Bonsaikissa

Bonsaifani

Onko Suomessa bonsai kittenien kasvattajia?

Mitä tyypillinen bonsaikissa maksaa?

Miten bonsaikissaa ruokitaan ja juotetaan?

20

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulenheti

Sillä tavalla, että ahdat itsesi ensin lasipurkkiin, ja kisuttelet sinne kissan. Siellä te sitten kehitytte bonsaiksi molemmat, ainakin jos pyydät jotakin vielä sulkemaan kannen tiiviisti.

• Bonsainfani

Entä kuinka bonsaikissan ruumiineritteet poistuvat? Onko tehtävä aukot ulosteen ja virtsan poistumiseksi?

• tulenheti

Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.

• Anonyymi

trolli

• Anonyymi
        tulenheti kirjoitti:

Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.

Älä välitä mä luulen että toi on trolli

• Eimissäänole

Ei ole Suomessa eikä ole muuallakaan- Koko bonsaikissajuttu oli pelkkää huuhaata ja pilaa.

• Eimissäänole

Uskooko joku vielä tosissaan sen bonsaikissajutun?

• Anonyymi

Minäkin tarvitsen tietoa asiasta. Miten hoidetaan yms. Olen päättänyt ostaa bonsai kissan. Kasvattaja ehdotti joko venäjän sinistä tai Devon rexiä, ovat kuulemma seurallisempia kuin maatias bonsai kissat.

• Anonyymi

Johan on pakkomielle jollakin asiaan.

• Anonyymi

trolli

• Anonyymi

Helpoimmin bonsaikissan saa itse virkkaamalla. Joku angoralangasta virkattu olisi ihana. Varmasti helppohoitoinen.

• Anonyymi

Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?

trolli

• Anonyymi

Yhäkö tämä aihe on täällä? Eläinrääkkäysasiat eivät kuulu lemmikkieläinpalstalle. Huhuu! Missä ylläpito?

• Anonyymi

Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂

ikävä kyllä eläinrääkkääjiä on maailma täynnä. joku idiootti on varmasti koneillu totakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta monille kissoille jotka on tungettu lasipurkkiin. joku on aivan varmasti tehny niin. oletko tietoinen että juutuupissa on tälläkin hetkellä satoja tai tuhansia eläinrääkkäys videoita. 🤬🤬🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.

Ei todellakaan hauska vitsi Idiootit laittelee tommosia nettiin ja joku saa siitä idiksen että kokeilee. Sairaita ihmisiä riittää.

• Anonyymi

Mistä voisin ostaa hyväkuntoinen bonsai kissan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe