Bonsaikissa

Bonsaifani

Onko Suomessa bonsai kittenien kasvattajia?

Mitä tyypillinen bonsaikissa maksaa?

Miten bonsaikissaa ruokitaan ja juotetaan?

19

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulenheti

      Sillä tavalla, että ahdat itsesi ensin lasipurkkiin, ja kisuttelet sinne kissan. Siellä te sitten kehitytte bonsaiksi molemmat, ainakin jos pyydät jotakin vielä sulkemaan kannen tiiviisti.

    • Bonsainfani

      Entä kuinka bonsaikissan ruumiineritteet poistuvat? Onko tehtävä aukot ulosteen ja virtsan poistumiseksi?

      • tulenheti

        Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.


      • Anonyymi

        trolli


      • Anonyymi
        tulenheti kirjoitti:

        Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.

        Älä välitä mä luulen että toi on trolli


    • Eimissäänole

      Ei ole Suomessa eikä ole muuallakaan- Koko bonsaikissajuttu oli pelkkää huuhaata ja pilaa.

    • Eimissäänole

      Uskooko joku vielä tosissaan sen bonsaikissajutun?

    • Anonyymi

      Minäkin tarvitsen tietoa asiasta. Miten hoidetaan yms. Olen päättänyt ostaa bonsai kissan. Kasvattaja ehdotti joko venäjän sinistä tai Devon rexiä, ovat kuulemma seurallisempia kuin maatias bonsai kissat.

      • Anonyymi

        Johan on pakkomielle jollakin asiaan.


      • Anonyymi

        trolli


    • Anonyymi

      Helpoimmin bonsaikissan saa itse virkkaamalla. Joku angoralangasta virkattu olisi ihana. Varmasti helppohoitoinen.

      • Anonyymi

        Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?

        trolli


    • Anonyymi

      Yhäkö tämä aihe on täällä? Eläinrääkkäysasiat eivät kuulu lemmikkieläinpalstalle. Huhuu! Missä ylläpito?

      • Anonyymi

        Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂

        ikävä kyllä eläinrääkkääjiä on maailma täynnä. joku idiootti on varmasti koneillu totakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂

        totta monille kissoille jotka on tungettu lasipurkkiin. joku on aivan varmasti tehny niin. oletko tietoinen että juutuupissa on tälläkin hetkellä satoja tai tuhansia eläinrääkkäys videoita. 🤬🤬🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂

        Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.

        Ei todellakaan hauska vitsi Idiootit laittelee tommosia nettiin ja joku saa siitä idiksen että kokeilee. Sairaita ihmisiä riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe