Tänne tuntemuksia hakuprosessista ja opiskelun alkamisesta
Lamk tulevat sosionomi opiskelijat mietteitä
6
322
Vastaukset
- kivaapäästä
Aika tiukka hakuseula ja pitkä prosessi
- Mukanamyös
Hain myös Lamkiin, enkä päässyt. Te päässeet, kertoisitteko:
- millaisia olitte ryhmätilanteessa?
- minä-kirjoitelma?
- tiivistelmä, pitikö tehdä jonku kaavan mukaan, esim. alkuun "tiivistelmä artikkelista....", toitteko esiin teoriaa, termejä vai asian ilman teoreettisia viittauksia?
- haitteko ekaa kertaa, eka vai toka tutkinto?
Oli ihan uusi tilanne minulle, joten meni vähän nieleskellessä, että mitäs höpöä tässä pitäs itsestään kertoa, mitä piirreskellä ym. Rutkasti kritiikkiä ohjeistuksesta koetilanteessa. Jotenki kriteerit jää myös hyvin, hyvin hämäräksi...
- Mukanamyös
No mitäs itse olit mieltä?
- sisäänpäässyt
Ryhmä meni ihan mukavasti keksittiin ratkaisu jossa jokaisen idea voitiin toteuttaa
Minä juttu mukavasta lapsuudesta maalla
Tiivistelmän tein lukemalla kappaleen ja kertomalla siitä parilla lauseella omin sanoin
sitten seuraava kappale jne.
Eka hakukerta enkä laittanut muita hakutoiveita
Matikka ja loogiset mulle helppoja
Koepisteet 68
Onnea sulle seuraavaan hakuun - Pisteytys
Tietääkö joku, miten eri osioiden pisteytykset meni? Matikkaahan esim oli sivukaupalla, joten mitä siitä max? Tai miten voi pisteyttää piirustuksen, minästä kirjoituksen?
- mäkinmukana
Muistelin että joka osa alueesta piti saada hyväksytty. Max pisteet Dexterin mukaan 70 tais olla 8 eri osioo haastattelu ryhmä kysymyslista piirrosjuttu minäkirjoittelu tiivistelmä jonojen jatkaminen matikka. Ilman haastatteluu vois olla 10 pist /osio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808