olin ihastunut tuttavaani ( luulen hänen arvanneen asian, vaikka koskaan en hänelle sitä sanonut) ja nyt hän ei ota enää mitään yhteyttä.
Kyseli kovasti millaiseen naiseen olen ihastunut ja yritti onkia tietoja ja annoinkin niitä hyvin yleisellä tasolla ( ettei hän huomaisi saman tien olevansa sen kohde) ja sitten alkoi kertomaan millaiseen naiseen voisi ihastua. Niistä vain muutama kohta osui minuun, joten oletan hänen yrittäneen kertoa minulle että älä edes kuvittele että voisi olla ihastunut minuun,
ulkomaalainen chat
4
157
Vastaukset
- H..........t
Mikset halunnut hänen huomaavan, että hän on kohde? Sinun ei ehkä pitäisi kuvitella mitään hänen vastauksestaan. Mikset voisi ilmaista ihastustasi hänelle ja ottaa riskiä? Olen itsekin ihastunut suomalaiseen naiseen ja tajuan joutuvani riskeeraamaan paljon, jos ihastukseni hänelle paljastan. Se on kuitenkin ainoa tapa saada selville, mitä hän ajattelee minusta.
En tiedä ulkomaisia lesbojen chattejä, mutta olen itsekin sellaisista kiinnostunut. Minäkin olen joskus käynyt suomi24:n Lesbo Cafeessa toteamassa, ettei siellä ole ketään. - Varja
Tääl on mahdollista myös sättäillä...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Second_Life - gygggletä
Google löytää....iha minkä tahansa maan. Sit jos tulee rohkee kattoo lennon ja menee sinne. Voi googlettaa missä lesbot tapaa ja menee sinne. Voi sinne mennä porukalla kans. Kattoo et se on turvallinen mesta eikä tosi hämärä ihme luola niis kadut on kans vaarallisii.
- SociallyAwkwardPenguin
Gaygirlnet.com sivuista, appina Moovz on ihan toimiva.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2534843Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak932407Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171530Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.324948- 73922
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270859Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115812Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33777- 38736
- 67702