Onko Suomessa bonsai kittenien kasvattajia?
Mitä tyypillinen bonsaikissa maksaa?
Miten bonsaikissaa ruokitaan ja juotetaan?
Bonsaikissa
19
682
Vastaukset
- tulenheti
Sillä tavalla, että ahdat itsesi ensin lasipurkkiin, ja kisuttelet sinne kissan. Siellä te sitten kehitytte bonsaiksi molemmat, ainakin jos pyydät jotakin vielä sulkemaan kannen tiiviisti.
- Bonsainfani
Entä kuinka bonsaikissan ruumiineritteet poistuvat? Onko tehtävä aukot ulosteen ja virtsan poistumiseksi?
- tulenheti
Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
tulenheti kirjoitti:
Siitä ei varmasti tulisi ongelmaa, koska sinä itse siellä purkissa paskoisit kuitenkin niin paljon, että molemmat hukkuisitte sun eritteisiin. Sullahan on niitä eritteitä jo päässä asti, joten massaa riittäisi.
Älä välitä mä luulen että toi on trolli
- Eimissäänole
Ei ole Suomessa eikä ole muuallakaan- Koko bonsaikissajuttu oli pelkkää huuhaata ja pilaa.
- Eimissäänole
Uskooko joku vielä tosissaan sen bonsaikissajutun?
- Anonyymi
Minäkin tarvitsen tietoa asiasta. Miten hoidetaan yms. Olen päättänyt ostaa bonsai kissan. Kasvattaja ehdotti joko venäjän sinistä tai Devon rexiä, ovat kuulemma seurallisempia kuin maatias bonsai kissat.
- Anonyymi
Johan on pakkomielle jollakin asiaan.
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Helpoimmin bonsaikissan saa itse virkkaamalla. Joku angoralangasta virkattu olisi ihana. Varmasti helppohoitoinen.
- Anonyymi
Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko bonsai-kissan saada valmiiksi virkattuna ja tykkäävätkö kissat, että turkki värjätään ennen virkkausta?
trolli
- Anonyymi
Yhäkö tämä aihe on täällä? Eläinrääkkäysasiat eivät kuulu lemmikkieläinpalstalle. Huhuu! Missä ylläpito?
- Anonyymi
Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Legendaarinen bonsai kissa edelleen on jollekin siis totta! Missä medialukutaito?😂😂😂
ikävä kyllä eläinrääkkääjiä on maailma täynnä. joku idiootti on varmasti koneillu totakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta monille kissoille jotka on tungettu lasipurkkiin. joku on aivan varmasti tehny niin. oletko tietoinen että juutuupissa on tälläkin hetkellä satoja tai tuhansia eläinrääkkäys videoita. 🤬🤬🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairailuun pitää suhtautua vakavasti. Ei ole hauska pila/vitsi vaan aivan muuta.
Ei todellakaan hauska vitsi Idiootit laittelee tommosia nettiin ja joku saa siitä idiksen että kokeilee. Sairaita ihmisiä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139