Moi kaikille oon 13v poika ja mä tykkään mun kaverin exästä ja se musta. Me ollaan pussailtu paljonja tehty kaikkee kivaa ja sen takii Mun kaveri on mulle tosi vihanen ja sanoo että haluu mut pois sen elämästä vaikka mun mielestä se kaveri on tosi hauska tyyppi ja mää haluasin olla sen kaveri, mut en haluais olla sen tytönkaa vaa pelkkä kaveri miten saan sen mun kaverin leppymään se ei oo nimittäin mikää helpoin tapaus tai mä oon suututtanu sen aikasemmin ja sillos se ei ollu nii paha mut se oli ite kumminki tosi vihane jo sillon mitä mun pitää tehä koska nyt se on mulle tosi vihanen poikeesti tarviin apua miten pystyn olee sen tytön ja mun kaverinkaa
Kaverin exä
Mutkatsuoriks
4
249
Vastaukset
- Kiinnostunuuut
Pane sitä👍
Et ilmeisesti ole katsonut tarpeeksi TV:tä.
- LutkatHuoriks
No ei oo mitää lempi puuhaa
- Pumpuli-pallo
Sun kannattaa puhuu sen kaverinkaa vaan ihan kahisteen ja selvittää asiat ja sanoo että sä vaan tykkäät siitä niin paljon että et voi sille mitään🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477